supermotard om en nabij spinder

kneedouwn

Die hard MF'er
30 jul 2002
363
0
tilburg
sínds een paar weken wordt er in de omgeving "spinder" ook regelmatig met supermotard's gereden
vaak met een man of 3 waaronder ikzelf
vandaag vroeggen wij ons af of er nog meer mensen waren die het ook wel eens leuk zouden vinden om met een groep smottard's te spinderen
bij deze een oproep: allen die in het bezit zijn van een sm komt naar de spinder
op zondag morgen ff door de bossen en omgeving spinder is echt leuk !!!

zondag 24-0-10'04 10:00 spinder
hoe meer ziellen hoe meer vreugt
of anders mail ff voor nog meer leuke ideeen

groetjes en ik hoop dat we volgende week met een hele groep een rondje tilburg kunnen maken

mzzzzl and cya at the spinder :] :}
 
pppppffffff we willen volgende x met meer dan 3 man rijden
waar blijven jullie nu ?????
 
Tilburg is net te ver weg op de Sm.

Bovendien blijf ik mar beter op het asfalt.
Wil niet nog een keer dat gezeur met zand in mijn motortje

;)
 
Laatst bewerkt:
Ik ga zondag naar de rai, maar wil wel een andere keer komen, ben nog nooit op de spinder geweest. Zolang het niet regent vind ik t prima. Ik kom uit Raamsdonksveer, dus redelijk dicht bij Tilburg. Ik rijd op husqvarna SM450R.
 
ff een schop tegen deze pagina
wast zondag gaat ie weer naar de spinder
om ongeveer 1015 zijn wij d'r op het parkeerplaatsje na de stoplichten
je rijdt er recht op als je richting spinder gaat
dus als er nog meer gegadigden zijn om met de supermotard een rondje tilburg te rijden bij deze !!!!


cya zondag [en laat ff iets weten zodat we niet voor jan l@l staan wachten

mmmzzzzlllllllll
 
@ Niedown
Als het weer goed is, en ik krijg het rondgepraat hier thuis ben ik van de partij de7e.

Groeten uit Wernhout
 
@ Niedown
Als het weer goed is, en ik krijg het rondgepraat hier thuis ben ik van de partij de7e.

Groeten uit Wernhout


kijk dat is tof!!!!
laat ff iets weten via dit forum en kijk ook ff bij of-road en sm daar wordt er meer gereageerd
dus heren zondag 7 nov zijn we er weer op de spinder net voorbij stoplichten is er een soort van een parxplaatsje tussen 10 en half 11


ik zie je mmmmzllllllllllllll
 
Terug
Bovenaan Onderaan