Supermoto remklauw, welke type is dit??

21 okt 2007
40
0
Raalte
Ik ben op zoek naar het merk en type van de remklauw op de onderstaande foto's.

Het betreft een 4 cilinder remklauw, welke ik heb gekregen bij de aankoop van een 1994 Yamaha TT600s. Ik weet dat deze klauw niet bij de motor hoort. Deze is geleverd bij de 320mm remschijf die de vorige eigenaar op de motor heeft gezet.

Deze remklauw wil ik gaan gebruiken met mijn supermoto project, maar wil dan wel weten wat voor type remblokken ik moet aanschaffen zodra ze aan vervanging toe zijn…

07072010050.jpg

07072010051.jpg

07072010052.jpg
 
Een of andere brembo? Bij mijn motorzaak hebben ze zon boekje, daar staan remblokken op ware grootte afgebeeld, neem je ouwe blokken mee en ze zoeken zo nieuwe voor je.
 
Ik heb het vermoeden dat het om een MotoMaster gaat. Na enig zoeken op internet, heb ik een aantal foto's gevonden die erg veel op mijn blokken lijkt.

999-12.jpg


Punt is, het zijn niet precies de blokken die ik heb... Kleine verschillen zoals de uitsparing onderaan ontbreekt en de 2 uitsteekseltjes naast het gat...
 
@Makrolon: over welke motorzaak heb je het dan? Ik heb zelf eigenlijk geen vaste motorzaak, doe veel zelf en probeer overal m'n onderdelen vandaan te toveren...
 
Terug
Bovenaan Onderaan