supermotard in de omgeving bergen op zoom

conan01

MF veteraan
10 aug 2007
4.606
0
bergen op zoom
onder het mom van;hoe meer zielen hoe meer vreugd wil ik hier eens ff peilen wie zich in de buurt van bergen op zoom met supermotards bezig houd,danwel er een bezit.

mischien wel met het doel om met een zooitje ongeregeld eens samen een "toerritje" te maken.....
 
hey...frans was het toch?
heb zelf een ktm 530 nu.is de yamaha al verkocht?en stop je met circuitrijden?

greetzzz
 
He Con,
Mag ik met deze ook meerijden :?
full
 
Geintje ik heb er zo èèn 8-)
full

Maar een ritje schansbaan of zo is weer lang geleden maar het weer word er ook niet beter op en bladeren op de weg })
Wel spannend 8-) :]
 
Laatst bewerkt:
dan tel ik er nu dus 4?
begint al ergens op te lijken,ken er nog 1 met een ktm 360 sm.
full

dit is mijn machine,motomaster waveschijf en motomaster remset staan hier nog niet op.
 
'he conan , a.s zandag calt het doek voor cicuit rijden .
maar blijf nog wel actief met de XT660X op straat.........we houden wel contact.gr 242
 
ben ook van de partij als ik natuurlijk mijn rbwtje mag ophalen heb vorige week wel mijn rijvaardigheid gehaald..

Maaruh wat voor een route hadden jullie in gedachten als ik vragen mag??
oja dit is de mijne
full
 
ben ook van de partij als ik natuurlijk mijn rbwtje mag ophalen heb vorige week wel mijn rijvaardigheid gehaald..

Maaruh wat voor een route hadden jullie in gedachten als ik vragen mag??
oja dit is de mijne[afbeelding]

leuke tuin!!komt me bekent voor.

eerst maar eens bij elkaar komen en een beetje spelen op een industrieterrein zeker? :]
andere ideeen?
 
ben ook van de partij als ik natuurlijk mijn rbwtje mag ophalen heb vorige week wel mijn rijvaardigheid gehaald..

Maaruh wat voor een route hadden jullie in gedachten als ik vragen mag??
oja dit is de mijne[afbeelding]
Zo zo het word gezellig druk *D
We kijken wel uit welke contereien iedereen komt dan kunnen we een ontmoetingsplek afspreken die een beetje centraal ligt voor iedereen.
Een industrie terrein of carpoolplek of zo lijkt mij een prima optie.
En routes liefst met zo veel mogelijk akelige bochten :]
full
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan