Supermotardtraining 1 augustus Pottendijk

Bazzi

MF veteraan
3 jun 2005
12.437
1
Op 1 augustus organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) alweer een leuke beginners trainingsdag op Emmen voor 2011.

Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers (tussen de € 30,- en € 50,- per persoon). Wij zijn niet aansprakelijk voor enige vorm van schade tijdens of door het circuitrijden. Voor deelname is het noodzakelijk dat er een formulier ondertekend wordt i.v.m. de aansprakelijkheid.

In verband met de veiligheid dienen de volgende zaken geregeld te zijn:

  • Verlichting dient te zijn afgeplakt of verwijderd.
  • Kentekenplaat dient verwijderd te zijn.
  • Standaard moet gedemonteerd worden.
  • Daarnaast dienen alle vul/ aftapbouten m.b.t. vloeistoffen (olie, koelvloeistof) geborgt te zijn en moeten de overloopslangen van de carburateur, carterontluchting en radiateurs in een opvangbakje te komen.

Dit is puur voor de veiligheid zodat er nooit vloeistoffen op de baan kunnen komen. Wij sluiten hiermee aan bij de regels van de KNMV en de MON.

Wij controleren de motoren daarnaast op kleine gebreken. Het is absoluut niet de bedoeling om rijders weg te sturen. Het is ALTIJD mogelijk om EENMALIG een uitzondering te krijgen.

Graag aanmelden via dit topic

We rijden met minimaal 20 en maximaal 35 deelnemers.
Deze dag is bedoeld voor de beginnende supermotardrijders. Wedstrijdrijders zijn wel welkom, maar dienen rekening te houden met de langzamere rijders. Voorwaarden voor de motor en rijder zijn te vinden op de site.

Inschrijvers vanuit MF en onze eigen leden hebben voorrang! Inschrijven kan door het sturen van een mail of PB. Vol = vol dus tijdig inschrijven!

Inschrijvingen en betalingen dienen uiterlijk 1 juli binnen te zijn.
Bij minder dan 20 deelnemers op 1 juli wordt de dag geannuleerd.

Iedereen niet vergeten om je inschrijfformulier mee te nemen op 01-08-2011.Hierop staat belangrijke informatie voor jezelf en ons op.


Deelnemers: ( *O* is betaald)

1. Bazzi *O*
2. Koekeroe *O*
3. Radi(c)al *O*
4. H@rtstikke gek *O*
5. Haywire *O*
6. G.J. *O*
7. Makrolon *O*
8. JvD *O*
9. B-Art *O*
10. Norelli *O*
11. Speedy J
12. TvT *O*
13. Barfie *O*
14. Tradecenter
15. Willem tussengas *O*
16. Appie *O*
17. Haagie *O*
18. Tigger7211 *O*
19. Coenirossi *O*
20. MxCreep *O*
21. Vanbussel *O*
22. Jay 111 *O*
23. Broer Jay 111 *O*
24. Donderbokje *O*
25. Stonehouse *O*
26. Super-bike *O*

*O* *O* *O* *O*

Het gaat door!!!!

*O* *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Ik wil ook wel mee!!

Is er wel de mogelijkheid om achter iemand aan te rijden die er vaker is geweest?
Zou m'n eerste keer worden namelijk ;)
 
Ik wil ook wel mee!!

Is er wel de mogelijkheid om achter iemand aan te rijden die er vaker is geweest?
Zou m'n eerste keer worden namelijk ;)

Natuurlijk kan je achter iemand aan rijden.
Ik moet ook de lijnen weer even oefenen, als TvT er ook is "doet ie het wel ff voor". ;)
 
Ik wil ook wel mee!!

Is er wel de mogelijkheid om achter iemand aan te rijden die er vaker is geweest?
Zou m'n eerste keer worden namelijk ;)
Nee kan niet, als jij daar rijd zal iedereen achter je blijven om je te zien prutsen. :+


Ik ben er ook bij! Zal vanavond nog effe mailtje doen.
 
Wat houdt "Daarnaast dienen alle vul/ aftapbouten m.b.t. vloeistoffen (olie, koelvloeistof) geborgt te zijn ..." precies in?

En iemand een idee of je een UFO Catch Canister ook horizontaal kunt monteren?
 
er vanuit gaande dat mijn husqy de Erzgebirgsring gaat overleven ben ik er ook bij natuurlijk!
 
WTF, toch niet met supermotarden?

Beterschap!


Gister in het nat te enthousiast een bocht genomen, achterkant gleed weg, en probeerde het op te vangen met m'n voet maar dat mocht niet baten. Zit nu in het gips, mag morgen terug voor een CT-scan, omdat het toch wat meer kapot is dan dat ze dachten.
 
Bekend probleem die pootjes kapot

935918138_5_8H5r.jpeg
 
Terug
Bovenaan Onderaan