Supermotardtraining 1 augustus Pottendijk

Pro-bolt even googlen, voor de rest kan speedhouse er ook aan komen (van titanium, en ook vast wel voorgeboord dan.)

maar je kan natuurlijk altijd zelf even boren, vooral met kolomboor kleine moeite
 
klein boortje en wat borgdraad,gaat ook perfect en kost minder.


:X sorry was al gezegd door onze appie rijder,zal volgende keer eerst even goed lezen :Z :z
 
Laatst bewerkt:
Ik had nog wat beloofd.....

Foto van borging carterbout.



Foto van olievuldop heb ik niet gemaakt, heb het borgdraad er niet om heen zitten omdat ik nog olie moet halen en bijvullen. :P
 
Weet iemand nog een leuk plekkie om de contour te bevestigen? Op de achterbrug knalt hij uit. Deze was nog gelukt:

@Sander: jaja... die van jou staan op het lijstje. ;)
 
Mail verstuurd. Denk dat mijn maatje, Michel van Dijk (#199) ook wel graag meegaat. Kunnen we mooi met elkaar meerijden.... 't is zo'n eind, helemaal alleen :)
Laat maar weten of dat kan. Ik licht 'm wel in over het feit dat t een beginnersdag is en dat hij rekening moet houden met die beginners (zo hard gaat ie nou ook weer niet.... :+ )
 
Mail verstuurd. Denk dat mijn maatje, Michel van Dijk (#199) ook wel graag meegaat. Kunnen we mooi met elkaar meerijden.... 't is zo'n eind, helemaal alleen :)
Laat maar weten of dat kan. Ik licht 'm wel in over het feit dat t een beginnersdag is en dat hij rekening moet houden met die beginners (zo hard gaat ie nou ook weer niet.... :+ )


Tuurlijk kan Michel mee, er rijden meerdere ONK'ers. Maar men dient inderdaad rekening te houden met de langzamere deelnemers. Die moet dan ook ff een mail sturen naar info@supermotardtraining.nl
 
Laatst bewerkt:
Nog meer geintresseerden?
Aanmelden en betalen voor 1 juli.
 
hopelkijk zijn er meer dan gisteren :z
toen had ik en barfie de baan voor ons zelf *O*
niet te veel op die buienradar kijken :N
daar word je alleen maar moedeloos van |(
het regent trouwens maar nog geen 20 procent van de tijd })
lekker gereden gister trouwens :Y
 
Ik hoor vanavond of ik dan vrij ben, daarna mail ik wel ff :] Laatste keer Emmen was 2005 :X

Heb je al meegereden bij de Inters of niet?
Dat was toch de planning?

edit:
BRT013 kon niet helaasch
Heb dus nog plek vrij op de kar vanuit Brabant
 
Laatst bewerkt:
Heb je al meegereden bij de Inters of niet?
Dat was toch de planning?

edit:
BRT013 kon niet helaasch
Heb dus nog plek vrij op de kar vanuit Brabant

Helaas nog niet, door het plotselinge overlijden van mijn vader lag dat ff stil. Er is kans dat ik nog een wedstrijd mee ga rijden aan het einde van het seizoen, maar eigenlijk mag dit seizoen als verloren worden gezien. Het trainen gaat wel goed, tempo zit er wel weer in alleen moet de conditie omhoog om dit lang vol te houden en constanter te rijden.
 
Mail verstuurd. Denk dat mijn maatje, Michel van Dijk (#199) ook wel graag meegaat. Kunnen we mooi met elkaar meerijden.... 't is zo'n eind, helemaal alleen :)
Laat maar weten of dat kan. Ik licht 'm wel in over het feit dat t een beginnersdag is en dat hij rekening moet houden met die beginners (zo hard gaat ie nou ook weer niet.... :+ )


check :+ alles kan in overleg :]
 
Nog 8 dagen en 5 man benodigd.
 
Laatst bewerkt:
is er nog een plekje vrij vanaf Arnhem? of 2 :P kan een motor mee voor donor onderdelen haha iedereen die een onderdeel wilt levert mij een nieuw onderdeel terug :P goede deal toch? :D

(moet mijn motoren nog wel ombouwen van de enduro de sm maken en andersom)
 
Terug
Bovenaan Onderaan