Supermoto training door Marcel van Drunen

Intresse?

  • Ja

    Stemmen: 14 51,9%
  • Nee

    Stemmen: 2 7,4%
  • Misschien

    Stemmen: 1 3,7%
  • Wie is van Drunen?

    Stemmen: 3 11,1%
  • Ik kom alleen als er genoeg bier is

    Stemmen: 7 25,9%

  • Totaal aantal stemmers
    27
Nee, hij steekt z'n knie uit (zit geen onverhard in de baan)

Ik denk dat Guz sliden bedoelt. Je weet wel dit :9~ :}

full



Opzich wil ik er ook wel heen,

Eerst even kijken hoe ik mijn rem moet borgen!!
vervolgens kijken of ik vrij ben en hoe ik mijn Sm daar krijg !

Even navragen bij mijn werk dan horen jullie het wel
:9

Je hoeft je rem niet te borgen. Je moet zorgen dat je een stille uitlaat hebt.(liefst orgineel of anders de andere uitlaat met een db-killer erin) en een mileumat. Ik ga toch wedstrijden rijden dus ik heb zo'n mat toch nodig. Ik zal marcel nog wel een keer vragen of zo'n milieumat verplicht is want ik snap best dat je zo'n mat niet voor één keer wil aanschaffen.

[edit] Gali was al eerder. Jammer dat je niet mee kan '( [edit]
 
Laatst bewerkt:
Hij bedoelt sliden. Je weet wel dit :9~ :}

(Afbeelding)Je hoeft je rem niet te borgen. Je moet zorgen dat je een stille uitlaat hebt.(liefst orgineel of anders de andere uitlaat met een db-killer erin) en een mileumat. Ik ga toch wedstrijden rijden dus ik heb zo'n mat toch nodig. Ik zal marcel nog wel een keer vragen of zo'n milieumat verplicht is want ik snap best dat je zo'n mat niet voor één keer wil aanschaffen.

[edit] Gali was al eerder. Jammer dat je niet mee kan '( [edit]

Van dat sliden begreep ik ;) Maak je niet al te veel zorgen over die milieumat. Een vloeistofdicht stuk zeil onder je motor is voldoende (landbouwzeil/vijverfolie o.i.d.), niemand die daar problemen over maakt.
 
Mat is er toch alleen voor als je aan je motor gaat werken of bezig bent!

Als je niet aan je motor hoeft te sleutelen heb je volgens mij ook geen mat nodig :) Of zie ik dat verkeerd :?
 
Ik denk dat Guz sliden bedoelt. Je weet wel dit :9~ :}

(Afbeelding)Je hoeft je rem niet te borgen. Je moet zorgen dat je een stille uitlaat hebt.(liefst orgineel of anders de andere uitlaat met een db-killer erin) en een mileumat. Ik ga toch wedstrijden rijden dus ik heb zo'n mat toch nodig. Ik zal marcel nog wel een keer vragen of zo'n milieumat verplicht is want ik snap best dat je zo'n mat niet voor één keer wil aanschaffen.

[edit] Gali was al eerder. Jammer dat je niet mee kan '( [edit]
kan je altijd nog gebruiken om de voeten te vegen ,
mits er geen olie op gemorst is _O-
 
Ik heb mail terug van Dhr. Van Drunen...

Ik ga mee, vandaag ff voor het hele weekend vrij geregeld :9 , Kzorg dat mn motor voor de 9de tip top in orde is :) , kan ik direct de SM-veertjes van de voorvering uitproberen :)


Bart: Je kan vrijdag de kar halen voor de brabantrit en dan gaan we direct kijken of er 2 motoren op passen.
 
Zo'n 400'tje heeft toch wel genoeg vermogen? _O-
Hij zij dat het makkelijk bij te houden moest zijn ;) , kwas alleen bang dat ik dr als een dweil achter aan zou rijden omdat het gewoon niet 1 van de snelste motoren is...(maarja 25Kw rbw blijft behelpen he)
 
Milieumat is gewoon verplicht. Hoort er gewoon altijd onder te liggen, ook als je niet aan het sleutelen bent. Bij de MON lopen ze weleens rond om te controleren op die matjes, ze wijzen je er alleen op als je hem er niet onder hebt liggen. Ik heb de mijne bij de crossclub gehaald, koste maar 15 euro, dus dat is wel te doen heh!
 
Milieumat is gewoon verplicht. Hoort er gewoon altijd onder te liggen, ook als je niet aan het sleutelen bent. Bij de MON lopen ze weleens rond om te controleren op die matjes, ze wijzen je er alleen op als je hem er niet onder hebt liggen. Ik heb de mijne bij de crossclub gehaald, koste maar 15 euro, dus dat is wel te doen heh!
Ik kijk wel ff...
 
Marcel van Drunen is dus een autoriteit in SM land...
Weer wat geleerd.
Ik kwam hem tegen na een etappe in de laatste Dakar rally, en raakte aan de praat.
Zeer sympathieke vent!
Nu snap ik ineens waarom hij het raar vondt dat ik daar als toeschouwer stond, maar hem niet kende. (ik dacht dat het een crosser/endurorijder was waar ik nog nooit van gehoord had).

Kheb ergens zijn roadbook van die etappe nog liggen. (ik hielp hem met wisselen, schijnt lastig te zijn met koude vingers).
Als ik er een echte fan blij mee kan maken zoek ik hem op.
 
Marcel van Drunen is dus een autoriteit in SM land...
Weer wat geleerd.
Ik kwam hem tegen na een etappe in de laatste Dakar rally, en raakte aan de praat.
Zeer sympathieke vent!
Nu snap ik ineens waarom hij het raar vondt dat ik daar als toeschouwer stond, maar hem niet kende. (ik dacht dat het een crosser/endurorijder was waar ik nog nooit van gehoord had).

Kheb ergens zijn roadbook van die etappe nog liggen. (ik hielp hem met wisselen, schijnt lastig te zijn met koude vingers).
Als ik er een echte fan blij mee kan maken zoek ik hem op.


Ik wil hem 9 september wel terug geven _O-

Marcel van Drunen is een voormalig Europees en Nederlands kampioen supermoto.(2004) Hij staat momenteel weer 1e in het ONK.
 
Laatst bewerkt:
Zal wel genoeg plek zijn.

Ps. Na een dag zo'n curses hoor je bij de elite ;)
je zal de achter rem leren controleren :Y hoop ik *D
gebruik altyd de voorrem
wanneer reed ik die suppersport ook alweer?
noem me geen elite,maar rooky
moet veel leren op mijn leeftijd
never to late to learn :] :+
 
Ik heb net een mailtje verstuurd en als alles meezit rijdt ik ook mee.

Hopelijk steek ik een boel op, ik heb namelijk het idee dat ik nog steeds een te erge SS rijstijl op mijn SM heb.

Ik heb trouwens Dunlop 207rr banden :X onder mijn moto liggen, zijn deze goed genoeg of kan ik beter naar ander rubber zoeken. Deze banden geven mij niet echt veel vertrouwen maar aan de andere kant heb ik zoiets van: Vroeger reden ze tijdens een race ook hard met nog veel beroerder rubber...
 
je zal de achter rem leren controleren :Y hoop ik *D
gebruik altyd de voorrem
wanneer reed ik die suppersport ook alweer?
noem me geen elite,maar rooky
moet veel leren op mijn leeftijd
never to late to learn :] :+

Ik kan je al wel vertellen dat je je achterrem nodig hebt bij leren sliden. In ieder geval dat doe ik wel.(Wat is dat toch gaaf dat je dat nou echt goed leert *O* )
En natuurlijk in het cross gedeelte want als je daar je voorrem iets te hard inknijpt :X en dan de rest _O-

[me]#Haywire# kan zelf wel zo'n curses opstartten :+
[/me]



Ik heb net een mailtje verstuurd en als alles meezit rijdt ik ook mee.

Hopelijk steek ik een boel op, ik heb namelijk het idee dat ik nog steeds een te erge SS rijstijl op mijn SM heb.

Ik heb trouwens Dunlop 207rr banden :X onder mijn moto liggen, zijn deze goed genoeg of kan ik beter naar ander rubber zoeken. Deze banden geven mij niet echt veel vertrouwen maar aan de andere kant heb ik zoiets van: Vroeger reden ze tijdens een race ook hard met nog veel beroerder rubber...

Straks ga je weer op een SS rijden en zit je van de ene naar de andere bocht te sliden *O* ;)

Met dat rubber zal het wel goed komen. Als ik jou was zou ik op die banden komen en na die curses die banden vervangen. Ik ga er vanuit dat je banden redelijk op hun donder krijgen en het zou zonde zijn als je net nieuwe banden hebt en ze gelijk weer kunt gaan vervangen. Mocht je niet zeker van je zaak zijn gewoon weer effe een mailtje sturen naar M van Drunen :Y

Ik heb je bij de lijst van deelnemers gezet ;) *O*
 
[me]duderuud heeft Marcel ook een mail gestuurd ;)
[/me]


Marcel mag wel eens zijn website wat 'upgraden' met bijv. een inschrijv-formulier.
Een mailtje sturen is wel érg ouderwets :X
 
Terug
Bovenaan Onderaan