Supermotardcircuitdag voor beginners deeltje VI alweer

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.091
90
Arnhem
WEGENS EEN TE KORT AAN DEELNEMERS GAAT DEZE DAG NIET DOOR!! '( -O-



2 november a.s., is het weer zo ver! Dit maal met slechtweer korting. Indien de baan de gehele dag nat is krijgen we 50% korting op de baanhuur.

De GSM Supermotardcircuitdag! op het kartcircuit Pottendijk te Emmen.

Afhanekelijk van het aantal deelnemers (en het wer) ligt de prijs tussen de 50 en 20 euro per motor/ persoon.

En wederom ter herinnering: in eerste instantie is deze dag bedoeld voor leden van de GSM dus die hebben voorrang. Mochten er niet max. 30 deelnemers van de GSM zich aanmelden, dan worden de overige plaatsen ingevuld door niet-GSM-ers.

Daarnaast is de circuitdag dus bedoelt voor BEGINNENDE supermotard rijders die 'ns op hun gemak ervaring willen opdoen op het circuit. En zichzelf nog niet zien rijden tussen het SM-geweld op de trainingszondagen op Emmen.
Die keuze hebben we niet voor niets gemaakt. Er zijn veel jongens (en een paar meisjes) die weinig tot geen circuitervaring hebben, voor hen is dit dus de uitgelezen mogelijkheid om in eigen tempo, en op eigen lijnen , over zo'n baan te rijden . Dat betekend ook dat ze niet door ervaren jongens om de oren worden gereden, of erger nog, eraf worden gereden . Beginners zullen dus ten alle tijde op deze dag voorrang hebben en snelle jongens dienen zich hier aan aan te passen.

Zoals gezegd: de kosten zullen tussen de € 20 en € 50,- per persoon liggen voor een HELE dag (vanaf 10.00 - 18.00 uur) onbeperkt op het circuit rijden. Om zekerheid te hebben dat mensen komen dien je VOOR (nog te bepalen datum (in overleg met de kartbaan te bepalen gezien het minimaal aantal deelnemers) € 100,- over te maken! Uiterlijk XX oktober wordt het teveel betaalde (€ 100 -/- baanhuur ) weer teruggestort! En niet komen is geld kwijt, niet tijdig betalen is de plaats kwijt!

BAANREGELS:
Je kan die dag niet met je open uitlaat rijden, maar een enduro demper is genoeg. Opvangbakje verplicht, leren pak en gebruik van een GROOT milieukleed ook.
Er is geen verzekering en de GSM is niet aansprakelijk voor enige vorm van schade e.d.

De prijs is afhankelijk van het aantal deelnemers en er is GEEN winst o.i.d. Het is een GSM/ MF actie!

meer info kun je opvragen via mail (zie mijn profiel).

MOCHT HET ONVERHOOPT NIET LUKKEN OM VOOR 23 OKTOBER VOLDOENDE BETALENDE DEELNEMERS TE HEBBEN DAN WORDT DE DAG GEANNULEERD!!!

In deze topics vind je de ervaringen van de vorige keer:
Supermotardcircuitdag voor BEGINNERS
Supermotard circuitdag voor beginners deel II
Supermotard circuitdag voor beginners deel III
Supermotard circuitdag voor BEGINNERS deel IV
Supermotard circuidag voor beginners deel V

En hier het topic van de GSM:
Gelderse SuperMotards 2 - Going sideways

In onderstaand overzicht heb ik de deelnemers tot nu toe gezet. Als je hebt aangegeven dat je het nog niet zeker weet dan staat er ovb (onder voorbehoud) achter je naam.

Deelnemers:
1: JVD
2: Jelmah
3: Jef0611
4: Tarmax
5: Makrolon
6: Haywire (OVB)
7: Sidderdesid
8: Collega Sid op kdx-er
9: Jay111 (OVB)
10:
11:
12:
13:
14:
15:
16:
17:
18:
19:
20:
 
Laatst bewerkt:
Morgen regent het weer. :Y
Waarom niet op de dag gaan wanneer het niet regenend. :9~
En kunnen er geen dagen georgaqniseert worden met de karts op andere dagen zoals Zondags. :? :z
 
Morgen regent het weer. :Y
Waarom niet op de dag gaan wanneer het niet regenend. :9~
En kunnen er geen dagen georgaqniseert worden met de karts op andere dagen zoals Zondags. :? :z

Alles wat morgen gaat vallen kan 2 november niet meer vallen :Y Blijft lastig om 1 maand vooruit een droge dag te plannen :+

Hoe bedoel je? met zondagen. Juist bij die trainingen zijn er karts en heel veel wedstrijdrijders. De GSM dagen zijn juist voor de beginnende sm rijders. Dus dan GEEN karts tussen door en zo min mogelijk wedstrijdrijders. Das de hele opzet van de GSM dagen. En als er 30 man zijn dan betaal je zelfs evenveel als op de zondag en dan kun je bij de GSM dag vanaf 10.00 tot 18.00 uur rijden! (tot op heden nog nooit iemand gelukt, al was Markelon zelfs tijdens de BBQ al weer aan het rijden :P )
 
Alles wat morgen gaat vallen kan 2 november niet meer vallen :Y Blijft lastig om 1 maand vooruit een droge dag te plannen :+

Hoe bedoel je? met zondagen. Juist bij die trainingen zijn er karts en heel veel wedstrijdrijders. De GSM dagen zijn juist voor de beginnende sm rijders. Dus dan GEEN karts tussen door en zo min mogelijk wedstrijdrijders. Das de hele opzet van de GSM dagen. En als er 30 man zijn dan betaal je zelfs evenveel als op de zondag en dan kun je bij de GSM dag vanaf 10.00 tot 18.00 uur rijden! (tot op heden nog nooit iemand gelukt, al was Markelon zelfs tijdens de BBQ al weer aan het rijden :P )
En dat was heerlijk, een hele baan voor me alleen met een goed gevulde maag :]

Ik meld me aan, onder voorbehoud. ik weet het morgen (als ik niet vergeet te vragen) zeker!
 
