Supermotardtraining Pottendijk 5 en 19 september 2011

jvd

MF veteraan
6 dec 2005
5.091
90
Arnhem
Op 5 en op 19 september organiseren wij vanuit Supermotardtraining.nl (voormalige GSM) alweer twee leuke beginners trainingsdagen op Emmen.

Ook dit jaar maken wij geen winst en regelen wij alleen het circuit. De kosten zijn dus afhankelijk van het aantal deelnemers (tussen de € 30,- en € 50,- per persoon). Wij zijn niet aansprakelijk voor enige vorm van schade tijdens of door het circuitrijden. Voor deelname is het noodzakelijk dat er een formulier ondertekend wordt i.v.m. de aansprakelijkheid.

In verband met de veiligheid dienen de volgende zaken geregeld te zijn:


•Verlichting dient te zijn afgeplakt of verwijderd.
•Kentekenplaat dient verwijderd te zijn.
•Standaard moet gedemonteerd worden.
•Daarnaast dienen alle vul/ aftapbouten m.b.t. vloeistoffen (olie, koelvloeistof) geborgt te zijn en moeten de overloopslangen van de carburateur, carterontluchting en radiateurs in een opvangbakje te komen.


Dit is puur voor de veiligheid zodat er nooit vloeistoffen op de baan kunnen komen. Wij sluiten hiermee aan bij de regels van de KNMV en de MON.

Wij controleren de motoren daarnaast op kleine gebreken. Het is absoluut niet de bedoeling om rijders weg te sturen. Het is ALTIJD mogelijk om EENMALIG een uitzondering te krijgen.

Graag aanmelden via dit topic

We rijden met minimaal 20 en maximaal 35 deelnemers.
Deze dag is bedoeld voor de beginnende supermotardrijders. Wedstrijdrijders zijn wel welkom, maar dienen rekening te houden met de langzamere rijders. Voorwaarden voor de motor en rijder zijn te vinden op de site.

Inschrijvers vanuit MF en onze eigen leden hebben voorrang! Inschrijven kan door het sturen van een mail of PB. Vol = vol dus tijdig inschrijven!

Inschrijvingen en betalingen dienen uiterlijk 5 augustus (voor de training 5 september) en 19 augustus (voor de training van 19 september binnen te zijn.
ER MOET ECHT MINIMAAL 4 WEKEN VAN TE VOREN INGESCHREVEN WORDEN! Dat is niet vanuit de GSM / Supermotardtraining, maar vanuit Pottendijk zo afgesproken. Door alle problemen met laat betalers e.d. is er 0% afwijking mogelijk van deze data!
Bij minder dan 20 deelnemers worden de dagen geannuleerd.

Iedereen niet vergeten om je inschrijfformulier mee te nemen. Hierop staat belangrijke informatie voor jezelf en ons op.

De laatste trainingsdag zullen wij wederom een BBQ organiseren via Pottendijk (moeten we nog regelen, maar de verwachting is dat we ook dit jaar weer wat leuks krijgen)

Het aan te betalen bedrag voor deze dagen is nu voortaan €50,- ipv de voormalige
€100,-.

see ya at the track "SMT"

deelnemers 5 september:(vervallen wegens te weinig animo)


deelnemers 19 september:
1: JVD *O*
2: TVT *O*
3: Bazzi *O*
4: MarkL
5: MXcreep *O*
6: Makrolon *O*
7: El Snoro *O*
8: Haagie030 *O*
9: Super-Bike *O*
10: B-Art (ovb)
11: julian Loots *O*
12: Sid Vicous *O*
13: radi(c)al *O*
14: donderbokje *O*
15: stonehouse *O*
17: Haywire *O*
18: Jelmah *O*
19: BRT013 *O*
20: H@rtstikke gek (ovb)
21: Koen witjes *O*
22: DirtHarry *O*
23: DION *O*
24: Mattie *O*
25: Marcel
26: Dennis *O*
27: Jeroen *O*
28: Bas *O*
 
Laatst bewerkt:
Shit!

Zou graag meegaan, maar weetniet of ik dan al voldoende gerevalideerd ben om weer te kunnen rijden.
Heeeeel misschien dat ik 19 september kan doen, maar dat zal ik dan op tijd laten weten :)
 
Shit!

Zou graag meegaan, maar weetniet of ik dan al voldoende gerevalideerd ben om weer te kunnen rijden.
Heeeeel misschien dat ik 19 september kan doen, maar dat zal ik dan op tijd laten weten :)


Ik hoop uberhaupt dat er voldoende inschrijvingen komen... tis een beetje kortdag.
 
Hmmm 5 september is direct na het Joure weekend... dan ben ik nog moe :)

19e gaat wel goedkomen, da's nog mooi een dagje trainen voor de laatste twee wedstrijden lelystad...
Dusss 5e nee, 19 ja voor mij...
 
Ik zal er over nadenken bartje, maar dan wil ik wel dat je me baft terwijl sid aan men tepel likt :W


vomit.jpg
 
geen probleem Jelmah!
En Haywire moet toch een keer lukken om het spul op zo'n dagje bij elkaar te krijgen!

1 aug wordt um niet voor mij.....krijg mijn dienst niet geruild:-(
 
Terug
Bovenaan Onderaan