Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel VII

;-Diana

MF veteraan
27 sep 2004
1.235
0
Gisteren hebben we de 6e SM-circuitdag voor beginners op de Pottendijk gehad en die was weer TOP. En om meteen maar de daad bij het woord te voegen: bij deze de aankondiging voor de volgende!
Op maandag 28 juni is de Gelderse Supermotardclub weer te vinden op het circuit De Pottendijk in Emmen.

Nog even ter herinnering: in eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM dus die hebben voorrang. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers.

En deze circuitdag is dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de reguliere trainingsdagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel SM'ers die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen, over zo'n baan te rijden. Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden. Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

De kosten zullen tussen de € 30 en € 50,- per persoon liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR vrijdag 18 juni € 100,- over te maken! (voor de betaalgegevens: stuur een PM, mailadres staat in m'n profiel!) Uiterlijk vrijdag 25 juni wordt het teveel betaalde (€ 100 -/- baanhuur) weer teruggestort! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).
MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR 21 juni VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!

In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotardcircuitdag voor BEGINNERS deel I
Supermotard-circuitdag voor beginners deel II
Supermotard-circuitdag voor beginners deel III
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel IV
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel V
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VI
En hier het topic van de GSM:
Gelderse-SuperMotards-2 Going sideways-1.html

Onderstaand komt een overzicht te staan met de deelnemers. Als je hebt aangegeven dat je het nog niet zeker weet dan staat er ovb (onder voorbehoud) achter je naam.
Heb je betaald, dan komt er een *O* achter je naam.
En je betaald per deelnemer dus niet per deelnemende motor! (max. 35 motoren op de baan, meerdere rijders per motor is dus mogelijk)

1a. ;-Diana *O*
1b. TheMechanic *O*
2. Makrolon *O*
3. Bazzi *O*
4. Speedy_J *O*
5. Jurrien9 *O*
6a. Martin *O*
6b. Raymond *O*
7. Radi(c)al *O*
8. FOL! *O*
9. El Snorro *O*
10. Sid Vicious *O*
11. Jelmah *O*
12. Dani *O*
13. Melqwel *O*
14a. Haywire *O*
14b. Aardbei *O*
15. NeoGeniX *O*
16. Markbenq *O*
17. Chrisscross *O*
18. TvT *O*
19a. Coeni Crossie *O*
19b. Benny Crossie *O*
20. Wimmie Crossie *O*
21. Meeh *O*
22. Norelli *O*
23. RR-Neliz *O*
24. R3emco *O*
25. Stephan *O*
26. Maat van Meeh *O*
27. MTeun-03 *O*
28. Don Pistoni *O*
29. Julian Loots *O*
30. brt013 *O*

34. Daan da man
11. h@rtstikke gek
12. Nijs75
24. Mighty_Maus
32. Mxcreep
17. Jef0611 (ovb)
10. rikco (ovb)
14. JanJos
30. Maaarten
31. Eddie
32. Maxisport (ovb)
32. Jay111 (ovb)
33. broer van Jay111 (ovb)
6b. Sander
30. Speakerfreak
 
Laatst bewerkt:
Ik zit al vanaf dat ik wakker ben op F5 te rammen tot het topic verscheen :+

Zo, nu kan ik eindelijk rustig gaan ontbijten :P
 
Laatst bewerkt:
Sign me up!!!! :) :) :) :) :)
3e deelnemer

Broaap Broaap (beter goed gejat dan slecht bedacht ;) )
 
Laatst bewerkt:
Ik heb 2 weken geleden mijn vakantie verzet van 28 juni t/m 2 juli naar 3 juli t/m 9 juli -O-
effe kijken of ik wat kan regelen. Schrijf me voorlopen maar in (ovb ;) maar er komen toch genoeg deelnemers ;)). SMR 570.
 
Laatst bewerkt:
kan der niet bij zijn, maar zie de foto's en filmpjes wel weer komen.

na Villars zal ik weer eens kijken of ik een ander circuit kan regelen binnen nederland...... heb mogelijk weer een leuke optie (eerst regelen dan pas zal ik het posten)
 
kan der niet bij zijn, maar zie de foto's en filmpjes wel weer komen.

na Villars zal ik weer eens kijken of ik een ander circuit kan regelen binnen nederland...... heb mogelijk weer een leuke optie (eerst regelen dan pas zal ik het posten)

Oeh spannende teaser Jeroen!
Is het dichter in buurt van mij? Of nóg verder weg? :X
 
ik wil ook een keer meerijden maar heb nog geen leren pak (alleen cross)

weet iemand naar wat voor maat motorpak ik moet kijken als ik bijna 2 meter lang ben?
8-)
 
ik wil ook een keer meerijden maar heb nog geen leren pak (alleen cross)

weet iemand naar wat voor maat motorpak ik moet kijken als ik bijna 2 meter lang ben?
8-)


Naar iets waarin de "L" van lang voorkomt in de maatvoering. :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan