supermotard

Het wordt wat kouder......hebje er al mee geremd op diekouwe straatstenen? Of staat ie tot ein maart binnen nou?
 
@ tjiffer
goed gelezen :P er stond dus niet dat het per se een jap moest zyn, na wat internetten ben ik er achter gekomen dat ktm's gewoon degelijke machines zijn. en dat moest ik hebben :)...

@ FZSsemans
afgelopen zondag nog 120 km gereden :)
57093_10152226541850478_1794005752_o.jpg


@ kantelaar
omdat buiten donker was XD...
 
ik ben onlangs 1 crashpad verloren. waarschijnlijk omdat ik hem te strak had aangedraaid waardoor het plastic brak.
deze crashpad zijn niet meer verkrijgbaar bij ktm-shop.nl
heeft iemand deze nog liggen???
ik heb eigelijk maar 1 valdop / crashpad nodig ( voor 1 kant ).
hier een foto :
ktmcrashpads.jpg
 
zit er origineel een aluminium achtertandwiel op me ktm 640 lc4 ?

Ja en die slijt best hard, als vervanging zou ik een stalen met alu hart doen (zo'n KTM powerparts dingetje)

ik ben onlangs 1 crashpad verloren. waarschijnlijk omdat ik hem te strak had aangedraaid waardoor het plastic brak.
deze crashpad zijn niet meer verkrijgbaar bij ktm-shop.nl
heeft iemand deze nog liggen???
ik heb eigelijk maar 1 valdop / crashpad nodig ( voor 1 kant ).
hier een foto :
[afbeelding]

Mijn broertje had hetzelfde, ook plastic gebroken. Ben je alleen het plastig kwijt of ook de stang? als je ook de stang verloren bent moet je even zeggen of het om de voor of achterkant gaat die hebben verschillende lengtes.
 
Ja en die slijt best hard, als vervanging zou ik een stalen met alu hart doen (zo'n KTM powerparts dingetje)Mijn broertje had hetzelfde, ook plastic gebroken. Ben je alleen het plastig kwijt of ook de stang? als je ook de stang verloren bent moet je even zeggen of het om de voor of achterkant gaat die hebben verschillende lengtes.

Niks KTM Powerparts, gewoon een supersprox erop. Kost 6 tientjes maar dat zijn goeie.
 
Volgens mij zijn die van KTM powerparts supersprox maar dan met een KTM logo'tje erop? Die was volgens mij ook iets van 65 eu?

Ja ze zullen dat logootje er niet voor niks opplakken, dus gewoon de normale meuk erop schroeven. Supersprox is een merk he, geen type tandwiel. Ik rij altijd met de Supersprox stealth in combinatie met de DID ERT2 ketting.
 
Laatst bewerkt:
ik heb het tandwiel zaterdag vervangen, het tandwiel was kats versleten. ik dacht al dat het de originele was omdat er ook ktm op het tandwiel stond. mijn neef is crosser en daarmee heb ik het ook overlegd en besloten om gewoon een stalen tandwiel te kopen omdat die het sterkst zijn, de aluminium tandwielen zijn eigenlijk alleen voor profs. die geld hebben en het doen om gewichtsbesparing. me neef zei dat je 2 dagen kan crossen met zo'n aluminium tandwiel en dan kan je hem weg pleuren :P..
hier nog wat foto's :
DSC_0047.jpg

DSC_0048.jpg

30 tandjes van de 42 tandjes was het topje van afgebroken :P

( voor de rest is de motor wel goed onderhouden hoor, ketting en voortandwiel zijn nog zo goed als nieuw )

ik ben alleen 1 plastic pad verloren, de stang en boutjes heb ik nog gewoon, heeft je broertje misschien nog 1 zo'n hele crashpad die ik mag kopen?
 
Laatst bewerkt:
Ja ze zullen dat logootje er niet voor niks opplakken, dus gewoon de normale meuk erop schroeven. Supersprox is een merk he, geen type tandwiel. Ik rij altijd met de Supersprox stealth in combinatie met de DID ERT2 ketting.

Toevallig heb ik zo'n power parts achtertandwiel en staat op KTM by Supersprox ofzoiets, prijzen zit nauwelijks verschil in en dan heb je een toffe oranje achtertandwiel *D
 
Ja ze zullen dat logootje er niet voor niks opplakken, dus gewoon de normale meuk erop schroeven. Supersprox is een merk he, geen type tandwiel. Ik rij altijd met de Supersprox stealth in combinatie met de DID ERT2 ketting.

Is niet altijd duurder als er KTM op staat. Zo'n KTM bokje (vorige type) is goedkoper dan de "gewone" versie van hetzelfde bokje.

dat geld overigens ook voor het nieuwe type bokje van KTM (en nee ik heb geen aandelen ;))
 
is het ontkoppelen van de accu voor de winter genoeg of kan ik hem er beter er uithalen en binnen neerleggen bij kamertemperatuur ?
 
ik heb het tandwiel zaterdag vervangen, het tandwiel was kats versleten. ik dacht al dat het de originele was omdat er ook ktm op het tandwiel stond. mijn neef is crosser en daarmee heb ik het ook overlegd en besloten om gewoon een stalen tandwiel te kopen omdat die het sterkst zijn, de aluminium tandwielen zijn eigenlijk alleen voor profs. die geld hebben en het doen om gewichtsbesparing. me neef zei dat je 2 dagen kan crossen met zo'n aluminium tandwiel en dan kan je hem weg pleuren :P..
hier nog wat foto's :
[afbeelding]
[afbeelding]
30 tandjes van de 42 tandjes was het topje van afgebroken :P

( voor de rest is de motor wel goed onderhouden hoor, ketting en voortandwiel zijn nog zo goed als nieuw )

ik ben alleen 1 plastic pad verloren, de stang en boutjes heb ik nog gewoon, heeft je broertje misschien nog 1 zo'n hele crashpad die ik mag kopen?


Dat is een gewoon tandwiel wat je hebt, zal wel goed zijn maar ik had 2 tientjes meer uitgegeven en deze gehaald. Binnenkant alu en buitenkant (de tanden) gehard staal die zo'n 20.000km mee gaat. Plus een mooi oranje kleurtje ofc :9

IMG-20110810-WA0003.jpg
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan