Supermotard voor woon/werk

Na een tijdje verschillende soorten motoren proberen om te kijken wat bij me past bleek een supermotard mij wel heel erg aan te spreken. Alleen ben ik niet zo bekend met de verschillende modellen en vind ik het wat lastig om mijn weg te vinden in het aanbod.

Ik ben op zoek naar een motor voor woon/werk verkeer en gewoon fun ritjes. Ik ben niet van plan om ermee op de snelweg te rijden of lange afstanden te rijden maar ik zoek wel iets wat betrouwbaar is en waar je niet elke week de olie van hoeft te wisselen of het blok regelmatig uit elkaar moet halen. Verder moet het wel redelijk wat vermogen hebben dus toch wel minimaal 400cc denk ik zo.

Ik heb al proef gereden op een ktm smc 690r en dat beviel opzich goed maar die zijn wel nog best prijzig. Heeft er iemand toevallig nog tips voor motoren om naar te kijken die bij voorkeur wat goedkoper zijn?
Heb je al een besluit genomen?
Deze is volgens mij nog niet genoemd, ik heb ook geen idee of het wat is:
IMG_5362.jpeg
 
Ja en hij heeft maar 40pk. Maar misschien rijdt het best leuk.
 
 
Ik heb hem nog niet voorbij zien komen in dit topic en wellicht is het niet wat je zoekt, want ik heb onvoldoende kennis van dit soort motoren om je goed te kunnen adviseren, maar wij hebben hier een Husaberg 570 staan. Ik kan alleen zeggen dat het wel heel erg leuk rijdt! Tot nu toe valt het onderhoud reuze mee. We hebben hem twee jaar, maar eerlijk is eerlijk; we rijden er zeker niet dagelijks mee.
 
Terug
Bovenaan Onderaan