Supermotard gezocht!!

Yvoman

Dit kan inderdaad hetgene zijn wat ik zoek. Heb je misschien nog wat foto's, van de voorkant, en wat dichterbij?! Indien mogelijk natuurlijk. Degene die deze topic lezen, ik nodig jullie uit om je mening toe te spitsen over dit onderwerp. Alle raad is welkom.

Uzi :}
 
HondXR400R.jpg
 
Is voor die 3000 euro de husky op de vorige pagina niet een beter alternatief , watergekoeld enz..
 
Mooie motor maar ik vind persoonlijk een xr 400 te weinig vermogen hebben.
 
ga niet akkoord. CDR Absolute Power en gewicht compensered dat
Maar ik respecteer u mening.
'xr is a way off life' :? je spreek jezelf tegen?

Ik ga welzeker akkoord met het eerste wat je zei...
 
Laatst bewerkt:
lees: persoonlijk vindt ik dat een xr 400 te weinig vermogen heeft. Het is niet de bedoeling om de motor af te kraken, ik denk dat menig supermotardrijder hiermee heel wat lol kan maken. ;)
 
Zijn er nog opmerkingen? Ik denk dat Uzi ze graag zou willen horen
Ik kan er (OPRECHT) geen bedenken, maar wie weet... ;(
 
Uzi,

Om mijn prijs nog wat te staven wil ik u nog vertellen dat ik de moto in 2002 aangekocht heb van een Honda verdeler die hem verkocht in privébezit. hij had er zelf een 3-4 keren mee gereden door gebrek aan tijd, zij hijzelf. Hij was toen werkelijk nog in perfecte staat, afgezien die 4 ritten, en was zelf daardoor direct verkocht. :) ;)

Ik hoop in de toekomst iets van je te horen.
Yvoman
 
Yvoman

Ik denk dat ik mij aansluit bij de rest van de gang op het forum, mijn mening was ook een beetje duur voor de 400, zoals je ziet is de Husqy op de vorige pagina ook 3000 waard. Niettegenstaande dat je zeker een coole bike hebt, die wel zal blazen. Daarom wil ik je toch zeker bedanken om de moeite toch te doen om te reply'en. En de mensen van het forum wil ik ook bedanken om je mening uit te brengen, zodat mijn beslissing concreter wordt gevormd.

Uzi
 
Ik zie dat hij uit '94 is. En waarschijnlijk in gebruik vanaf dat jaar. Dus er is zeker meer slijt op. Tenzij de koper de motor of iets ervan gereviseerd heeft.
Daar kan ik mij niet over uitspreken. Maar hij oogt misschien wel iets beter!

En nog iets. Die van mij heeft nooit iets gehad. Honda is echt top daarin. En ben er zeker van dat dat nog een HELE tijd zal duren :)
En ben daar maar gerust zeker van

Je kan me nog altijd contacteren mocht je toch van gedacht veranderen

Succes :)
 
Laatst bewerkt:
Ik wil gerust de prijs ietsjes verlagen als je de crossbanden er niet bijneemt.
yvovitch@hotmail.com

zn weet 'Wie een wijf kiest voor het lijf, verliest het lijf, behoud het wijf.'
;)
Op een moto ook toepasbaar... ervaarde je 't niet?
 
Laatst bewerkt:
Yvoman

...gang op het forum, ...
Daarom wil ik je toch zeker bedanken om de moeite toch te doen om te reply'en. En de mensen van het forum wil ik ook bedanken om je mening uit te brengen, zodat mijn beslissing concreter wordt gevormd.

Uzi

gang op het forum?
Nou die zaten er volgens mij naast, maar goed
En het was me geen moeite, hoor :)
- buite enkel misplaatste opmerkinge

Heb je 'm al gekocht, Uzi
Ik vraag het me eigenlijk wel af :)
 
Laatst bewerkt:
Neen, nog niet gekocht. Maar deze boven mij zie ik wel zitten, buitenom de prijs gekeken. Ben nog wat aan het wachten, probeer een goede keuze te maken.
 
Wat vinden jullie van deze Husqy, zelf zie ik hem helemaal zitten van looks. Maar ik hed graag wat meer geweten over dit model, goede en slechte zaken. Enige info die ik erover heb is : * versnellingen
* Beringer remkit
6 zuiger remklauw
- radiale rempomp
- stalen remleiding
* Prijs : 5000€
* Model TC 570 bj 2002
 
Leuk topic .. ik zoek ook een SuperMotard en voor hetzelfde doel als de topicstarter.
Voornamelijk voor op de weg, en een enkele circuitdag.
(en misschien nog eens op het strand na werktijd ;) )

Ben wel een beetje gek van KTM, maar die blauwe Yamaha is ook mooi. 8-)

Eerst even mijn perfecte Beemertje slijten, dus als iemand zich geroepen voelt om wat in te ruilen .. zie signatuur. *D :+
 
Laatst bewerkt:
Hallo mannen
Ik zie dat een paar van jullie op zoek zijn naar een sm.Een maat van mij die als hobby crossers ombouwd tot sm heeft er pas weer 1 afgemaakt en hij staat nu te koop.Het is een Xr600 '91.Motorisch is hij top.De motor heeft heel weinig draaiuren gehad.Ziet er als nieuw uit van binnen.De vraagprijs is 3000 euro Ik hoor het wel als iem interrese heeft.
full
 
Terug
Bovenaan Onderaan