Supermotardtraining 7 mei Pottendijk

Als je motor meer lekt dan 0,5 liter tijdens een sessie :X dan moet je echt je koppakking gaan vervangen, zijn je zuigerveren comleet weg e.d.
Een flesje van 0,5 is dus meer dan voldoende :Y

Ik heb een KTM, hoe groot moet mijn opvangbak dan zijn? En is een 5 tons spanband om je balhoofd voor een KTM bij jullie ook verplicht?

images
 
Laatst bewerkt:
Ik heb een KTM, hoe groot moet mijn opvangbak dan zijn? En is een 5 tons spanband om je balhoofd voor een KTM bij jullie ook verplicht?

:? :? Wij staan geen LTM's toe tijdens onze dagen :+ die lopen zo vaa kstuk dat we telkens de baan moeten schoonvegen.
 
3x nieuwe *O*

3 mensen met een streepje door de naam verwijderd.


30x *O*

Nog 5 plaatsen over, first come first serve
 
Laatst bewerkt:
Pff, ik begon hem al te knijpen, maar gelukkig dat Ktm's wel mogen :PIs sta er nog niet bij :o

Je hebt betaald hoor *O* (de 16 stond het op de rekening) , dus we passen het aan dat je er ook bij staat :Y
Is lastig dat ik de rekening bekijk en Bazzi de OP moet bij werken. Dat is mis gegaan |(
 
Nog maar 4 plekken vrij.

De inschrijving voor 4 juni is ook open...... daar kunnen we nog genoeg rijders gebruiken en betaal je geen 7,50 extra ivm te laat aanmelden!!
 
Laatst bewerkt:
Toch super, en vooral voor jullie dat de dag dan toch nog bijna vol zit. :) Jullie doen niet al die moeite voor voor niets natuurlijk.
 
ik heb de regenbandjes klaar liggen... al ben ik er wel beetje huiverig voor, heb nog nooit met echt regen gereden, zeker niet op circuit/emmen
 
Ja, zo dacht ik er ook over toen ik nog nooit met regen op emmen had gereden :') Emmen is écht glad met regen. En een highsider is niet zo tof...
 
Terug
Bovenaan Onderaan