Hey hallo,

Schrijf mij ook maar weer in ovb, ligt eraan of ik vrij kan krijgen.
Ik zal Duderuud ook vragen of hij meegaat.
Haywire moet natuurlijk ook komen, want anders heb ik niemand om op de baan te pesten!!!
 
En het beste van regen is! het meeste valt er naast!

ja en sliden, driften gaat 10 keer makkelijker (maar gecontroleerd hard rijden is 10 keer moeilijker) Dat maakt regenrijden ook juist weer leuk......... voor zover het niet te koud is dan.

@ heb nog een setje regenbanden in de aanbeiding *D (eerst kan Sid nog beslissen of hij ze wil, anders gaan ze in de verkoop hier voor de liefhebber :z )
 
Laatst bewerkt:
Ik moet eerst eens even met de baas overleggen of ik nog vrij kan krijgen...
En ga waarschijnlijk ook weer een crosser kopen (blijf wel SM rijden hoor), dus ook even kijken hoe we uitkomen met de €€
Zet me nog maar niet op het lijstje
 
mwa grip zul je wel hebben zolang je stilstaat die dag
maar dat is dan ook alleen omdat je banden aan de ondergrond vast vriezen _O-

ik zal niet meegaan
want ik weet wat een gladde baan met me doet
en dat loopt niet vaak goed af.
 
mwa grip zul je wel hebben zolang je stilstaat die dag
maar dat is dan ook alleen omdat je banden aan de ondergrond vast vriezen _O-

ik zal niet meegaan
want ik weet wat een gladde baan met me doet
en dat loopt niet vaak goed af.


Heb idd ook slechte ervaring met een gladde natte baan op Emmen, maar heb TVT zien rijden op een natte baan en er is ECHT wel grip te vinden :]
Wel ff een setje regenbanden er onder want met straat banden is het wel erg glijden *D
 
Wel ff een setje regenbanden er onder want met straat banden is het wel erg glijden *D
Dat kan ik wel beamen ja. Eerste keer dat ik mee ging regende het. 1ste rondje gelijk al op m'n muil terwijl ik dacht dat ik rustig aan deed :)
 
Danielle hier

Jeroen.

Ik weet niet hoeveel trainingen je volgend seizoen wil gaan regelen.
in 2010.

Maar ik heb het nummer achterhaald van de testbaan van DAF in Mariahout.
Nou is er misschien 1 probleem en dat weet ik niet zeker want ik heb er nog niet naar toe gebeld.
Er kan natuurlijk wel diezel of benzine rommel van de DAFs liggen.
Maar dat weet ik niet zeker, en weet ook nog niet hoe die baan er precies uit ziet.

Wil je dat ik ga bellen en hier meer informatie over ga vragen voor 2010?
Of denk je dat het niets word.
 
Danielle hier

Jeroen.

Ik weet niet hoeveel trainingen je volgend seizoen wil gaan regelen.
in 2010.

Maar ik heb het nummer achterhaald van de testbaan van DAF in Mariahout.
Nou is er misschien 1 probleem en dat weet ik niet zeker want ik heb er nog niet naar toe gebeld.
Er kan natuurlijk wel diezel of benzine rommel van de DAFs liggen.
Maar dat weet ik niet zeker, en weet ook nog niet hoe die baan er precies uit ziet.

Wil je dat ik ga bellen en hier meer informatie over ga vragen voor 2010?
Of denk je dat het niets word.

Altijd proberen toch!! En tja die diesel op de baan is erg lastig, maar een keertje proberen is ZEKER de moeite waard.

@ Makrolon ;) ik pas het aan :z
 
Hey hallo,

Schrijf mij ook maar weer in ovb, ligt eraan of ik vrij kan krijgen.
Ik zal Duderuud ook vragen of hij meegaat.
Haywire moet natuurlijk ook komen, want anders heb ik niemand om op de baan te pesten!!!

Zet mij er dan ook maar effe ovb bij.
 
Hey Jeroen,
Ik wil weer mee hoor!
Kan ik nog één keer op de soes rijden voor ie z'n winterslaap in gaat.
Moet effe kijken of ik voor me KDX enduro velgen kan vinden, dan kan er vast wel iemand mij vertellen hoe ik die kawa naven pas krijg voor de soes want dan heb ik een xtra setje mét regenbanden.
(ik wist een setje maar vlgs mij ben ik weer es te laat...)
 
\
Altijd proberen toch!! En tja die diesel op de baan is erg lastig, maar een keertje proberen is ZEKER de moeite waard.



Zal ik contact met dat nummer opnemen dan, of wil jij dat doen of wat?
gr. Danielle

Maakt me niets uit. Ik wil het ook wel doen hoor. Ondertussen heb ik weer thuis mail dus je kan me als ik het moet doen de gegevens mailen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan