Supermoto muziek luisteren

Thanks allemaal voor de informatie! Ik heb in eerste instantie vast de partyplugs gehaald zodat ik in ieder geval bescherming heb tot de op maat gemaakte oordopjes er zijn. Over de verdere opties voor muziek luisteren e.d. ben ik nog even aan het kijken naar de verschillende prijzen en functies, maar door jullie heb ik in ieder geval een mooi aanbod om uit te kiezen :D Thanks!! :):):]
 
Zonde, die partyplugs. Iemand uit ons whatsappgroepje had die ook en die heeft alsnog last van de wind gekregen. Andere manier van dempen.

beter haal je dopjes zoals de Motosafe van Alpine. Deze zijn echt gemaakt voor het motorrijden en de daarbij horende geluiden
 
Zonde, die partyplugs. Iemand uit ons whatsappgroepje had die ook en die heeft alsnog last van de wind gekregen. Andere manier van dempen.

beter haal je dopjes zoals de Motosafe van Alpine. Deze zijn echt gemaakt voor het motorrijden en de daarbij horende geluiden
De partyplugs zijn vooral een tijdelijke oplossing, want ik wil eigenlijk op maat gemaakte oordopjes laten maken, zodat er ook niets uitsteekt of iets dergelijks. Mocht dat nog een tijdje duren, dan zal ik zeker alsnog de motosafe dopjes halen 😁
 
Terug
Bovenaan Onderaan