Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Het was weer gesjellie :9~ :]

full

full
 
Las iets over inleveren rijbewijs en brandende ktm ....wie zijn de gelukkigen ? Lijkt me toch niet tof als je voornemens bent je zondag broapppend te vullen :-(
 
Mooie foto's weer! :}

Menno, ouwe jaar gaat dat in de brand. Paar 100 meter verder zijn ze nog zo'n stapel aan t bouwen. Wedstrijd tussen duindorpers en hagenezen oid :+
 
Ik ben er ook bij! En meteen met een vraag, ik heb mn DRZ uit elkaar liggen ivm hoog olie verbruik, en er zit best veel aanslag op mn kop en zuiger. Welke zaak omgeving Den Haag kan dit goed schoonmaken en alles controleren (zittingen, seals e.d.)? Motoport, Hans van Wijk of Motocross Aad?

full
 
Laatst bewerkt:
Ik ben er ook bij! En meteen met een vraag, ik heb mn DRZ uit elkaar liggen ivm hoog olie verbruik, en er zit best veel aanslag op mn kop en zuiger. Welke zaak omgeving Den Haag kan dit goed schoonmaken en alles controleren (zittingen, seals e.d.)? Motoport, Hans van Wijk of Motocross Aad?

[afbeelding]

Dat je inlaatkleppen zo aangeslagen zijn, geeft wel aan dat er iets niet helemaal fris
is.
Zou er rekening mee houden dat er een vers zuigertje in mag, .
Zou de inlaatklepseals kunnen zijn, maar ik denk niet dat die
zoveel doorlaten
 
@ Barfie, bedankt! Was daar wel al een keer geweest voor onderdelen, maar ze hadden nog nooit een drz gezien volgens mij :(.

@ madmenno, gebruikte ook flink wat olie... heeft nu 20k gereden en heb em maar opengehaald. Hoorde al dat de klepseals meestal niet het probleem zijn bij een drz. Cilinderwand ziet er overigens wel nog bijna als nieuw uit, en zuiger ook op heel wat vette aanslag na. Kon het zo eraf vegen met een doekje.

Ga waarschijnlijk alsnog maar gewoon meteen voor een bigbore kitje }) .

Wil wel graag ff dat de kleppen ennzo worden nagekeken, dus ben opzoek naar een bedrijfje die dat kan.
 
Ik ben er ook bij! En meteen met een vraag, ik heb mn DRZ uit elkaar liggen ivm hoog olie verbruik, en er zit best veel aanslag op mn kop en zuiger. Welke zaak omgeving Den Haag kan dit goed schoonmaken en alles controleren (zittingen, seals e.d.)? Motoport, Hans van Wijk of Motocross Aad?

[afbeelding]

KMS in poeldijk!
 
Terug
Bovenaan Onderaan