Supermoto of supersport, welke is sneller in ons verkeer

Een hele vreemde vraag.
Met of zonder verkeersovertredingen?
Met een supersport kun je 300 rijden.
 
Laatst bewerkt:
Een hele vreemde vraag.
Met of zonder verkeersovertredingen?
Met een supersport kun je 300 rijden.
Ja, dat weet ik. Echter heb ik het niet over theoretische cijfers, maar over de praktijk. Met welke geraak je sneller van A naar B? (Zonder sneller dan 160 te gaan, want we willen het niet te bont maken, ;) )
 
Laatst bewerkt:
Over 6 dgn is het weer vrijdag.



Maar als antwoorden zou ik zeggen..


Supermotard. Praktischer. Wendbaarder. Over blikken heen..

Verder afh van de (ballen, lunacy, ervaring...v.d.) rijder.
 
Ja, dat weet ik. Echter heb ik het niet over theoretische cijfers, maar over de praktijk. Met welke geraak je sneller van A naar B? (Zonder sneller dan 160 te gaan, want we willen het niet te bont maken, ;) )

Gisteren was het vrijdag.

Men zegt wel eens dat een gek meer kan vragen dan een wijze kan antwoorden, hier is dus een voorbeeld van een gek en de kop van een wijze.
full
 
lol... hangt van jezelf af, niet van je motor. Elke motor die langs de file kan kan in principe net zo snel ergens anders zijn binnen de in dit land geldende marges. Dus skip ff de 125 cc'tjes, maar veel hoger hoef je denk ik niet te gaan voor weinig tot geen verschil in aankomst tijd. Wel verschil in de lol hoe je er komt.
 
HaHa, ik weet het beste moraalridders, snelheid is tegenwoordig taboe.
Maar ik was vroeger provinciaal kampioen op de 400 m hardlopen. En als ik ga fietsen moet het minstens tegen 30 per uur gaan, dat is de aard van het beestje. Ik doe het echter op een verantwoorde veilige manier, laten we het daar op houden...
Werken doe ik trouwens ook dubbel zo snel als mijn collega's, vandaar dat ik zoveel vrije tijd heb om hier een topic te openen, :+
Binnenkort is het echter supermoto weekend in Mettet, vandaar mijn vraag.
Tickets for Concerts, Theater & Sports | Buy your Tickets at Ticketmaster
 
Laatst bewerkt:
HaHa, ik weet het beste moraalridders, snelheid is tegenwoordig taboe.
Maar ik was vroeger provinciaal kampioen op de 400 m hardlopen. En als ik ga fietsen moet het minstens tegen 30 per uur gaan, dat is de aard van het beestje. Ik doe het echter op een verantwoorde veilige manier, laten we het daar op houden...
Werken doe ik trouwens ook dubbel zo snel als mijn collega's, vandaar dat ik zoveel vrije tijd heb om hier een topic te openen, :+
Binnenkort is het echter supermoto weekend in Mettet, vandaar mijn vraag.
Tickets for Concerts, Theater & Sports | Buy your Tickets at Ticketmaster
Proefritje regelen.

Misschien rijdt het wel heel kloten of juist heel fijn.
Dit is zo persoonlijk dat een ander dat niet voor je kan beantwoorden.
 
HaHa, ik weet het beste moraalridders, snelheid is tegenwoordig taboe.
Maar ik was vroeger provinciaal kampioen op de 400 m hardlopen. En als ik ga fietsen moet het minstens tegen 30 per uur gaan, dat is de aard van het beestje. Ik doe het echter op een verantwoorde veilige manier, laten we het daar op houden...
Werken doe ik trouwens ook dubbel zo snel als mijn collega's, vandaar dat ik zoveel vrije tijd heb om hier een topic te openen, :+
Binnenkort is het echter supermoto weekend in Mettet, vandaar mijn vraag.
Tickets for Concerts, Theater & Sports | Buy your Tickets at Ticketmaster

Weer zo één die alles sneller en beter kan. Maar dan toch met zo'n vraag komen.

Welke sneller is; de rode, want die zijn altijd sneller.
 
HaHa, ik weet het beste moraalridders, snelheid is tegenwoordig taboe.
Maar ik was vroeger provinciaal kampioen op de 400 m hardlopen. En als ik ga fietsen moet het minstens tegen 30 per uur gaan, dat is de aard van het beestje. Ik doe het echter op een verantwoorde veilige manier, laten we het daar op houden...
Werken doe ik trouwens ook dubbel zo snel als mijn collega's, vandaar dat ik zoveel vrije tijd heb om hier een topic te openen, :+
Binnenkort is het echter supermoto weekend in Mettet, vandaar mijn vraag.
Tickets for Concerts, Theater & Sports | Buy your Tickets at Ticketmaster

30 maar op de fiets ? dat is een ouwe lullen snelheid. _O-
 
Typisch genoeg is de langste de snelste,

Eerst ga je de E34 op in Turnhout vanaf de Steenweg op Sevendonk en Slagmolenstraat en die volg je zo'n 4,6 km om verder op de E34 te gaan. Neem de E19, E411 en E42 naar de Rue de la Basse Sambre/N98 in Sombreffe. Vervolgens neem je de afrit 14-Ligny vanaf de E42 en hou deze de komende 156 km aan. Rijd naar de N98 in Mettet en na ongeveer 21,1km ben je in Mettet.

Persoonlijk denk ik dat het op dit traject geen sodemieter uitmaakt welke je pakt aangezien je weigert harder te rijden dan 160 en de enige hinder ben jij zelf voor het achteropkomend verkeer. Als je dus zou willen doorrijden is de supersport de betere en snellere keuze. Gewoon netjes 300kmu gemiddeld aanhouden dan doe je er net iets meer dan dertig minuten over.

Doe Lambik de groeten van me.

Succes
 
Welke auto is sneller, de Lamborghini of de Renault laguna? Oja, de laguna heeft maar 90pk dus de Lamborghini is om het leuk te houden ook op 90pk begrenst.

See where i'm going?
 
Ik merk met de supersport dat ik overal wel tussen pas omdat mn stuur lager dan de autospiegels zit. En wendbaarheid is afhankelijk van je vaardigheid. Tenzij je hier en daar stoepjes en en rijbaanverhogingen gaat pakken want dan is het gauw afgelopen met de supersport :P
 
je tankt je te pletter met zo'n SM.

Daar gaat je wendbaarheidswinst etc.



Tijdje geleden wedstrijdje van Skoda Fabia diesel tegen een R1.
Flinke afstand die gereden moest worden.

De Skoda won. Makkelijk......
 
HaHa, ik weet het beste moraalridders, snelheid is tegenwoordig taboe.
Maar ik was vroeger provinciaal kampioen op de 400 m hardlopen. En als ik ga fietsen moet het minstens tegen 30 per uur gaan, dat is de aard van het beestje. Ik doe het echter op een verantwoorde veilige manier, laten we het daar op houden...
Werken doe ik trouwens ook dubbel zo snel als mijn collega's, vandaar dat ik zoveel vrije tijd heb om hier een topic te openen, :+
Binnenkort is het echter supermoto weekend in Mettet, vandaar mijn vraag.
Tickets for Concerts, Theater & Sports | Buy your Tickets at Ticketmaster

Als jij alles 2 keer zo snel kan moet je GP coureur worden.
 
Terug
Bovenaan Onderaan