SuperMotardTraining, Pottendijk 14 april 2014

Update

Vanwege het niet halen van het benodigde aantal betalingen voor 1 april is met circuit Pottendijk het volgende overeengekomen:

14 april kan er gewoon gereden worden, weliswaar niet als SMT exclusief.
Dit houdt in dat de mogelijkheid bestaat dat er gewisseld dient te worden indien er karters komen. Verder zal de organisatie in handen zijn van de Pottendijk en niet van SMT.

Wij zullen een lijst met betaalde deelnemers doorgeven aan de Pottendijk, zodat je na hun goedkeur de baan op kan.

Zelf ben ik 14 april ook van de partij. :]
 
Ik had voor vandaag borgen en het plaatsen van de opvangbakjes op de planning staan. Wilde daarom gister avond nog even snel de motor wassen... :9~ Rij weg bij de wasstraat en de motor glijd met aanremmen onder mij vandaan... -O- Je snap hem al dit ik voor dat kleine k*t stukje niet echt motorkleding droeg, dus mijn rechterhand heeft een ferme schaafwond :N , denk dat gewoon rijden wel gaat lukken, maar een dagje circuit is toch ff net iets anders... '( Moet mij dus helaas terug trekken, baal ontzetten want heb mij al geruimte tijd geleden hier opgegeven, vrij geregeld, auto en aanhanger geregeld enz... en nu valt allemaal in duigen.. snel weer rijklaar zijn dus en de volgende keer er wel bij
zijn! *O*
 
Ik had voor vandaag borgen en het plaatsen van de opvangbakjes op de planning staan. Wilde daarom gister avond nog even snel de motor wassen... :9~ Rij weg bij de wasstraat en de motor glijd met aanremmen onder mij vandaan... -O- Je snap hem al dit ik voor dat kleine k*t stukje niet echt motorkleding droeg, dus mijn rechterhand heeft een ferme schaafwond :N , denk dat gewoon rijden wel gaat lukken, maar een dagje circuit is toch ff net iets anders... '( Moet mij dus helaas terug trekken, baal ontzetten want heb mij al geruimte tijd geleden hier opgegeven, vrij geregeld, auto en aanhanger geregeld enz... en nu valt allemaal in duigen.. snel weer rijklaar zijn dus en de volgende keer er wel bij
zijn! *O*

Mietje
 
O ja cige..... Your thread is worthless without pictures :P
 
Handschoentjes, altijd vanaf nu... ook op de brommert enz. :Y

Foto krijg je niet, haha. Vel beetje weg, niet heel spannend ofzau :+
Die foto krijgen jullie niet, ik wel..

1F78123D-B75D-45BA-AC6D-BE8D800C894D_zps2bmjn4go.jpg
 
Terug
Bovenaan Onderaan