supermoto circuitdag

Stampertje1

🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍🏍
28 jun 2006
2.055
4.478
Stampersgat
zijn er mensen geinteresseerd in het rijden op een kartcicuit?
ik heb het idee opgevat zelf een baan te huren voor een dag danwel dagdeel, en dan met name de cicuits bij a'dam sloterdijk of uitgeest. ik wil echter eerst even peilen of hier interesse voor bestaat. graag reactie
 
Ben je al op de hoogte van de kosten?
Ik heb gehoord dat dat in de duizende euro's loopt voor 1 dag
 
A'dam Sloterdijk kun je vergeten. Hij wil geen zware viertakts hebben imv zijn milieuvergunning. Die eikels in die kantoren in de buurt hebben er last van. Zegt 'ie. :Z :Z :Z
 
kosten is iets van later zorg eerst eens kijken of er genoeg mensen te vinden zijn die mee willen doen, als ik er 40 kan vinden die allemaal 100 euro ervoor over hebben om een dagje te gummen kom ik met 4000 euro een heel eind!
 
Op spa rijd je bijna de hele dag voor 15 euro.
Het zal niet meevallen om 40 man bij elkaar te krijgen.
 
Helaas niet echt naast de deur, maar op circuit Pottendijke bij Emmen ( Jahaaa, Drenthe) kun je met je SM rijden. Kosten EUR 20,- of zo van 10.00 tot 17.00 uur. Alleen 200 km hier vandaan. :(
 
als jij een circuit kan regelen kom ik wel gummen. Alleen niet voor 100 euro })
25 lijkt me beter :Y
 
Emmen is ook 25 euro en dfat het om en om is met de carts dat vind je helemaal niet erg.
 
ja, belgie en drenthe zijn een beetje ver vandaar deze poging , ben in uitgeest geweest en deze meneer stond absoluut niet negatief tegenover zo'n initiatief
 
Laatst bewerkt:
Dan maar naar Emmen voor die 25 euro het is voor mij allebei verweg.
Hoe zit het eigenlijk met de tijden in Emmen? Weet kan dat vertellen ;)
 
heb wel s gehoord en of zo heb je niet zoveel aan, en een cicuitdag of supermoto cursus kost ook zomaar 125 euro. motorrijden is nu eenmaal geen goedkope hobby.
 
ja, belgie en drenthe zijn een beetje ver voor een purmerender vandaar deze poging , ben in uitgeest geweest en deze meneer stond absoluut niet negatief tegenover zo'n initiatief
Ik kom uit Den Haag, en ga heel misschien 2 oktober weer naar Emmen, of voor het eerst naar Spa. Ben helemaal niet zo'n goede coureur, maar vind het gewoon leuk om te doen.
 
ik wil zelf ook wel, alleen als het duurder word dan 50 euro voor 1 dagje haak ik denk ik af.....

en uitgeest is voor mij ook lekker dichtbij.... :9
 
tja t gaat moeilijk worden vrees ik.wacht t nog wel even af maar 't loopt geen storm denk ik, toch jammer. waar blijven al die mensen die bijv. de supermoto- cursus van 9 sept. op lelystad hebben gevolgd?
 
Die zijn in Emmen rijden voor 25 euro ;)
Ik zou het in ieder geval proberen te plannen in een periode met weinig regen.
En laat ze vooraf betalen, anders kan je alles zelf betalen als het gaat regenen en de meesten blijven dan thuis.
 
Waarom zo moeilijk, regel een groot stuk asvalt bijv een grote parkeerplaats of een industrie terijn. Gelegen aan een stukkie braak ligende grond. Wat pionnen er bij, baantje uitzetten en iedereen heeft het naar zijn zin. Kost niets. Alleen even goed zoeken. Bijv door een oproep te platsen op dit fomun. Dus misschien weet iemand zo'n plek, laat het dan even weten.

ps, je moet alleen niet met te veel man zijn anders krijg je geheid gezijk.

gr, Look.
 
en als er mensen zijn die ook nog willen crossen kunnen met hun noppen even een paar 100 meter rijden en ze rijden het circuit van motordrome emmen op( rij ik zelf ook bijna altijd :P )
 
tja t gaat moeilijk worden vrees ik.wacht t nog wel even af maar 't loopt geen storm denk ik, toch jammer. waar blijven al die mensen die bijv. de supermoto- cursus van 9 sept. op lelystad hebben gevolgd?

Heb ik ook gevolgd maar dat wil nog niet zeggen dat ik van plan ben om even 100 euro te schokken voor een dagje kartcircuit waarschijnlijk zonder zand. Dan zijn er ook nog wel andere opties :W
 
Ik was er ook bij op die motard cursus te lelystad.
En ik heb nu zeker de smaak te pakken, maar om
elke keer 130 euro neer te moeten tellen om te karren
vind ik ook een beetje overtrokken. 50 euro is leuk.

Valt er trouwens niet iets te regelen op de binnenbaan
op circuit zandvoort.? :]
 
Terug
Bovenaan Onderaan