Supermoto Amsterdam deel 5: Broaaap!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Eerlijk gezegd kijken de chicks wel eens.
Vanmiddag lachte er 1 stiekem naar me bij der vriendje achterop de fiets :+

Ja die lachte je vierkant uit
Dat ze nog niet van de fiets pleurde van het lachen
om na een half uur pas weer op adem te kunnen komen :+

DNZ :j
 
Ben ik weer, was even 2weken met het werk weg,
weer een hoop gelult hier! dennis ga je stoppen met motor rijden?
heb mijn Alpinestars tech2 binnen gekregen. en morgen mijn axle sliders ophalen bij de post.
 
Is dit trouwens iets?
Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor

of zijn er liften met betere kwaliteit?
Een bierkratje staat niet zo stabiel als ik hoopte :+

Of dit
Werkplaatsinrichting & Gereedschap voor Auto en Motor

ben alleen zo bang dat de motor er vanaf donderstraalt :X
Heb ze beide.

De goedkope is prima maar wel wat wankel. Past maar net onder de DRZ. Gebruik ik enkel voor de dingen die effe snel moeten gebeuren.

Die andere is een pak stabieler maar ook zwaarder en veul hoger. Nadeel dus want je moet de DRZ er schuin naast zetten en dan de achterkant er op beuren. Vervolgens kan je 'm met beugels aan de steppies vast zetten. Resultaat: megastabiel en zelfs met winderig weer betrouwbaar. De mijne mag eigenlijk max 135kg beuren en je moet dus een beetje mee tillen om de DRZ omhoog te krijgen. Alstie hoog staat stalen borgpen er in en je kunt op sthoogte sleutelen ;)
 
Net terug van vakantie met het spul. O.a. €-disney. Hebben ze ook een stuntshow. Best wel lame maar toch goed om te zien dat het SuMo's zijn... :P
 
Net terug van vakantie met het spul. O.a. €-disney. Hebben ze ook een stuntshow. Best wel lame maar toch goed om te zien dat het SuMo's zijn... :P


hebben ze die show nog steeds? _O- Die doen ze ook al jaaaren! Wat een baan heb je dan he, als stuntman :P
 
hebben ze die show nog steeds? _O- Die doen ze ook al jaaaren! Wat een baan heb je dan he, als stuntman :P
Verbaasd me niets ;)

Wel erg koele job :Y Beetje aanmodderen op spul van de baas al zal het na een dag of wat wel gaan vervelen lijkt me...

Trouwens jarenlang volgehouden toen ik klein was als er iemand aan me vroeg wat ik wilde worden: stuntman! 8-) _O-
 
Half 7 vanavond vertrokken en nu weer terug at home :)

Samen met TLGA en Jeffrey naar Verpalen geweest voor het één en ander. Jeffrey rijdt met een nieuwe mapping en db loze Leo's O-) En ik heb eindelijk me nieuwe kopp. deksel ! Zat een giet fout in het deel waar één 1 van de oliefilters zit. Alles weer oki doki en ready to knalluh *O* Helaas deed het achterlicht van Jeff het niet waardoor we niet ff richting A'dam konden rijden -O-

TLGA en ik hebben wel ff de boel op stelten gezet in West en Zuid }) Aantal keer moeten inhouden vanwege politie te motor en auto :$ Top daggie weer :]
 
Ennuh.....




Wheelies gaan de goede kant op mannen *D TLGA stond er ook versteld van dat ik hem moeiteloos een stukje op het achterwiel trok _O- ''Jij kan het al goed'' ! Dat was me 1e keer TLGA antwoorde ik maar :')

Zo een Feutooh van de 3 musketeers 8-) 690 SM, 690 SMC, 690 Duke
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan