Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel VIII

Deze is stoerder voor je danielle!!!De nieuwe husqvarna sms4,125cc viertakt
full
 
Tom en ik zouden het weekend van 24/25 juli meegaan naar Villars sous Ecot (GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr)
Maar door het herstel van zijn (zeer slecht getimede) blindedarm operatie mag hij nu 4 weken niet sporten. :N
Ook is het nu de vraag of we (hij...) mijn gereviseerde blokje weer op tijd terug in het frame van mijn motor heeft geknoopt... :/
Bij deze biedt ik dus onze beide plaatsen ter overname aan!
Als je interesse hebt, stuur dan even een mail. Mijn adres staat in m'n profiel.
 
Tom en ik zouden het weekend van 24/25 juli meegaan naar Villars sous Ecot (GSM supermotard circuitdag voor beginners MC VILLARS! fr)
Maar door het herstel van zijn (zeer slecht getimede) blindedarm operatie mag hij nu 4 weken niet sporten. :N
Ook is het nu de vraag of we (hij...) mijn gereviseerde blokje weer op tijd terug in het frame van mijn motor heeft geknoopt... :/
Bij deze biedt ik dus onze beide plaatsen ter overname aan!
Als je interesse hebt, stuur dan even een mail. Mijn adres staat in m'n profiel.

Erg jammer om te horen!
dan moeten we nog maar eens samen rijden op een van de beginnersdagen in emmen he.
Wens Tom maar beterschap met zijn herstel.
 
Diana, ik wil in principe wel een plek van je overnemen. Remco vertelde afgelopen zondag dat hij ook wel idee had. Kun je me laten weten of ik in aanmerking kom?
 
Laatst bewerkt:
Inmiddels heb ik voor Tom z'n plekje op Villars een vervanger gevonden. *O* Thanx TvT!
En nu nog een oplossing voor mezelf... -O-
Ik wil namelijk nog steeds graag mee maar heb er wat moeite mee om dat hele stuk (700km) alleen te rijden.
Dus hier nog gegadigden die samen met mij en de Ford Transit (dus motoren in de bus = géén aanhanger = lekker doorrijden) naar Villars willen?Kunnen we onderweg mooi afwisselen en de brandstofkosten delen.
Interesse iemand? Of iemand die iemand anders weet? Ik kom je desnoods ophalen!
Wie o wie?
 
Inmiddels heb ik voor Tom z'n plekje op Villars een vervanger gevonden. *O* Thanx TvT!
En nu nog een oplossing voor mezelf... -O-
Ik wil namelijk nog steeds graag mee maar heb er wat moeite mee om dat hele stuk (700km) alleen te rijden.
Dus hier nog gegadigden die samen met mij en de Ford Transit (dus motoren in de bus = géén aanhanger = lekker doorrijden) naar Villars willen?Kunnen we onderweg mooi afwisselen en de brandstofkosten delen.
Interesse iemand? Of iemand die iemand anders weet? Ik kom je desnoods ophalen!
Wie o wie?

*check villar topic*
 
Laatst bewerkt:
lijkt me ook wel weer leuk, ben nu een paar keer op de woensdag avond geweest, onder begeleiding van de rijders van het speedhouse team een hele berg geleerd.
 
Bop bop!

:]

Edit: kijk maar over een half uurtje ofzo; dan is de kwaliteit beter.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan