Supermotard velgen laten maken waar ????

Ik was hier 638 euro voor kwijt, daar ging nog 10 % af, dus was de prijs 574 euries, exclusief de banden en de naven die ik heb laten spuiten, dat kost geen drol.
Poedercoaten is wel beter en sterker, maar dat is echt een sjit werk qua voorwerk, want dan moet je alle spaakgaatjes gaan dichten :(

Het zijn trouwens 3,5 en 5,0 exel velgen.
 
hety moet juist echt budget blijven. dus zoek een zo goedkoop mogelijke oplossing
als ik geld ga uitgeven doe ik dat wel aan iets dat meteen goed is en waar ik ooit nog eens geld voor terug krijg...
 
Ik was hier 638 euro voor kwijt, daar ging nog 10 % af, dus was de prijs 574 euries, exclusief de banden en de naven die ik heb laten spuiten, dat kost geen drol.
Poedercoaten is wel beter en sterker, maar dat is echt een sjit werk qua voorwerk, want dan moet je alle spaakgaatjes gaan dichten :(

Het zijn trouwens 3,5 en 5,0 exel velgen.

Dat is wel een net bedrag!
Waar heb je dit laten doen?
 
Ik was hier 638 euro voor kwijt, daar ging nog 10 % af, dus was de prijs 574 euries, exclusief de banden en de naven die ik heb laten spuiten, dat kost geen drol.
Poedercoaten is wel beter en sterker, maar dat is echt een sjit werk qua voorwerk, want dan moet je alle spaakgaatjes gaan dichten :(

Het zijn trouwens 3,5 en 5,0 exel velgen.

Welke kleur hadden je banden eerst dan dat je die ook heb laten spuiten? :P
 
Welke kleur hadden je banden eerst dan dat je die ook heb laten spuiten? :P
Hé grappemaker :+

Toen ik het had getypt, zag ik al dat het een beetje vreemd klonk, maar dacht van " dat ziet niemand " maare toch wel dus :)

Enne ik heb de velgen gekocht bij Bon :} die momenteel persoonlijk effe uit de running is ;(
 
Hé grappemaker :+

Toen ik het had getypt, zag ik al dat het een beetje vreemd klonk, maar dacht van " dat ziet niemand " maare toch wel dus :)

Enne ik heb de velgen gekocht bij Bon :} die momenteel persoonlijk effe uit de running is ;(
zie je wel toch Bon he, is toch vakwerk, veel plezier ermee kokkie.

groeten peppie.
 
Als je ook spaken lever, wat is je goedkoopste setje voornaaf->17" spaken?

Ik ben nu thuis. Morgen zal ik op de zaak even kijken voor je en je een meeltje sturen.



Dat weet dus niemand...(komt tie nou mee.)
Hebbie enig idee hoelang ik heb lopen zoeken naar 17 inch velgen voor mijun XT. B|




;)

Sorry, maar ik mag niet spammen hiero, dus hou ik me meestal in.
 
Ik ben nu thuis. Morgen zal ik op de zaak even kijken voor je en je een meeltje sturen.Sorry, maar ik mag niet spammen hiero, dus hou ik me meestal in.

Je schijnt wel te mogen spammen in je signature, dus iets van een link met: MotorXtra, de goedkoopste 17"-velgen van NL... :)
 
Terug
Bovenaan Onderaan