Supermoto Zuid Holland (en omstreken) Deel 5

Al begonnen met mijn winter project !
7fsDvq.jpg

4QjnL5.jpg



Zo alles zit op zijn plek, van de winter even beugeltjes maken.
 
Laatst bewerkt:
Ik kan er morgen helaas niet bij zijn door een kapotte achterwielnaaf, veel plezier jongens, ik zie de filmpjes wel verschijnen. :)
 
Weer heel veel aandacht gekregen :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ :+ .
En het schijnt een traditie te worden dat aan het eind
het hele spul aan de kant mag

Ik heb het weer erg naar m'n zin gehad ,
en volgend jaar ben ik er weer bij *O* *O* *O* *O*
 
:9~ Haha ... en je aktie op Scheveningen was echt top Menno .... :} had ik stiekum ook graag willen doen zo rijden op de dijk }) :]
 
Hallo ik heb een vraag waar jullie mij vast me willen/kunnen helpen.
Ik heb mijn ktm 520 verkocht omdat ik iets nieuwers wilde hebben nu is er een probleempje.
Ik kan niet echt kiezen wat ik nu wil hebben een 525 of een 660 rond het jaar '07. Nu wil ik beetje weten wat jullie ervaring hier mee zijn of meer mensen der last van hebben gehad.
Alvast bedankt gr Sjoerd
 
Hallo ik heb een vraag waar jullie mij vast me willen/kunnen helpen.
Ik heb mijn ktm 520 verkocht omdat ik iets nieuwers wilde hebben nu is er een probleempje.
Ik kan niet echt kiezen wat ik nu wil hebben een 525 of een 660 rond het jaar '07. Nu wil ik beetje weten wat jullie ervaring hier mee zijn of meer mensen der last van hebben gehad.
Alvast bedankt gr Sjoerd

Ligt eraan of je graag je motor aan kickt of niet ;) 660 is alleen kickstart en weegt een stukje meer als de 525. Voor de rest is t meer een persoonlijke keuze lijkt me. Ik heb een 660 gehad en die reed als n beest.
Heb nu een 530 en vind dit veel fijner rijden(lichter) maar een 660 was ook geen straf..
 
Hallo ik heb een vraag waar jullie mij vast me willen/kunnen helpen.
Ik heb mijn ktm 520 verkocht omdat ik iets nieuwers wilde hebben nu is er een probleempje.
Ik kan niet echt kiezen wat ik nu wil hebben een 525 of een 660 rond het jaar '07. Nu wil ik beetje weten wat jullie ervaring hier mee zijn of meer mensen der last van hebben gehad.
Alvast bedankt gr Sjoerd
Dikke 640 kopen? ;) Alle luxe van tankdopslot tot 1 x in de 4000km olie/filter.

10300518_704024679638976_7662093745129408005_n.jpg
 
Ligt eraan of je graag je motor aan kickt of niet ;) 660 is alleen kickstart en weegt een stukje meer als de 525. Voor de rest is t meer een persoonlijke keuze lijkt me. Ik heb een 660 gehad en die reed als n beest.
Heb nu een 530 en vind dit veel fijner rijden(lichter) maar een 660 was ook geen straf..

Ja dat vroeg ik me inderdaad ook al af of je dat heel erg merkt heb gewicht.
Is gewoon moeilijk maar dacht vraag het hier want ben zeker niet de enigen met dit probleem.
 
Terug
Bovenaan Onderaan