Supermotard met zijspan ?!

NO PROBLEM! Om je BMW lichter te laten manoeuvreren moet er ook wel het een en ander aan te passen zijn. Ga eerst maar eens even na hoeveel naloop je nog hebt. Dan kunnen we weer lekker puzzelen hier op het forum.
 
NO PROBLEM! Om je BMW lichter te laten manoeuvreren moet er ook wel het een en ander aan te passen zijn. Ga eerst maar eens even na hoeveel naloop je nog hebt. Dan kunnen we weer lekker puzzelen hier op het forum.
daar heb ik ook wel oplossingen en plaatjes van. Ik beheers me.
 
}) })

Beheers je vooral NIET Halflive.

Er komt een lichtere stuurdemper op, ik heb momenteel wel een erg zware (een 6) die wordt geruild met een normaal zware (een 4) via EZS.
Verder suggereerde meneer EZS het momentum te veranderen.

En ik moet wat conditie training gaan doen, in de vorm van gewoon elke dag met het Gespann rijden. Wil ik ook graag, dus moet geen probleem zijn.

En dan nog eens op het HD tje tuffelen. Ik krijg het nog druk! had ik al verteld dat er ook veters aanhangen. Haha. Misschien laat ik ze er ook nog op ook.

:] :W
 
}) })

Beheers je vooral NIET Halflive.

Er komt een lichtere stuurdemper op, ik heb momenteel wel een erg zware (een 6) die wordt geruild met een normaal zware (een 4) via EZS.
Verder suggereerde meneer EZS het momentum te veranderen.

En ik moet wat conditie training gaan doen, in de vorm van gewoon elke dag met het Gespann rijden. Wil ik ook graag, dus moet geen probleem zijn.

En dan nog eens op het HD tje tuffelen. Ik krijg het nog druk! had ik al verteld dat er ook veters aanhangen. Haha. Misschien laat ik ze er ook nog op ook.

:] :W
de veters zijn echt geen gezicht hoor :P :P
 
}) })


Volgens mij wil jij ze wel goedkoop overnemen ..... _O-
Misschien bevalt he me zo goed dat ik ze ook nog voor de BMW koop _O- _O-

:] :W
 
daar heb ik ook wel oplossingen en plaatjes van. Ik beheers me.

Ik gang van de telelever uit: daar weet ik wel wat voor.
Jastul heeft een EML swing arm.

full
 
}) })

Sorry lui, die veters hou ik toch maar zelf.
Je weet maar nooit waar je ze ooit nog voor kan gebruiken. Altijd handig om iets bij je te hebben waarmee je iets kunt vastbinden, tijdelijke reparaties, verloren onderdelen achter op het bagagerek. Dat idee.
Verdere opmerkingen over HD liever in "Vragen bij keuze welkje HD"

_O- _O-
Die Supermotard is echt super, als nieuw. Als iemand interesse heeft meld je.
 
}) })

Sorry lui, die veters hou ik toch maar zelf.
Je weet maar nooit waar je ze ooit nog voor kan gebruiken. Altijd handig om iets bij je te hebben waarmee je iets kunt vastbinden, tijdelijke reparaties, verloren onderdelen achter op het bagagerek. Dat idee.
Verdere opmerkingen over HD liever in "Vragen bij keuze welkje HD"

_O- _O-
Die Supermotard is echt super, als nieuw. Als iemand interesse heeft meld je.
Toch maar van het smzijspan iedee afgestapt?
 
}) })


Ja, bleek toch niet zo eenvoudig te zijn en kwam over de 5500 euro uit.
Was natuurlijk wel erg apart geweest, maar voor mijn doel zou een MZ met zijspan al voldoende zijn.

Het punt is dat ik met de EZS combinatie met dikke wielen en zo niet dit soort "all road" wil doen, vind ik te jammer van de combinatie en is ook niet echt comfortabel.

Daarom weer eens wat heel anders gekozen, naast de BMW met zijspan uiteraard.

:] :W
 
Terug
Bovenaan Onderaan