Supermoto training door Marcel van Drunen

Intresse?

  • Ja

    Stemmen: 14 51,9%
  • Nee

    Stemmen: 2 7,4%
  • Misschien

    Stemmen: 1 3,7%
  • Wie is van Drunen?

    Stemmen: 3 11,1%
  • Ik kom alleen als er genoeg bier is

    Stemmen: 7 25,9%

  • Totaal aantal stemmers
    27

#Haywire#

MF veteraan
6 jan 2006
5.645
0
Hattem
Op 9 september wordt er een supermoto clinic geven door Marcel van Drunen op het circuit van Lelystad.

Nou heb ik hier wel intresse voor. Nou is mijn vraag heeft iemand ervaring met zo'n clinic en zouden jullie ook wel een SM clinic willen volgen? Zou wel leuk zijn om dat met meer MF'ers te doen. :o

Je zou eventueel die dag erna (10 september) nog een wedstrijd mee kunnen rijden bij de nationale klasse.

Deelnemers:

Haywire
Sharky_Capas
Green Manie
Duderuud
Yasumo
Rokex
slipenslide
nico35
We zitten al op 8 deelnemers van het MF *O* *O* *O*
 
Laatst bewerkt:
Op 9 september wordt er een supermoto clinic geven door Marcel van Drunen op het circuit van Lelystad.

Nou heb ik hier wel intresse voor. Nou is mijn vraag heeft iemand ervaring met zo'n clinic en zouden jullie ook wel een SM clinic willen volgen? Zou wel leuk zijn om dat met meer MF'ers te doen. :o

Je zou eventueel die dag erna (10 september) nog een wedstrijd mee kunnen rijden bij de nationale klasse.

Ik weet dat Anthony hem gedaan heeft. Was er zeer over te spreken. Veel geleerd etc. Rijdt nu ook mee in de wedstrijden en stijgt elke keer weer een aantal plaatsen ;)
 
ik heb er een meegedaan was echt super veel geleerd een mooie dag voor het geld
ik heb hem gedaan bij valkenswaard op een oud defensie complex.
echt een aanrader :P
 
dan moet je motor cker ook helemaal circuit klaar zijn...


 
Laatst bewerkt:
dan moet je motor cker ook helemaal circuit klaar zijn...

Nee hoor dat valt best mee *O* . Je motor moet de orginele enduro demper hebben en je moet zorgen voor een milieumat. Als je op 10 september die wedstrijd eventueel wil rijden moet je volgens mij hem wel wedstrijd klaar hebben. :o
 
Heb best intresse,maar ga geen gekke dingen aanschaffen die ik 1x nodig ga hebben,neem aan dat er best 2 motoren op 1 mat kunnen bv :z ,en idd wat zijn de kosten ongeveer :?
 
wat zijn de kosten ongeveer :?
Ik schat zo'n 250 euro voor een halve dag daadwerkelijk rijden ;-) Althans... de vorige cursussen die hij gaf wel maar daar zat dan wel een Yamaha bij.
 
dacht dat het bij mij rond de 100 euro was en dan heb je echt de hele dag gereden alleen stil om te tanken :P

en we kregen een lekkere lunch :9~
 
Ik heb bericht gehad van Marcel van Drunen *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*

Hallo . Hier je antwoorden op je vragen we leren je zowel onver hard als op het asfalt rijden en ook springen . Ik denk dat je het beste met de db killer kunt rijden want ze zijn nog al streng op geluid . We proberen je ook te leren sliden het nemen van de bochten en de juiste lijnen te rijden ook het starten word je bij gebracht . Eigelijk proberen we je zoveel mogelijk mee te geven op deze dag . Voor de wedstrijd is het verplicht je voor rem klauw te borgen aftap plug van de olie te borgen en goed opvang bakje te hebben . De kosten van de cursus is 120€ dat is inclusief de lunch pakket
Mocht je wat vaker vrij willen trainen dan kan dat op de landsard kijk voor de datums op mijn site .


Hopelijk genoeg info anders zelf effe een mailtje sturen.
 
Ik heb me opgegeven hoor, iig met de vraag of het niet te hard gaat mn 400'tje :+
Maar dat zal wel goed komen
 
Opzich wil ik er ook wel heen,

Eerst even kijken hoe ik mijn rem moet borgen!!
vervolgens kijken of ik vrij ben en hoe ik mijn Sm daar krijg !

Even navragen bij mijn werk dan horen jullie het wel
:9
 
Terug
Bovenaan Onderaan