Supermotard race Joure 22 & 23 augustus

hyveskwaliteit, ben te lui om ergens anders op te loaden :+
en alleen van rintje en bertus, de anderen staan nog in raw op flaptop
703582743_6_W2KI.jpeg


703582803_6_0kya.jpeg


bytjse drok
703582885_6_Sbx5.jpeg


703583062_6_lKOY.jpeg


701472035_6_ETBG.jpeg


701472133_6_8YVm.jpeg


701472245_6_DHzI.jpeg
 
Volgens het boekje waren Rob Withag en Barry Venema aanwezig.
Ik ben er niet superlang geweest en heb in record tijd het hele parcours gehad.
Door de vele "opvallende" strobalen langs de baan heb ik alles lekker krap gefotografeerd zodat deze strobalen er niet opkwamen.
Zeer opvallende onderdelen in een foto vind ik persoonlijk tè storend.
Ik heb heel snel wat foto's uitgezocht.

Als ik niet beter zou weten dan zou Bertus Folkertsma zo maar een vaste deelnemer kunnen zijn.

[afbeelding]

De coureurs hadden er stralend weer bij, voor mij persoonlijk heb ik de afgelopen dagen genoeg zon gehad.

[afbeelding]

Wheelies maken is in deze klasse ook een koud kunstje.

[afbeelding]

Ik grapte nog naar Falerossi dat het bijna leek alsof we bij de Red Bull X fighters waren ik wachtte daarom ook met smart naar een Tsunami Flip aan de ene kant voor het technische hoogstandje aan de andere kant voor een vorm van verkoeling.

[afbeelding]

Arjan Engbers gaat bijna haaks de bocht door.

[afbeelding]

Angelo Bouchee heeft enige voorsprong op een andere deelnemer.

[afbeelding]

Super gave foto van Kyle :} zal je via je site wel mailen voor een groter formaat :Y
gr,Kees Matthijssen
p.s. is foto van de week op zijn site ;) http://www.kylematthijssen.nl/
 
Laatst bewerkt:
:W ;) rustig maar, was gewoon voor de duidelijkheid!! even terug werd er gevraagd hoe ze gereden hadden dus vandaar. (een leek snapt misschien niet hoe de klasses in elkaar steken) :]

Je zei het een beetje van, het laagste dus eigenlijk had dat iedereen gekund. Er reden dan ook wel een paar mee waarvan ik dacht dat kan ik ook :+
 
Was echt een super mooie baan om op te rijden. :9~

@SportsPhotography: Heb je nog meer foto's gemaakt? Zoja komen die nog op je site te staan?
 
Was echt een super mooie baan om op te rijden. :9~

@SportsPhotography: Heb je nog meer foto's gemaakt? Zoja komen die nog op je site te staan?

Ik heb uiteraard nog meer, echter zal ik mijn site eerst updaten met IDM ( Superbike en Supersport wellicht bij voldoende materiaal ook nog de sidecars en 125cc ) en daarna komt het Supermoto gebeuren.
Onlangs op mijn werk foto´s gemaakt voor een open dag en vandaag een lijst met nummers die klaar gemaakt moeten worden en voor woensdag ingeleverd moeten zijn.
M.a.w druk, druk, druk
 
Je zei het een beetje van, het laagste dus eigenlijk had dat iedereen gekund. Er reden dan ook wel een paar mee waarvan ik dacht dat kan ik ook :+

Ha,ha aan de kant lijkt 't altijd makkelijker!! Maar ik rijd zelf ook in die klasse dus dan zou ik mezelf ook afzeiken, of niet? :+
Was echt een super mooie baan om op te rijden. :9~

@SportsPhotography: Heb je nog meer foto's gemaakt? Zoja komen die nog op je site te staan?

Ik heb uiteraard nog meer, echter zal ik mijn site eerst updaten met IDM ( Superbike en Supersport wellicht bij voldoende materiaal ook nog de sidecars en 125cc ) en daarna komt het Supermoto gebeuren.
Onlangs op mijn werk foto´s gemaakt voor een open dag en vandaag een lijst met nummers die klaar gemaakt moeten worden en voor woensdag ingeleverd moeten zijn.
M.a.w druk, druk, druk
zijn hele mooie foto's!! :}
 
biere gaat zometeeen ff wat ploaties uitzoeken,
gaaf evenement en voor zover ik het kan beoordelen goed georganiseerd.
voor herhaling vatbaar dus :Y

zla eens zien of ik nr 299 ook op de plaat heb staan .
 
Prachtige foto's!

Was een zeer geslaagd evenement!

Heb me prima vermaakt op de Friese Groond.

Harry (#323)
 
@ Maike

Ik heb van jou nog wel wat foto's gemaakt. Ik dacht dat is een vrouw die zijn schaars in de motorsport daar maken we wat foto's van :9

@KEES SM

Ik pik jou foto van Bertus Folkertsma en plaats deze op de hyve en mail hem die ook even ;)
 
Laatst bewerkt:
Foto-8U7R6MBX-D.jpg



Foto-UOQHE8VH-D.jpg


en geen nr 278 ,op zich knap om zo uit het zicht te blijven als je bedenkt dat ik ca 1200 foto's heb gemaakt :+


en hier staan er nog een paar
 
Terug
Bovenaan Onderaan