Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

:)

hier na het ongelukje met de 999 voor een 1098S gegaan, met net zo veel gemak op t achterwiel als met de SM :+

misschien volgend jaar weer.. (of t pekelbrik moet SM-achtige eigenschappen hebben, dan ben ik er eerder bij :+ )
 
Ik heb genoten van mijn eerste supermotard ZH meet. Mochten jullie binnenkort weer gaan rijden / spelen bij de speeltuin, dan sluit ik graag aan.

Vanmiddag moest ik wat eerder afhakken, mijn kentekenplaat en achterlicht hingen enkel nog aan de bedrading..... Zit inmiddels de hele avond al met loctite alles vast te zetten.

ps. waar halen jullie de gave SM ZH vesten en stickers vandaan? Die wil ik ook!
 
Laatst bewerkt:
Ik heb genoten van mijn eerste supermotard ZH meet. Mochten jullie binnenkort weer gaan rijden / spelen bij de speeltuin, dan sluit ik graag aan.

Vanmiddag moest ik wat eerder afhakken, mijn kentekenplaat en achterlicht hingen enkel nog aan de bedrading..... Zit inmiddels de hele avond al met loctite alles vast te zetten.

ps. waar halen jullie de gave SM ZH vesten en stickers vandaan? Die wil ik ook!
Ja toch. was weer ff lache.
SebasLC4 gaat over de vesten en stickers.
En we laten je wel weten wanneer er weer gespeeld wordt.
 
Grotefoto-43JU7CHT.jpg


Grotefoto-HU7ZCBTO.jpg


Grotefoto-MIXOIIN3.jpg
 
Mannen,

Zojuist mijn eerste lekke band (achter) gehad en ervaren hoe k*t het is om dan thuis te komen.

Wat doen jullie normaliter met zo'n lekke binnenband, (laten) plakken of direct vervangen?

Indien dat laatste: wat voor binnenband moet ik hebben bij een 160 / 70 ZR17 buitenband?

Alvast bedankt.
 
Laatst bewerkt:
Toen de mijne lek ging heb ik hem laten vervangen, vind ik zelf fijner. Maar zou ik ook met een band doen terwijl andere hem met liefde 10x laten plakken.
Je tweede vraag kan ik ook niet zinvol beantwoorden dus beschouw mijn antwoord als een kick :P

Idd kut thuiskomen trouwens...
 
Mannen,

Zojuist mijn eerste lekke band (achter) gehad en ervaren hoe k*t het is om dan thuis te komen.

Wat doen jullie normaliter met zo'n lekke binnenband, (laten) plakken of direct vervangen?

Indien dat laatste: wat voor binnenband moet ik hebben bij een 160 / 70 ZR17 buitenband?

Alvast bedankt.

Als je met je lekke band gereden hebt, zou ik de binnenband weg gooien,
grote kans op scheurtjes bij het ventiel , die zomaar opeens het kunnen begeven .
Zolang je er niet mee doorgereden bent , kun je hem plakken .
Laten plakken gaat niet, doen ze niet, binnenband kost ook maar +_20 euri,

Doorrijden op lekke band is niet echt fijn voor de buitenband ook .
Ik doe het wel eens als ik dicht bij huis ben , maar liever karretje regelen

Als je bij de banden boer om een binnenband voor een 160/17 vraagt,
dan krijg je vast een passende.
 
Wordt er ook nog gereden vanaf speeltuin[klein ]??
Als de afslag A4 open is daar , wil ik van daar graag vertrekken
naar Silverdome
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan