Supermotard endurance 24 februari 2013

Heb voor de zekerheid toch maar ff een regenbandje voor achter besteld....je weet het hier nooit. toch zijn de lange termijn voorspellingen redelijk gunstig. Wordt het toch nog wat!!!
 
0 mm regen en een matige wind en 7 graden. Voor degenen die afgelopen zondag hebben meegemaakt is dit bijna Nirwana(een plaats waar geen lijden bestaat, een aangename plek).
 
Heb voor de zekerheid toch maar ff een regenbandje voor achter besteld....je weet het hier nooit. toch zijn de lange termijn voorspellingen redelijk gunstig. Wordt het toch nog wat!!!

Ik heb de motorfiets volledig op slicks staan. Ik wou het ook maar zo laten. Heb alles al geborgt en geen zin om alles weer los te halen.
 
Ow ja, ik kom ook niet meer. Omdat ik NU al weet dat ik over 4 dagen niet meer beter ben.
Klinkt als een excuus ;-)
 
Erg jammer voor jullie.

Maar we gaan er een mooie dag van maken!
 
Bekers staan klaar.
full
 
ja mannen, graag verhalen en beeld materiaal......
Helaas heb ik toch verstek moeten laten gaan. Toen we vorige week in de sneeuw koffie gedronken hebben, heeft mijn vrouw nog een boeking aangenomen voor vandaag. Tis helaas niet gelukt om dit met personeel op te lossen.
wellicht was dit zo voorbestemd, want ik heb vandaag een aanvraag gekregen om een motortreffen te organiseren voor zo'n 150 personen.......en dat is uiteindelijk toch mijn handel en werk.

Wel balen: met sneeuw sta ik in Emmen en met prachtig weer mot ik werken.

in ieder geval ben nieuwsgierig naar de verhalen.
 
was super vanmorgen eerst iets vochtig maar dat was snel weg na wat rondjes.zon beetje 250 rondjes gereden de meesten en het tempo lag vrij hoog.team oege de jong was 1e,team bon motoren 2e,team de haan 3e.was super mooi dagje met weinig valpartijen.ben nu wel helemaal leeg gereden maar was het helemaal waard.iedereen badankt voor deze mooie dag.
 
Was vandaag een mooie race 8-)

Na ongeveer 250 rondjes de laatste 6/7 ronden was het gewoon superspannend en na 4 uur racen uiteindelijk een verschil tussen 1e en 2e plaats van... 0,2 seconden :}

Was echt mooi om het einde te zien :Y
 
Was een perfecte race met een super spannend einde!

Dat je na 4 uur rijden kan finishen op 0,2 seconden! al was het na 1 ronde is al knap!

Team Oege en Bon motoren! RESPECT en natuurlijk zeker ook voor alle overige deelnemers! Jullie hebben er een mooie dag voor ONS van gemaakt! Is leuk regelen en organisren zo.

Volgende keer weer als het aan ons ligt (Bon en SMT)
 
Ook Team Yamasaki (2e in het pechprijzen-klassement) zegt : n grote dankjewel aan SMT & Bon motoren. Jullie hadden alles Top geregeld.
 
Terug
Bovenaan Onderaan