supermotard op de spinder

interesse sm rijden

  • veel asfalt

    Stemmen: 29 64,4%
  • zandpaden

    Stemmen: 5 11,1%
  • bossen

    Stemmen: 4 8,9%
  • peukie roken

    Stemmen: 7 15,6%

  • Totaal aantal stemmers
    45

kneedouwn

Die hard MF'er
30 jul 2002
363
0
tilburg
hoi hallo

sínds enige tijd ga ik met nog 2 anderen regelmatig met de sm richting spinder en omstreken
vaak wordt er dan een rondje tilburg gereden met behoorlijk wat stukken door de bossen
mijn vraag was dan ook of er messchien nog meer sm rijders in omgeving tilburg zijn die het leuk lijkt om met een hele groep op zo morgen te gaan rijden ??!!

kijk anders ook ff bij het topic waar is wat te doen
ik hoop volgende x met meer dan 3 motoren de omgeving tilburg te kunnen verkennen

mzzzzll and cya at the spinder !!!
 
Na de kerst als ik mijn rijbewijs heb spreken we wel wat af, ik woon in de reeshof vlak bij de spinder.
 
heeeee jasper lang niet gezien

alles okey ???

ik zie je zo morgen spinder om ongeveer 10 uur
mail anders ff ....
 
door de week? hmmm, ik dacht in de weekenden, door de week wordt moeilijk, morgen helemaal... :)

je kettingbeschermer ligt trouwens klaar bij paul ;)
 
nee jasper zondag morgen [zo]
okey ik ben al ff niet bij paul geweest is een goedde reden om weer eens langs te gaan en mijn motor weer kompleet te maken thanks voor de tip
 
jammer dat mijn moto nog niet klaar is :( . Anders was ik zeker mee gegaan. Ik woon namelijk in Kaatsheuvel, ben d'r dus zo.
Misschien kan zoiets vaker geregeld worden
 
Wie is die kerel is met die 125cc die bijna stilvalt als ie de berg oprijdt?
Rijd samen met een quad.
 
ja dat klopt ik zie ook die gasten bij de spinder een op een 125 blauwe en een op een quad. en dei blauwe komt geen meter vooruit als hij die berg op rijd. :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X :X
 
ieder zijn plezier in zijn eigen tempo jongens !!!
de een heeft een groter hard dan de ander [ of een snellere motor ]
maar als je rekening met elkaar houdt heb je zeker zoveel plezier


mzzzzzlllllllllll and cya at the spinder
 
Ik had ook al gereageerd in het andere topic, ik wil best een keer komen hoor. Maar wat is de spinder?, is dat een industrie terrein ofzo :?
 
Nou ik had t eigenlijk niet over zijn tempo want rijden kan ie wel.
Maar zijn toeren vielen enorm terug toen ie de berg op wilde.
 
Ik had ook al gereageerd in het andere topic, ik wil best een keer komen hoor. Maar wat is de spinder?, is dat een industrie terrein ofzo :?
zoiets

de spinder zelf is een vuilstortplaats, maar daar omheen liggen leuke (asfalt) slingerweggetjes (erg populair ook bij de SS-bikers, en de fast-and-the-furious-wannabies) en bossen (met leuke bospaadjes natuurlijk), een recreatieplas en een oude leger-oefenplaats, en een bouwput, etc. etc.
 
we beginnen te rijden en we zien wel is dat geen goedde insteek ???
ofterwel alle ideeen zijn welkom
 
tussen 10 en half elf ongeveer je kan bij de spinder ook een leuk stukje sintels rijden dus we vermaken ons daar ook wel
 
het wordt zondag retemooi weer volgens de geleerde
ik hoop dat er genoeg belangstelling is dan kunnen
we een leuk ritje maken toch ?????????????????????
 
zeker :) misschien leuk om ook wat foto's te maken, een groepje motards kom je niet zo snel tegen in het wild...
vanmiddag mijn motor beurtje gegeven, nieuwe pakking erop want hij lekte scheurt ie doormidden omdat het in een klote verpakking zit, morgen even een nieuwe halen dus :)
 
Yo kom uit Tilburg, woon in de racehof.
Ik rij een groene meanmachine, en kom als ik uitgeslapen heb wel ff langs :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan