SuperMotard wedstrijden : Alphen a/d Rijn

Monomuis

MF dino
Donateur
11 jul 2001
24.555
2.130
Nederland
Wie gaat er nog naar de Supermotard wedstrijden?
Ik ga zo denk ik even een kijkje nemen, ben toch vroeg op, en het is 20 minuten rijden ofzo... :)
Is tot 17u vanmiddag.
 
teering heb je die Louis d\'Antin zien rijden???
ex-gp250 rijder,nou die kon aardig glijden.
mijn fietsjes stonden bij de ingang in de bocht,Red-bull R6 en de R1!Veel bijkijks!!
 
teering heb je die Louis d\'Antin zien rijden???
ex-gp250 rijder,nou die kon aardig glijden.
mijn fietsjes stonden bij de ingang in de bocht,Red-bull R6 en de R1!Veel bijkijks!!
Zou je eens een piccie van die redbull R6 kunnen posten? :)
 
Snelkoppeling kopieren en plakken tussen img-tags = foto... (beetje laat, maar toch :) )
De foto\'s:
misc.php


misc.php
 
Gedaan met volgende tag [++img]http://www.motor-forum.nl/forum/misc.php?file=268[/img++], maar dan zonder de plusjes geeft de eerste foto... :)
Rechtermuisknop en snelkoppeling plakken geeft het url... :)
 
ik vind hem ook wel mooi,op de foto is een maatje van me waar ik hem van heb gekocht.Slechts 6000km van bouwjr.2000
van die show waar gary McCoy bij was.Er was ook een R1 te koop destijds.
Nu slechts 18mille,kon ik niet laten staan.
Sterk blokkie met 108pk aan het wiel.
Lijkt mijn R1 wel zo sterk,1e versn.komt direkt omhoog.en 2e gaat hij wat later,maar hoef er niet voor te trekken o.i.d
 
ja supermotards,omdat jij die gemist had en voor koekblikken hebt ingeruild laten we je maar wat anders zien!
maar ja,dit is een stuurmotor dus waarschijnlijk niet interessant.
Deze kan de hoek om i.p.v alleen rechtdoor.
 
Laatst bewerkt:
hahaha,moet je die voetsteunen zien!!!!
maar wel een mooie helm van die KTM-rijder!!
Red-Bull weeeer!
 
Laatst bewerkt:
JAAAA SUpermotards!!!!!
hier dan, ipv die laffe laagvliegende bulletjes :P

Thanks GuZ, dat zijn idd wèl Super Motards!! Gaaf spul! Was er vorig jaar wel bij en heb erg genoten.

[qoute]ja supermotards,omdat jij die gemist had en voor koekblikken hebt ingeruild laten we je maar wat anders zien![/qoute]

Dat vindt ik niet netjes: Italiaanse motoren gelijk koekblikken noemen, daar maak je je niet populair mee hier op het forum :P . Ik hou persoonlijk wel van dat soort motoren :} , zou zelf wel een Duc willen hebben.

BTW: Ik vond een nieuwe zijruit in m\'n auto toch nog nèt ff belangrijker, vooral met de voorspelde regen ( die niet kwam ).
 
Laatst bewerkt:
teering heb je die Louis d\'Antin zien rijden???
ex-gp250 rijder,nou die kon aardig glijden.
mijn fietsjes stonden bij de ingang in de bocht,Red-bull R6 en de R1!Veel bijkijks!!

Ik heb je fietsen niet gezien :) Welke ingang, bij de BP rechtsaf, of de andere kant ? :)
Er stonden zoveel motoren.. ik kwam met m\'n koekblik, tja, vriendin kon niet achterop he bij een offroad. Bovendien was het nog een flink stuk rijden, en het is net een beetje te ver om alles binnendoor te rijden op noppen ;)

Verder zag ik nog de motor van een vriend van me staan, maar hij was nergens te bekennen.

Maaruh , was verder mooie wedstrijd, ik kwam wat later, maar de SM\'s reden flink hard, en stond je langs het rechte stuk dan mocht je echt wel oordoppen in je oren proppen, wat een teringherrie, ik dacht dat mijn motor al veelste hard klonk, maar deze SM\'s klonken nog een stuk harder. Wel mooi trouwens dat er nog een XR meereed. Voor de rest nog wat 2 takt SM\'s.. heb een CR en een KX gezien, 4 takters reden aan de top, tja meer power onderin he. Alhoewel die 2 takt offroads ook verdomd veel power hebben.

Toen de quads de laatste rondes gingen rijden ben ik er weer vandoor gegaan, die interesseren me niet zoveel. Moet wel zeggen dat die dingen enorm stinken.. ik weet niet wat ze in die machines gooien, maar het leek wel alsof er een pand op het industrieterrein in de fik stond.

Volgend jaar ga ik zeker wel weer kijken.
 
Terug
Bovenaan Onderaan