Supermotard in Holten 22-8 ?

Alfred.J

MF veteraan
5 jun 2003
1.087
102
Hengelo (Ov)
Wie weet of dit nog doorgaat ? :?
En waar in de buurt van Holten het gehouden wordt ?

Is volgens mij wel handig als de KNMV hierover iets meer zou berichten, lijkt mij beter voor het toeschouwersaantal enzo.
 
het gaat door... ik heb men spulle iig al klaar staan..
het wordt op een industrieterrein gehouden in holten, ik zal het adress zo even opzoeken en dan zet ik dat er nog wel even bij.

De baan is 1500 meter lang en heeft twee zandstukken 1 van 350m en 1 van 50 meter verders weet ik er ook nks over

gr maikel #91
 
Das niet ver hier vandaan, hoelaat begint het feest?
Kom zeker kieken
 
13.00 de race 9.30 training, industrieterrein Vletgaarsmaten te Holten
 
Was het haast alweer vergeten. Ik ga denk ik ook wel even kijken.
 
Laatst bewerkt:
Holten in de buurt van Deventer en Raalte... die kant op. Ik kom ook wel eff kieken :) ( als de motor wil terminste B| )
 
het was super daarzo alleen een beetje en saaie baan veel lange stukken en een zandstuk zo zwaar als het strand, verders was er veel publiek die ik wat heb geprobeert te vermaken met een paar wheelys...al met al een geslaagde dag

gr maikel
 
full
 
wie was die gozer (weet effe niet meer welk nummer) die steeds met 2 benen op de grond door de baan ging en met elk klein hobbeltje ging tegensturen?
wat een dwaas was dat die kan beter met z`n wielen op de strat blijven.
die 2takt kawasaki was trouwens wel snel, (94 dacht ik).
helemaal uit purmerend gekomen maar was de moeite waart.
me xttje mooi voor de deur geparkeerd, ik heb en motor ga niet betalen voor een plaatsje., wilde hem midden op de rotonde zetten als ze me zouden weg sturen maar ik mocht als enige blijven staan.
later van marvin
 
Ik heb wat video-opnamen gemaakt, die moet ik nog online gooien.

Ik heb wat problemen gehad met het converteren naar Divx/WMV, dus komt wat later :)

[edit]
Heb eindelijk een film klaar! (19 minuten, wmv-video, 100mb.)

Film wordt momenteel geupload:
*KLIK*
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan