*Supermoto verslag Husaberg op TT Assen* (video)

En om de stabiliteit van de motor nog te verbeteren, geeft Tom aan dat je de offset van de kroonplaat nog zou kunnen wijzigen (die kan in 2 standen ingesteld worden). Tom had 'm destijds in de stand voor 'het kortere werk' maar kan zich herinneren dat ie in die andere stand stabieler was bij hogere snelheden (grote/snelle bochten ook). In de handleiding staat goed uitgelegd hoe je e.e.a. instelt.
 
:W Ahh,dus dat was jij....zag je namelijk ook al rijden.Zat op de Geert timmertribune en je viel wel op vergeleken met de rest van de rijders.
Een keer wat anders zien bij de landelijke motordagen is ook weleens leuk.
Is zeker wel kicken iedereen voorbij rijden op het circuit? ;)
Het zag er in iedergeval spectaculair uit,klasse!! :}

Volgend jaar zeker weer?
 
En om de stabiliteit van de motor nog te verbeteren, geeft Tom aan dat je de offset van de kroonplaat nog zou kunnen wijzigen (die kan in 2 standen ingesteld worden). Tom had 'm destijds in de stand voor 'het kortere werk' maar kan zich herinneren dat ie in die andere stand stabieler was bij hogere snelheden (grote/snelle bochten ook). In de handleiding staat goed uitgelegd hoe je e.e.a. instelt.

Ik laat hem gewoon voor het kortere werk staan.

Hoe is het trouwens in Oostenrijk?
 
:W Ahh,dus dat was jij....zag je namelijk ook al rijden.Zat op de Geert timmertribune en je viel wel op vergeleken met de rest van de rijders.
Een keer wat anders zien bij de landelijke motordagen is ook weleens leuk.
Is zeker wel kicken iedereen voorbij rijden op het circuit? ;)
Het zag er in iedergeval spectaculair uit,klasse!! :}

Volgend jaar zeker weer?

Je krijgt eerst blikken van wat moet jij hier.....en als je ze daarna voorbij rijdt op het circuit is het :W

Dank je wel en volgend jaar hoop ik er weer bij te zijn.
 
Ik laat hem gewoon voor het kortere werk staan.

Hoe is het trouwens in Oostenrijk?
We zitten sinds half november in Spanje, momenteel in Tarifa. Het werd na 2 maanden Oostenrijk veels te koud en te nat daar :r (ook in Oostenrijk hebben ze een herfst tussen de zon en de sneeuw in -O- ) Dus maar op zoek gegaan naar drogere en warmere oorden. Spanje is top! Onbegrensd offroad rijden!
 
Als je t volgend jaar weer gaat doen, laat het even weten Bart. Ben ik ook vd partij!

Nou volgend jaar is het op 20 & 21 april weer zover. Ik heb inmiddels mijn inschrijfformulier gekregen.

Hebben er nog steeds mensen interesse? Laat dat even weten zodat ik je wat informatie kan geven hoe we bij elkaar in de groep kunnen rijden.

Kosten zijn:

€37,00 voor een toer sessie (in groepen van 8 achter een instructeur, zonder inhalen)

€ 57,00 voor een ster sessie (vrij rijden, na 1 ronde achter een instructeur,
na afloop een certificaat met de snelste rondetijd)

Hier wat meer info:

http://www.ttcircuit.com/nieuws/landelijkemotordagen2013/
 
Count me in! Ik neem aan dat jij een ster sessie doet?!

Ik doe 2 ster sessies. In de toer sessie zit zo'n verschil kwa snelheid van de instructeur. Je leert wel de lijnen. Je kan dan eventueel een toer en ster doen.
 
Laatst bewerkt:
Ik doe 2 ster sessies. In de toer sessie zit zo'n verschil kwa snelheid van de instructeur. Je leert wel de lijnen. Je kan dan eventueel een toer en ster doen.
Oke, denk dat ik dan ook 2 stersessies doe. Even maatje van me vragen, die wil ook wel denk ik. (wel met gayass racert)

Mag ik m wel flink wat zwaarder vertanden denk ik :9
 
Oke, denk dat ik dan ook 2 stersessies doe. Even maatje van me vragen, die wil ook wel denk ik. (wel met gayass racert)

Mag ik m wel flink wat zwaarder vertanden denk ik :9

Ook niet te veel anders trekt die hem in de hogere versnellingen er niet lekker door.

@topicstarter, heb jij iets/veel met emizon te maken? Naam van de rijder klinkt wel erg bekend...

Zegt me helemaal niets. Ik moest op Google kijken wat het is.
 
Kan me jouw verhaal van vorig jaar nog herinneren inderdaad. Wat is de uiterste inschrijfdatum?

Dat is er niet echt. Maar het mooiste is zo vroeg mogelijk dan is de kans groter dat we bij elkaar inkomen en als we op zaterdag willen dan is de kans groter dat we dan ook op zaterdag kunnen.

Als we samen in een groep willen rijden moet alles gezamenlijk die kant op in een envelop. Dus moet je het inschrijfformulier plus een kopie van je rijbewijs naar mij opsturen en dan stuur ik alles in één envelop die kant op.
 
Dat is er niet echt. Maar het mooiste is zo vroeg mogelijk dan is de kans groter dat we bij elkaar inkomen en als we op zaterdag willen dan is de kans groter dat we dan ook op zaterdag kunnen.

Als we samen in een groep willen rijden moet alles gezamenlijk die kant op in een envelop. Dus moet je het inschrijfformulier plus een kopie van je rijbewijs naar mij opsturen en dan stuur ik alles in één envelop die kant op.
Oke, dan ga ik het volgende week even regelen!
 
Dat is er niet echt. Maar het mooiste is zo vroeg mogelijk dan is de kans groter dat we bij elkaar inkomen en als we op zaterdag willen dan is de kans groter dat we dan ook op zaterdag kunnen.

Als we samen in een groep willen rijden moet alles gezamenlijk die kant op in een envelop. Dus moet je het inschrijfformulier plus een kopie van je rijbewijs naar mij opsturen en dan stuur ik alles in één envelop die kant op.

Leuk idee, maar €57,- voor 20 min rijden vind ik weer minder.
 
Terug
Bovenaan Onderaan