Supermoto Zuid-Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
ik zie dat het een ktm-avondje was.
had wel een mooie husky tussen mogen staan! ;-)

gelukkig dat jullie beide er heelhuids vanaf zijn gekomen.
 
Mannen, morgenochtend gaat het wekkertje weer! Ik ga er eens een eind aan breien!
We spreken elkaar morgen weer!

Eneh sjoerd, ff opschieten met dat filmpje ;)
 
Hhahah.. Ik kwam toevallig ook nog een filmpje op mijn Iphone tegen.. Staat er met 5 min op boyzz.
 
Zal morgen even kijken of ik wat in elkaar kan breien van dat filmpje. De vraag is alleen hoe ik de volgende kee me camera mee ga nemen. Die ophanging is natuurlijk afgebroken door de val. Misschien een mogelijkheid om op het stuur te monteren, maar dan heb je wel veel trillingen.

Ik wacht nog even op je filmpje linq, en dan ga ik ook me mandje op zoeken.
 
Hhehe, ja, alleen het beeld verkleurt als je tegen het licht in rijd.. Maar goed, het trillen valt idd wel mee..
 
ssup boyz ik zie net dat jullie zonder my zyn gegaan maar hebben t wel spannend gehad....wel kut voor je man sjoerd hoop dat jy je fiets en je cam t hebben overleefd vast wel want je moet nog veel beelden tapen wel risico van vak trouwens maar blijft KUT hoop dat jullie dr weer by zyn vd week...by da way u2 linQ :P sterkte pzzz
 
ik had vorige keer ook zo'n situatie met mr boer toen ik bijna achterop knalde.. alleen maakte ik het niet zo mooi af als jij sjoerd! :)

toch hoop ik dat alles goed is afgelopen!
 
Laatst bewerkt:
Eindelijk is het zover de drz ts van de tweeling zijn goedgekeurd :) ik ben trouwens richy kom uit den haag en heb een drz maar dat hadden jullie al gelezen me tweeling broer zal zich binnenkort ook melden op dit forum
Groetjes richy
 
Komt uiteindelijk wel goed. Redelijk spierpijn met wakker worden. Motor heeft toch iets meer kleine schade dan ik had gehoopt. Ga hem morgen even nakijken met linq, zodat ik zondag hopelijk kan meerijden.

@ Riichy
Welkom :). Rij je a.s. zondag ook mee?
 
Morgen Sjoerd.. Meer schade dan je had verwacht? Wat is er nog meer kapot dan? Die spierpijn blijf je nog wel een paar dagen last van houden...
 
Misschien straks stukje hardlopen. Dan loop ik het er misschien wel uit.

Wat ik kon zien is velg klein beetje beschadigd, rechter tankkap wat krasjes. Linker tankkap is bij een schroef uitgescheurd en hangt los. Maar misschien met een ringentje op te lossen. En me spiegels zijn echt overleden. Misschien nu maar op zoek naar goede spiegels.

Ik zag vorige keer iemand (weet niet meer wie??) iemand met een ronde spiegel onder zijn stuur. Ben benieuwd of dit een beetje effectief is.
 
Misschien straks stukje hardlopen. Dan loop ik het er misschien wel uit.

Wat ik kon zien is velg klein beetje beschadigd, rechter tankkap wat krasjes. Linker tankkap is bij een schroef uitgescheurd en hangt los. Maar misschien met een ringentje op te lossen. En me spiegels zijn echt overleden. Misschien nu maar op zoek naar goede spiegels.

Ik zag vorige keer iemand (weet niet meer wie??) iemand met een ronde spiegel onder zijn stuur. Ben benieuwd of dit een beetje effectief is.

Klote.... :/

Ik dacht dat Brain zijn spiegels zo had maar dat weet ik niet meer zeker.. Ga vanmiddag maar even kijken voor een rugprotector....
 
helloooo mogguh testpiloten kom ff checken maare wel klote sjoerd hoop dat je t kan repareren,en om antwoord op je vraag v.d spiegels te geven jah dat ben ik heb alleen een spiegel aan 1 kant ben wel van plan om r 1 by te bestellen want t helpt en een beetje meer overzicht kan geen kwaad aangezien t er niet lelyker op wordt...maar over t zicht gesproken jah ik zie er redelyk genoeg mee je kan ze bestellen by bon motoren 20eutjes max p.s..hoop dat jullie zondag gewoon meeryden

trouwens vraagje nog van wie is die husky met die twin pipes dan wil ff weten of ie dat spatbord en licht zelf heeft gezet en de kosten enz. is wel een gruwelijk ding zo in plaats van mijn lelijk kontje...
 
Laatst bewerkt:
Hopla! Weer 1/2 nieuwe ZH SuMo's erbij!

@riichy, kwam jij gister langs met die Subaru? Maat van Huub?
Evengoed, welkom! Zondag ook van de partij? Gaan we weer een rondje knallen
afsluitend met wat gekkigheid in "de Speeltuin" (denk ik!)
 
goedemiddag ik ben tony de andere van die 2ling myn motor is vandaag ook eindelijk goedgekeurd. ik kom ook uit den haag en heb ook een drz net als richy en huub een vriend van my en ben dr waarschijnlijk ook zondag bij
 
Hoe is het weer voor zondag eigenlijk.....

EDIT: Weet iemand btw waar ze een luchtpomp hebben waarmee je fatsoenlijk je achterband mee kan oppompen. Bij de meeste luchtpompen van de benzinestations kom ik niet bij het ventiel van mijn achterband door de spaken. Weet iemand een pomp waar ze alleen zo'n slang hebben zonder zo'n lang staal ding aan het eind (beetje vaag, niet :? )
 
Laatst bewerkt:
Zondag 22 Mei om 12:00 uur verzamelen.



1. Boer.nl :Y
2. Sjoeerd :Y
3. Linq :Y
4. Aariekaanarie :Y
5. Daan da man :Y
6. Falcobas :N
7. Speakerfreak :?
8. Francisco : :Y
9. Kokkie :N
10. Mighty Maus :?
11. Tweetaktlex :?
12. Psp-Racing :?
13. Meeh :?
14. Huqsiflex :?
15. Hypermobile :?
16. Barry CR500 :?
17. Husqy Keess :?
18. Rob86 :?
19. Kim-metje :?
20. Koekeroe :? :? :?
21. Zildalanx :N
22. Dennis 776 :N
23. Sarkesteijn :Y
24. The Migthy Powerfred :?
25. Michael Dent :Y
26. DRZTony :Y
27. riichy :Y

10x :Y

Nieuwe pagina, nieuw overzicht. :]

UPDATE: 18 mei 2011 14:00
 
Laatst bewerkt:
@francisco

Die husky is van mij.
Die kentekplaathouder met achterlicht heb ik heel simpel bij een online motoronderdelen zaak besteld.
Zal vanavond even kijken waar precies.
Is een standaard ding en kost rond de 20 euro volgens mij.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan