Supermoto Zuid Holland (en omstreken) deel 4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Ja was erg leuk om een keertje mee te rijden, en bedankt voor de koffie!
Heb nu alvast een paar snapshots uit de filmpjes gehaald, deze zijn alleen niet zo scherp omdat de lichtsensor een beetje moeite had met het grauwe weer volgens mij...
De filmpjes wil ik ook wel wat mee doen, maar dat duurt nog wel ff. Kan ze wel via wetransfer sturen als jullie willen!
Heb ook nog meer foto's als jullie willen, die kan ik ook wel ff mailen.

full
 
Laatst bewerkt:
Mensen van het goede leven,
het lijkt mij vet om een supermoto meeting in Leeuwarden te organiseren!
Dit wordt dan niet volgend jaar maar het jaar daarop want ik zit volgend jaar de hele zomerperiode in canada dus dan wordt het hem niet.
Maar ik ben wel benieuwd of jullie dan ook bereid zijn om naar het hoge noorden te komen om een mooie meet en rit mee te maken. De wegen zijn hier geweldig en veel minder geouwehoer met de politie :]
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hier over?

Groetjes Jacob :W
 
Op de motor misschien wel maar als je hem op een karretje doet. met zijn allen afspreken en dan met zijn allen naar Leeuwarden. Dan maak jullie er gewoon een gezellige dag van. Maar ik was even benieuwd of jullie ook zouden komen ;)
 
Mensen van het goede leven,
het lijkt mij vet om een supermoto meeting in Leeuwarden te organiseren!
Dit wordt dan niet volgend jaar maar het jaar daarop want ik zit volgend jaar de hele zomerperiode in canada dus dan wordt het hem niet.
Maar ik ben wel benieuwd of jullie dan ook bereid zijn om naar het hoge noorden te komen om een mooie meet en rit mee te maken. De wegen zijn hier geweldig en veel minder geouwehoer met de politie :]
Ik ben benieuwd naar jullie gedachten hier over?

Groetjes Jacob :W

Tegen die tijd heb ik wel een trekhaak en aanhanger :+ :P
 
Dat is aan de andere kant van de wereld! Zucht!
Ik beloof niks, maar kijk maar is hoeveel je er bij elkaar kunt krijgen.
 

Die gasten rijden op sm's door de hele alpen, wat is een ritje van -+ 180 naar Leeuwarden dan :+

Door t mooiste gebied met de mooiste bochten van Europa, wij mogen over t geweldige Nederlandse wegennet inclusief de Afsluitdijk ;)
 
Dat is mooi rot zeg !
Heb je een foto van je WR? Eventueel een kenteken en locatie

PM anders even
 
Heeft iemand van jullie nog een Renthal Twinwall te koop?
Heb geen stuurstang op mijn Pro Taper stuur, kan er dus geen stuurrol op doen.
Ik dacht laat ik het eerst vragen voordat ik die klemmen laat cnc frezen ;)
 
Die dingen zijn in de meeste webshops toch wel los te koop? Ben je alsong een stuk goedkoper uit dan CNC-frezen, tenzij het op je studiegebouw kan.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan