Supermoto offroad training bij MX indoor in Roosendaal

Net de datum nog eens heel goed bekeken en nu snap ik waarom ik zondagmiddag geen supermoto's zag bij MX indoor.... :-s Nou ja dan rij ik straks nog maar ff een keer naar Roosendaal denk. ;-)
 
Net de datum nog eens heel goed bekeken en nu snap ik waarom ik zondagmiddag geen supermoto's zag bij MX indoor.... :-s Nou ja dan rij ik straks nog maar ff een keer naar Roosendaal denk. ;-)


Ik vertrek nu dus vandaag zijn we der echt :+
Mag hopen dat je uit de omgeving komt, ik moet nu iets van een kleine 2 uur rijden.
 
Heb jij geen motor meer dan?
Je weet niet precies wat je wil zeker? :')

Beviel de husa 125 niet?

125 husa beviel prima maar was af en toe wel wat "licht" bij offroad ritten. Daarnaast wilde ik een extra 125 crosser en supermoto wielen/remmen voor de husa. Ook had ik nog een CBR en haast onverkoopbare kart in de schuur. Ik weet dus wel (een beetje) wat ik wil, ik heb alleen te veel hobbies met bijbehorende kosten.
Als laatste ook nog een financieel manager/vriendin die het zat was dat 3/4e van de collectie onder het stof in waarde stond te verminderen tijdens de crisis :+ Dus nu alles op 2 wielen verkocht, alleen de kart moet nog steeds. Er komt 1 motor voor terug. Een smr van husqvarna of ktm met een extra set wielen lijkt een goede keus op dit moment.
 
125 husa beviel prima maar was af en toe wel wat "licht" bij offroad ritten. Daarnaast wilde ik een extra 125 crosser en supermoto wielen/remmen voor de husa. Ook had ik nog een CBR en haast onverkoopbare kart in de schuur. Ik weet dus wel (een beetje) wat ik wil, ik heb alleen te veel hobbies met bijbehorende kosten.
Als laatste ook nog een financieel manager/vriendin die het zat was dat 3/4e van de collectie onder het stof in waarde stond te verminderen tijdens de crisis :+ Dus nu alles op 2 wielen verkocht, alleen de kart moet nog steeds. Er komt 1 motor voor terug. Een smr van husqvarna of ktm met een extra set wielen lijkt een goede keus op dit moment.

Als je meer dan 25kg weegt is een 125 echt veel te licht voor SM.
 
Als je meer dan 25kg weegt is een 125 echt veel te licht voor SM.

Dat ook :) maar ook omdat ik niet meer met mijn CBR op het circuit ga rijden (deze is al verkocht) wil ik meer SM gaan rijden. Een 450 4 takt is dan fijner en de ktm smr 450 is een geweldig ding :P Op straat rijden ga ik niet missen.
 
Net een paar uurtjes op de tribune zitten kijken, was erg leuk. Heerlijk die dikke vette klappen zo op de maandagmorgen. Mooi ook dat rijders van elk nivo konden rijden. Wie weet als ik nog es 25kg afval en 10.000euries aankom ;-)
Thanks voor het entertainment jongens en meisje!
 
Ik vond het leuk zo de eerste keer! :}
Jammer dat in de ochtend mijn motor steeds uitviel. Na wat gepriegel aan m'n motor was het probleem verholpen. :]

Na een paar rondjes waren mijn armen al zo slap als een dweil. :')
 
Ja was een leuke dag. Bedankt voor het organiseren!
Ook zeker voor herhaling vatbaar!! :]
 
Laatst bewerkt:
Ja ik vond het ook leuk! Geen gewonden en iedereen heeft lol gehad.
Ik had wel pech met de accu maar na een paar x kreeg ik de smaak wel te pakken. *D

7 mei is de volgende dag maar dan in Emmen!
 
Ja ik vond het ook leuk! Geen gewonden en iedereen heeft lol gehad.
Ik had wel pech met de accu maar na een paar x kreeg ik de smaak wel te pakken. *D

7 mei is de volgende dag maar dan in Emmen!
Wooot! Is dat ook een crossbaan? Alleen cross.
 
SMT crew: super leuke dag, en wat mij betreft zeker een keer voor herhaling vatbaar! En nogmaals dank aan onze Belgische vrienden voor de hulp met mijn gebroken koppelingshendel.

Is er nog iemand met foto's? De mijne zijn namelijk voor het grootste deel onderbelicht of bewogen. Dat krijg je met een geleende camera -O-
 
Terug
Bovenaan Onderaan