Supermotardtraining 1 augustus Pottendijk

De remklauw, KVS dop en olie vuldop zijn op veel motoren nog wel makkelijk. Maar vind bijv. de carteraftap wel wat lastiger. Op een '03 t/m '10 Husq 450 / 510 is dat een dop waar een inbus in gaat om hem vast te draaien en geen uitstekend kopje waar je in kan boren. Zit dus niet echt veel "vlees" op om een boor op te zetten.


Heeft Speedhouse vast wel een oplossing voor want die dingen rijden ook mee met de ONK.
 
Niet te geloven, er zijn al 4 sxv's te vinden op de padock! (wil niet zeggen dat deze de hele dag op de baan te vinden zijn natuurlijk :9 )


Krijgen jullie een aparte plek op de paddock, voorzien van extra bouwzeilen en gereedschapskarren. :+
 
haha, deze sxv heeft heel wat meer rondjes pottendijk overleeft dan jou honda ;) Hoop dat hij op tijd klaar is om tenminste iets goed te maken ;)
 
Wil ook wel eens weer rijden zal vrij regelen. En over dat borgen was vorig jaar nog niet zo en als ik er op een woensdag heen ga tussen de echte rijders hoeft t ook niet. Nieuwe regel?
 
Wil ook wel eens weer rijden zal vrij regelen. En over dat borgen was vorig jaar nog niet zo en als ik er op een woensdag heen ga tussen de echte rijders hoeft t ook niet. Nieuwe regel?


de 'echte' rijders hebben het sowieso wel. Die moeten het in het weekend ook voor elkaar hebben, en die willen net als de rest ook niet over kvs/olie rijden, of zonder remmen een bocht in duiken.
 
de 'echte' rijders hebben het sowieso wel. Die moeten het in het weekend ook voor elkaar hebben, en die willen net als de rest ook niet over kvs/olie rijden, of zonder remmen een bocht in duiken.

Dat snap ik maar dan word er ook niet naar gekeken. Ben er wel een voostander van maar wel weer extra werk voor een dagje circuit. Waar kan ik die boutjes online kopen voor een Yamaha YZ.
 
Rustig blijven gaf t alleen maar aan en ben best bereid om t te doen maar kan niet vinden waar ik die boutjes kan kopen.
 
ik doelde eigenlijk meer op diegene die daar iedere keer weer over beginnen en het niet willen doen of niet nodig vinden of het maar gezeur vinden..

het is niet alleen veiliger voor jezelf maar ook voor een ander.

en op straat rijden is toch net weer even anders als op een circuit en dat vergeten de meesten..
 
Terug
Bovenaan Onderaan