Uhu. Af en toe een positieve verrassing mag ook he.
Zo zeldzaam is ie niet he, andere logo's op een strom.
ja dat klopt, het is idd een vstrom met een ander logo, maar KLV's zie je dus zo goed als nooit.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
Uhu. Af en toe een positieve verrassing mag ook he.
Zo zeldzaam is ie niet he, andere logo's op een strom.
Waarom ziet dit er beter uit dan ik had verwacht hahahaha. Ook nog een hele zeldzame fiets die KLV 1000 met een blok dat onverwoestbaar is en bulkt van het koppel. Ik zeg kopennnnnnnnnnn!!!!!
Budget ligt rond de 5-6000. Ik heb ondertussen ook een 990 SMR geprobeerd maar vind die toch meteen een stuk zwaarder aanvoelen dus ik verwacht dat dat bij een dorsoduro of 950 ook is aangezien die rond hetzelfde gewicht zitten.Wat vind je prijzig? Of wat is je budget? Een XT660X is leuk maar niet heel veel vermogen als je van een 690 afstapt, een 690 kan je als duke 3, duke 4 of 690 sm, smc en smc-r krijgen. Veel keus dus. Mocht je wat meer comfort willen en een twee pitter willen dan kan je kijken naar een Dorsoduro 750 (is wel zwaarder qua gewicht) of een 950 SM(SMR) of 990 SM (990 SMR valt denk ik buiten je budget). Ik heb zelf een dorsoduro gehad, 690SMCR, 990 SM en nu een 950 SMR, een 1 pitter is misschien meer hooligan maar de 950 is toch wel echt mn favoriete SM-achtige.
Met dat budget zou ik kijken naar een XT660X of een BMW 650 X-Moto. Vergelijkbaar qua vermogen en beide prima betrouwbaar. De X-moto heeft als voordeel dat ie wel een stukje lichter is (185kg vs 160kg).Budget ligt rond de 5-6000. Ik heb ondertussen ook een 990 SMR geprobeerd maar vind die toch meteen een stuk zwaarder aanvoelen dus ik verwacht dat dat bij een dorsoduro of 950 ook is aangezien die rond hetzelfde gewicht zitten.
En exclusiever, en mooier, en meer high end.Met dat budget zou ik kijken naar een XT660X of een BMW 650 X-Moto. Vergelijkbaar qua vermogen en beide prima betrouwbaar. De X-moto heeft als voordeel dat ie wel een stukje lichter is (185kg vs 160kg).
Hoe noem je een smr990 dan?Wat is je budget? Want er wordt van alles geroepen, maar geen idee wat je wil uitgeven?was al gevraagd zie ik.
Een 690 SMC begint net boven de 6000. Een DRZ400SM is nauwelijks verkrijgbaar, maar wel goedkoper.
een 950 SM of 990 SMR zit in dezelfde prijsrange als een 690 SMC (-r ) maar is niet echt een Supermotard, maar wel afgeleide.
Het is eigenlijk een naked met een langere veerweg. Het is niet een supermotard in de algemene zin van het woord.Hoe noem je een smr990 dan?
Wat me aanspreekt is de zitpositie, vanwege mijn lengte zit het een stuk fijner dan de cb600f die ik nu heb. Het lichte gewicht wat me meer vertrouwen geeft om eens gek te doen en waardoor je op lagere snelheden lol kunt hebben. En af en toe eens een bospaadje/slechtere wegen kunnen meepakken. Ook het gevoel dat de motor wat verder inveerd bij het optrekken en remmen doet imo veel voor de beleving.Wat spreek je aan in een sm? Wat vind je fun? Vraag je af wat je het meeste doet: ww of fun. Kies dan een motor die het beste compromis is, al je er 1 voor alles wilt. Ik snap je voorkeur voor wat lichter helemaal. Op een 60 pk kan echt alles, en meer dan wat op een zware all road kan. Er zijn zat all roads (ik bedoel geen adventures) waarop je comfortabel ww kunt doen en een uitstapje in het terrein mee kunt maken (als je dat onder fun verstaat). Ik denk aan XT 660, Africa Twin 750, 690, …
Wel naar zitten kijken en zoiets spreekt me ook het meest aan maar als er al over rijuren wordt gesproken ipv kilometers heb ik altijd het idee dat er veel onderhoud nodig is.Al een 525exc overwogen? Rfs blok is bullitproof en heeft in principe alleen regelmatige oliewissel nodig (1 litertje, fluitje van een cent). SM wielen eronder en gaan...
Dit blok is uitzondering op die regelWel naar zitten kijken en zoiets spreekt me ook het meest aan maar als er al over rijuren wordt gesproken ipv kilometers heb ik altijd het idee dat er veel onderhoud nodig is.
Ik heb de 660 690 en de 950 gehad. De 660 gaf me de grootste lach in mn helm, daar kon de 690 echt niet aan tippen. De 950 was ook een dikke fiets waar je idd makkelijker wat verder weg ging. Wat betreft trillingen, een cilinders trillen nu eenmaal meer en ik werd op de 690 helemaal gek van mn dooie vingers. De 660 trilde meer in de stepjes vond ik. Keuzes ....een 625/640/660 trillen echt veel meer dan een 690.
Een 950/990 vind je te zwaar en sommige mensen vinden het geen SM, klopt het is meer een hypermotard (beetje jammer dan Ducati er patent op heeft) en is door de zitpositie en breed stuur nog prima mee te spelen op een industrieterrein. Doordat het een twee cilinder is ook minder trillingen waardoor je ook op de snelweg uren achter elkaar 130 kan kachelen.
Maar ik denk dat een 690 beter voor je is.
Waar is smr dan de afkorting van?Het is eigenlijk een naked met een langere veerweg. Het is niet een supermotard in de algemene zin van het woord.
Soms dekt de naam de lading niet maar is het marketingpraat.Waar is smr dan de afkorting van?
super moto raceWaar is smr dan de afkorting van?