redrider013
MF veteraan
bij de ktm is dat 85000rpm
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Opmerking: This feature may not be available in some browsers.
bij de ktm is dat 85000rpm
haha[...]
bij de ktm is dat 85000rpm
bij de ktm is dat 85000rpm
ik krijg het idee dat je het niet wilt geloven....Das best veel voor een eenpitter
Misschien dat die SS rijder de cilinderkop van de KTM dan niet meer inhaald?
ik krijg het idee dat je het niet wilt geloven....
de gewichtsverdeling van een SM is totaal niet geschikt om te draggen. Op het moment dat je vol vermogen gebruikt in de eerste versnelling komt ie omhoog ipv vooruit. Verder moet je met de meeste SM's minimaal 2 keer schakelen naar de 100.
In 3 seconden naar de 100 kun je dus vergeten. 4,5 zal dichter in de buurt komen.
maar wat boeit het eigenlijk?...wie heeft er meer fun zonder bekeuringen...
Hier zelfs het filmpje van die sprint:ik heb hier van het forum met/tegen jasper en stranger gereden. stranger was in een sprint gewoon veel sneller weg (ook misschien wel koppelingsprobleempje van mij) .... en beide... ja tot de 100, zijn ze even snel als je eenmaal aan het rollen bent (dus compleet gekoppelt).
eenmaal boven de 100, gaat mijn rs250 toch wel wat harder door!
voor de duidelijkheid: ze hebben beide een husk 610 sm
Dus Jasper kon niet eens een 25Kw er CBR600 bij houden
och, goeie reactiesnelheid en zonder koppelen schakelen helpt ookDenk wel dat er dan een goeie/betere piloot op die SM moet zitten dan op de SS.
ik dacht dat je problemen had met de max rpm.
Zit je ok al lang genoeg in het vak om te weten dat de meeste CRF 450's alle racers tot 1000cc bijhouden? ik kan het weten mijn maat heeft een gsxr1000 2002 en we trekken gelijk op tot 100!en aangezien deze volgens suzuki (mischien een optimistische waarde maar wel een refentie) op 2.8 sec op honderd zit? Neem nu van mij aan dat een NOX (als het een echte is zoals die kerel zegt) echt wel sneller is dan mijn crf dan kan die waarde volgens mij wel kloppen? zelfs met de nodige marges! ff vraagje aan die NOX man, had die van jou een starter-kit op de voorvork dan? (heb ik op mijn crf wel) en goede raad verslijt die koppeling van die R1 gewoon, als je een nox kan betalen kan je ook koppelingen verslijten en dus mee in de bebouwde kom!
Ik heb een keer op een meeting met mn ZXR400 tegen een XR600 gesprint. Toen heb ik die XR toch wel echt goed achter me gelaten hoor. Heb er nog een filmpje van zelfs
Mijn 520 gaat over de 10.000 rpm.
En stoplichtsprints win je van een SS, ook een 1000cc, voor hoelang is afhankelijk van de kwaliteiten van de berijder van de SS.
Maar een SM wint het iig aan het begin omdat die meteen power levert, terwijl een SS altijd eerst nog effe toeren moet maken, zeg dat die pas echt van zijn plek komt vanaf 4500 rpm. En daar heeft een SM geen last van