Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Gister op een andere motor geklapt tenminst op ze steppie met mijn voet. Vandaag toch maar ff ziekenhuis geweest en voet is gebroken plus drie gebroken tenen. Vier weken gips dus net weer als nieuw voor de volgende meeting hoop ik :-)

Ik weet uit ervaring dat het de ochtend erna toch anders voelt :o ,
en dan zeggen ze weer in het ziekenhuis,
" Ja ga nu eerst maar twee week met je voet omhoog zitten tot de zwelling eruit is
Want zo kunnen we er niks mee :$ _O- _O- _O- _O-

Beterschap


 
Mooi kut Jeroen.. Beterschap... Ik hooor de smzh doktoren nog zeggen.. Nee dies niet gebroken johhh hij ken gewoon bewegen :') hahahaha


Filmpje van mijn zondag

 
Laatst bewerkt:
Gister op een andere motor geklapt tenminst op ze steppie met mijn voet. Vandaag toch maar ff ziekenhuis geweest en voet is gebroken plus drie gebroken tenen. Vier weken gips dus net weer als nieuw voor de volgende meeting hoop ik :-)

Aye!

Flink klem gezeten?
Schade aan de brommers viel mee.?

Sterkte met je pootje iig
 
Mooi kut Jeroen.. Beterschap... Ik hooor de smzh doktoren nog zeggen.. Nee dies niet gebroken johhh hij ken gewoon bewegen :') hahahaha


Filmpje van mijn zondag



Uhhh, ik zei meteen al dat ie aan snot was :+ een voet zwelt niet zomaar zo dik op, zitten weinig spieren omheen 8-)

Maar arno2 wou niet Naar t ziekenhuis :+
 
Laatst bewerkt:
Whahahahaa arno 2

Maar nee geen crosslaarzen wel motorschoentjes en heb er niet echt pijn aan maar omdat het aardig dik en blauw was maar ff naar het ziekenhuis geweest en dr roel had gelijk hahahaha

Maar ja ps4 spelen ipv ktm rijden is ook wel ok :-)
 
Niet alleen Roel zei dat ie gebroken was..
menno en ik zeiden Ook dat het niet goed zat hahaha
Maar nu kun je lekker gamen haha
 
O en ik had geen schade aan me motor die andere gozer wel, heb met mijn voet zijn schakelpook en voetsteun afgebroken hahahaha
en die gozer had ze middenvoetbotje ofzo gebroken

maar ja komt allemaal goed :-)

Thanks for beterschap en bla :-)
 

Ze zochten een mafketel die wat wheelies wou trekken
op verschillende plekken in A'dam
Was wel lachen, jammer dat het zo'n kort clippie is
 
Laatst bewerkt:
Ben jij dat .... lachen man. :9~ :} Best wel cool *D

Yes 8-) , hele avond wezen filmen, voor 15 sec in beeld.
Zelf vond ik de wheelie op de loopbrug van het nieuwe
Gerechtsgebouw het leukst }) .
Op mijn verzoek gedaan *O* *O* *O* *O* *O*
Als dank dat ik míjn rijbewijs mocht houden :+
 
Yes 8-) , hele avond wezen filmen, voor 15 sec in beeld.
Zelf vond ik de wheelie op de loopbrug van het nieuwe
Gerechtsgebouw het leukst }) .
Op mijn verzoek gedaan *O* *O* *O* *O* *O*
Als dank dat ik míjn rijbewijs mocht houden :+
Gaaf Menno. en dat zonder achterover te klappen. *O*
 
Dik filmpie! , ik had trouwens een vraagje ik heb eergistrr een 2002, 520exc gekocht met sm ombouw met supermotozuidholland stickers erop. Toevallig van 1 geweest die hier nog steeds opt forum zit? Met jägermeister stickerset, lijkt me wel lache!
 
Dik filmpie! , ik had trouwens een vraagje ik heb eergistrr een 2002, 520exc gekocht met sm ombouw met supermotozuidholland stickers erop. Toevallig van 1 geweest die hier nog steeds opt forum zit? Met jägermeister stickerset, lijkt me wel lache!
Foto?
 
Hierbij fotos. Ding loopt super.
20140909_214809_zpse9dk3xuw.jpg
20140909_214732_zpsndqrq7a4.jpg
 
volgens mij is dat ding van een man uit zoetermeer geweest als ik het goed heb. kwam af en toe wel is aanwaaien. maar geen idee of hij hier ook zit.
 
Oh oke! Bedankt. Maakt me nie zoveel uit maa vond wel grappig als die hier nog had gezeten. Ga um nog beetje verbouwen. Volgende supermoto meeting wil ik der wel bij zijn iig!
 
Terug
Bovenaan Onderaan