Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel VIII

;-Diana

MF veteraan
27 sep 2004
1.235
0
En deeltje VII zit er weer op! Ondanks de tropische omstandigheden heb ik me weer prima vermaakt! Bedankt voor al het enthousiasme. Altijd weer leuk om te zien.

En zoals aangekondigd: deeltje VIII staat in de startblokken.
Op maandag 12 juli gaat de Gelderse Supermotardclub wederom naar de Pottendijk!
En aangezien 12 juli over 2 weken is, heb ik met het circuit afgesproken dat ik 1 week de tijd heb om minimaal 20 (betalende: payday is uiterlijk zondag 4 juli!) mensen bijelkaar te krijgen. Lukt dat niet dan moet ik 'm helaas annuleren.
Dus ik zeg: meld je nu aan, maak het geld weer over en 12 juli gaan we weer fijn buiten spelen.


En voor de info over het zeil en het opvangbakje:
Over het opvangbakje: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/15764653#15764653
Over het kleed: http://www.motor-forum.nl/forum/list_message/16077779#16077779

En dan komt hieronder weer het hele riedeltje zoals ik altijd plaats:
Nog even ter herinnering: in eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM dus die hebben voorrang. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers.

En deze circuitdag is dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de reguliere trainingsdagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel SM'ers die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen, over zo'n baan te rijden. Dat betekent ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden. Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

De kosten zullen tussen de € 30 en € 50,- per persoon liggen (afhankelijk van het aantal deelnemers) voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR zondag 4 juli € 100,- over te maken! (voor de betaalgegevens: stuur een PM, mailadres staat in m'n profiel!) Uiterlijk vrijdag 9 juli wordt het teveel betaalde (€ 100 -/- baanhuur) weer teruggestort! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).
MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR ZONDAG 4 JULI VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!

In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotardcircuitdag voor BEGINNERS deel I
Supermotard-circuitdag voor beginners deel II
Supermotard-circuitdag voor beginners deel III
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel IV
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel V
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VI
Supermotard-circuitdag voor BEGINNERS deel VII

En hier het topic van de GSM:
Gelderse-SuperMotards-2 Going sideways-1.html

Onderstaand komt een overzicht te staan met de deelnemers. Als je hebt aangegeven dat je het nog niet zeker weet dan staat er ovb (onder voorbehoud) achter je naam.
Heb je betaald, dan komt er een *O* achter je naam.
En je betaald per deelnemer dus niet per deelnemende motor! (max. 30 motoren op de baan, meerdere rijders per motor is dus mogelijk)

1. R3emco *O*
2. Makrolon *O*
3. Jelmah *O*
4. ;-Diana *O*
5. mxcreep *O*
6. Sid Vicious *O*
7. jvd *O*
8. TampieXR *O*
9. TheMechanic *O*
10. Jurrien9 *O*
11. Speedy_J *O*
12. Dani *O*
13. Meeh *O*
14. Niels *O*
15. TvT *O*
16. Dirt Harry *O*
17. Speakerfreak *O*
18. Coenicrossi *O*
19. Claudia *O*
20. Julian *O*
 
Laatst bewerkt:
Zet me er maar bij ovb... Danku danku !!
zullen wij maar eens samen gaan? want k kan je toch in doorn ophalen? dan zou dat al geregeld zijn. heb namelijk geen zin om alleen te gaan en stephan (met wie ik vandaag was) kan 12 juli niet
 
Helaas kan ik niet op die dag :(
Moet nog werken in de middag dus gaat voor mij niet door

XR wel aan de loop gehad vandaag maar toch ergens nog beetje olie lekkage dus dat moet zowiezo over zijn voor dat ik op Pottendijk kan rijden


Maar toch even een vraagje:

Opvangbakje ;)
Wat moet er allemaal opgevangen worden??
Bedoel me benzine overloop (okey logische)
maar wat nog meer?????
 
Wie uit de omgeving Rotterdam gaat ook en heeft nog plaats in z'n bus of op de aanhanger?
Of misschien iemand uit deze omgeving die ook wil gaan en het wel ziet zitten om samen een busje te huren? (ik heb een goedkoop 'adresje', km vrij)

Stuur maar een PB!
 
Laatst bewerkt:
Helaas kan ik niet op die dag :(
Moet nog werken in de middag dus gaat voor mij niet door

XR wel aan de loop gehad vandaag maar toch ergens nog beetje olie lekkage dus dat moet zowiezo over zijn voor dat ik op Pottendijk kan rijden


Maar toch even een vraagje:

Opvangbakje ;)
Wat moet er allemaal opgevangen worden??
Bedoel me benzine overloop (okey logische)
maar wat nog meer?????
Alleen overloop van carb. Zal eens een foto voor je maken hoe ik t heb zitten bij xr, stelt niets voor.
 
Alleen overloop van carb. Zal eens een foto voor je maken hoe ik t heb zitten bij xr, stelt niets voor.

Thanx
Kan op me werk mooie flesjes krijgen voor overloop ;)
Maar helaas beetje olie lekkage maar weet niet waar :(
Dus wordt nog even zoeken
(heel lichtjes meer in de vorm van zweten

maar heb ook net nieuwe pakkingen op de carterdeksels dus misschien dat ze nog niet helemaal goed afdichten ofzo
 
Wie uit de omgeving Rotterdam gaat ook en heeft nog plaats in z'n bus of op de aanhanger?
Of misschien iemand uit deze omgeving die ook wil gaan en het wel ziet zitten om samen een busje te huren? (ik heb een goedkoop 'adresje', km vrij)

Stuur maar een PB!
k hoop dat je dit keer iemand kan vinden. zou stom zijn als je weer niet mee kan ivm vervoer B|

diana, hoeveel mensen ga je nu maximaal toelaten? de baan was zowat leeg elke keer :P
 
Laatst bewerkt:
Thanx
Kan op me werk mooie flesjes krijgen voor overloop ;)
Maar helaas beetje olie lekkage maar weet niet waar :(
Dus wordt nog even zoeken
(heel lichtjes meer in de vorm van zweten

maar heb ook net nieuwe pakkingen op de carterdeksels dus misschien dat ze nog niet helemaal goed afdichten ofzo
Ist geen kering die iets zweet?
 
Ist geen kering die iets zweet?

Dat is nu dus even zoeken :$
Het drupt er niet vanaf ofzo dus is iets heel kleins

wat ik wel het idee heb is dat hij beetje lekt bij het buisje(achter de cilinder langs naar boven(kop))
dat die lekt
Maar daar zit nieuwe koperen ring in dus dan ook niet dat het daar aan kan liggen

:?
Morgne weer een dag en anders komt het wel na Donderdag (examen VAPRO is ook belangrijk)
 
Toch een vraag nog he ;)

wat vinden jullie van een motor met Semi noppenbanden ;) (zonoem ik ze voor het gemak maar ;) )
Zijn beetje banden met profiel maar niet echt noppen meer
Ze zijn zeg maar wel mooi rond en je kan er gewoon fatsoenlijk mee op de openbare weg

wat zouden jullie er van vinden als er zo'n motor mee rijdt???
 
Toch een vraag nog he ;)

wat vinden jullie van een motor met Semi noppenbanden ;) (zonoem ik ze voor het gemak maar ;) )
Zijn beetje banden met profiel maar niet echt noppen meer
Ze zijn zeg maar wel mooi rond en je kan er gewoon fatsoenlijk mee op de openbare weg

wat zouden jullie er van vinden als er zo'n motor mee rijdt???
Het maakt niet uit wat 'wij' er van vinden! Als jij je er op kan redden is t toch prima? Maar denk idd wel dat ze te warm worden. beter gewoon effe goeie banden
 
Het maakt niet uit wat 'wij' er van vinden! Als jij je er op kan redden is t toch prima? Maar denk idd wel dat ze te warm worden. beter gewoon effe goeie banden

Ben nog niet zo'n held met hard jagen op dat ding ofzo ;)
Maar gewoon voor de fun rondjes maken ;) omdat het goedkoper is dan Assen en veiliger :+

Nee maar gewoon beetje voor de fun oefenen en beetje rondjes rijden
niets geks doen ofzo ;)

En ik heb de originele velgen (trommer achter & schijf voor ;) )
denk niet dat je daar echte straat banden voor hebt (voor beetje circuit)
 
Laatst bewerkt:
Ik meld mij ook vast aan samen met een vriendin die ook op mijn motor gaat rijden.
 
Laatst bewerkt:
Ik meld mij ook vast aan samen met een vriendin die ook op mijn motor gaat rijden.


Jij was toch de gene met de 2 valpartijen en de voorband niet vertrouwde?
Had ook graag mee gereden maar ben bang dat ik mijn motor niet klaar heb tegen die tijd en ik geen vrij kan krijgen ;( de week daarna en die week daarop heb ik vakantie :( maarja das te laat dan is er geen dag (tot nu toe)
 
Ja klopt. Lag aan de vering, nog wat aanlopen kloten en toen was het wel beter. Maarja moet dus afgesteld worden. Verder stond mijn stuur daarna scheef dus wat het lastig
 
Ik ben dan mn vriendin op vakantie, dus kan helaasch niet mee.
Of misschien een weekje Emmen en omgeving boeken? :P
 
Terug
Bovenaan Onderaan