Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Iemand van hier nog interesse voor sm wielen voor 800 euro.
voor meer info stuur me maar even een pb.
wielen komen uit een ktm 520 uit 2002


 
wel leuk dat ik nu eens beelden zie van iemand die achter mij rijdt, enige kans dat ik de rauwe beelden mag hebben van de filmert via dropbox oid? op 0:55 ook als het kan :) , is een mooi vb. van het voordeel dat zon tweetakkie heeft in het uitaccelereren (of glijden :') ) van bochten. :P
 
Hoi allemaal,

Sinds korte tijd ben ik weer in het bezit van een SM. Ooit mijn mooie KTM verkocht (die was te mooi en daarom werd er nooit echt mee 'gespeeld') en nu een (behoorlijk lelijke) DRZ 400 Kick only gekocht (dat is de 50pk versie) in SM-trim.

Ik woon in Den Haag en zou graag eens een rondje meerijden.

Twee weken geleden kwam ik al een Broaaap-clubje tegen tussen Leidschendam en Zoetermeer (op dat dijkweggetje) en toen begon het behoorlijk te kriebelen :-).

Groeten,
Martin
 
Laatst bewerkt:
B
Hoi allemaal,

Sinds korte tijd ben ik weer in het bezit van een SM. Ooit mijn mooie KTM verkocht (die was te mooi en daarom werd er nooit echt mee 'gespeeld') en nu een (behoorlijk lelijke) DRZ 400 Kick only gekocht (dat is de 50pk versie) in SM-trim.

Ik woon in Den Haag en zou graag eens een rondje meerijden.

Twee weken geleden kwam ik al een Broaaap-clubje tegen tussen Leidschendam en Zoetermeer (op dat dijkweggetje) en toen begon het behoorlijk te kriebelen :-).

Groeten,
Martin
Idd zondag weer een meeting! Je bent altijd welkom om mee te rijden :Y
 
Hoi allemaal,

Sinds korte tijd ben ik weer in het bezit van een SM. Ooit mijn mooie KTM verkocht (die was te mooi en daarom werd er nooit echt mee 'gespeeld') en nu een (behoorlijk lelijke) DRZ 400 Kick only gekocht (dat is de 50pk versie) in SM-trim.

Ik woon in Den Haag en zou graag eens een rondje meerijden.

Twee weken geleden kwam ik al een Broaaap-clubje tegen tussen Leidschendam en Zoetermeer (op dat dijkweggetje) en toen begon het behoorlijk te kriebelen :-).

Groeten,
Martin
Welkom Martin.

Idd een mooie gelegenheid om langs te komen aanstaande zondag.
 
neem aan dat er een groepje bij de speeltuin verzameld morgenochtend om dan naar silverdome te rijden? hoelaat?
 
:9~ Bedankt MadMenno en Joey voor weer een top dagje In Lelystad :} . SMZH Haarlem gaat als de brandweer en niet bij te houden helaas :$ Volgende keer meer jongens van SMZH mee ??
full

full

full
 
Vandaag ff bijkomen van lelystad .
Volgende Meet ben ik er weer bij :Y
Was weer genieten *O* *O* *O* *O* *O*

Djoembie , Wit pak ,met zwarte streep
Joey . Zwart pak oranje helm

ochtendsessie /verhard

 
Vandaag ff bijkomen van lelystad .
Volgende Meet ben ik er weer bij :Y
Was weer genieten *O* *O* *O* *O* *O*

Djoembie , Wit pak ,met zwarte streep
Joey . Zwart pak oranje helm

ochtendsessie /verhard


Jullie hebben weer lekker geblazen zie ik ! :]
Ken me voorstellen dat je dat de dag er na wel voelt.
Volgende maandelijkse meeting is de helloween meet dus zeker de moeite waard! 8-)
 
Terug
Bovenaan Onderaan