Supermotardtraining 27 augustus Pottendijk

*O* wat een lekker dagje weer bedankt weer alle.

Ja was prima weer! *O* jammer dat ik zelf niet kon rijden :(
Zijn er nog meer mensen die eventueel nog een extra SMT dag willen op Emmen?

Anders zou ik graag nog een dagje proberen te regelen bij voldoende animo.
 
Was een prima dag en bedankt weer voor het organiseren!

Ik heb wel interesse in nog een dag als Jelmer zijn motor klaar heeft. dat wordt dus volgend jaar :P
 
Bartje geen tankslappers meer gehad??!
Anders komt Rikkels je halen he! Onverantwoord
 
Ik heb ook wel interesse in mijn eerste dag van dit jaar....dus doe er nog maar een.
(en Jeroen ik wil mij kawa weer van endurowielen voorzien, heb jij daar ook banden voor?)
 
:W Wij zijn ook weer veilig thuis. Tnx voor de organisatie en hier 4 man die voorstander zijn voor een extra dag :Y
 
Ja was prima weer! *O* jammer dat ik zelf niet kon rijden :(
Zijn er nog meer mensen die eventueel nog een extra SMT dag willen op Emmen?

Anders zou ik graag nog een dagje proberen te regelen bij voldoende animo.
Ik rekende eigenlijk nog op een afsluitende dag met bbq, die wou ik nog graag meeeten, ehhhh, rijden. O-)
 
Voor mij mag er nog een dag komen...had vandaag wel weer kunnen rijden, maar kon vandaag niet weg blijven op mijn werk. Ben nog wel enkele bikers voorbij gereden...de grote 4x4 met huskie in de bak bv. Was wel jammer, zeker met dit weer...Vrijdag op Assen wordt het waarschijnlijk wat minder.
@Jeroen...gaat het alweer een beetje met je arm??
 
Voor mij mag er nog een dag komen...had vandaag wel weer kunnen rijden, maar kon vandaag niet weg blijven op mijn werk. Ben nog wel enkele bikers voorbij gereden...de grote 4x4 met huskie in de bak bv. Was wel jammer, zeker met dit weer...Vrijdag op Assen wordt het waarschijnlijk wat minder.
@Jeroen...gaat het alweer een beetje met je arm??

@bazzi heeft zijn schouder uit de kom gehad, ik had zelf een ongelukje gehad met mijn zij/ heup. Denk dat we beide weer over een paar weken kunnen rijden.

Ik zal eens kijken welke dag we kunnen plannen.
 
Als er nog een dag komt ben ik ook wel geinteresseerd! moet alleen dan wel even slickjes halen!
had nu toch wat teveel grip op de buddysit en te weinig op de baan!
voor de rest, super vermaakt gisteren! nu op de blaren zitten . . .

bedankt supermotardtraining!!


ps: wanneer komen de foto's?
 
Laatst bewerkt:
Mijn seizoen zit erop voor dit jaar. Schouder is vorige week uit de kom geweest en herstel heeft tijd nodig. Daarnaast en nog veel belangrijker wordt ik over een paar weken vader dus de prioriteiten zullen dan in het naseizoen elders liggen.
 
Mijn seizoen zit erop voor dit jaar. Schouder is vorige week uit de kom geweest en herstel heeft tijd nodig. Daarnaast en nog veel belangrijker wordt ik over een paar weken vader dus de prioriteiten zullen dan in het naseizoen elders liggen.

Jammer -O-
Beterschap

Veel last van?
 
Ik heb ook wel interesse in mijn eerste dag van dit jaar....dus doe er nog maar een.
(en Jeroen ik wil mij kawa weer van endurowielen voorzien, heb jij daar ook banden voor?)


Ik heb geen cross/ offroad banden. Moet je ff langs Liemers motoren in Lathum. Die heeft ze denk ik wel op voorraad.
 
Drugsgebruikers hebben toch nooit zo'n honger?

Stoners wel :Y

Heeft iemand gister ook zo'n mooi zwart plastiek kaartje gekregen van een fotograaf...? Ik heb de mijne met mijn leven bewaakt.. maar helaas, ik ben hem alsnog verloren :) Of melden alle fotografen zich hier wel? foto's! foto's! foto's! *O*
 
Super vermaakt gister!! heb wel zin om nog een dag te toeren :] :]

465495_431783020196478_305549910_o.jpg
 
Stoners wel :Y

Heeft iemand gister ook zo'n mooi zwart plastiek kaartje gekregen van een fotograaf...? Ik heb de mijne met mijn leven bewaakt.. maar helaas, ik ben hem alsnog verloren :) Of melden alle fotografen zich hier wel? foto's! foto's! foto's! *O*
Bazzi heeft er ook eentje gekregen!
En als Glenn zijn foto's online heeft, zal ik het linkje hier wel weer even neerzetten. *D
 
Laatst bewerkt:
Ik heb geen cross/ offroad banden. Moet je ff langs Liemers motoren in Lathum. Die heeft ze denk ik wel op voorraad.

Oja Liemers motoren heel niet aan gedacht, zal daar es effe heen rijden met me velgen.
Beterschap jij en Bazzi!!

Hoop snel weer mee te kunnen.
 
Terug
Bovenaan Onderaan