Supermoto Zuid-Holland

Status
Niet open voor verdere reacties.
Regel jij even de info's bij die gast en gooi ze hier neer. Misschien leuk om de hele delegatie mee te brengen daarheen ;) Ik heb wel interesse namelijk.



En sjoerd gebruikt die wd40 als aftershave en deodorant. 's Ochtends drinkt ie remvloeistof heb ik vernomen.

S'morgens al? Ik dacht dat hij daar s'middags pas aan begon... Ligt zo zwaar op de maag. Wel heeft Sjoerd mij verteld dat jij dol is op accu's en bougies. Tevens gebruikt hij benzineleidingen om te flossen.. Lijkt robocop wel :+
 
Shitttttttttt.. Jullie hebben mijn geheim door. Aan niemand doorvertellen he ;) Ben gewoon een beetje apart. Ik ga nu even me aggregaat aanzetten, ik zit nog maar op 10%.
 
Dit is Sjoerd werkelijk als hij zijn supersonische menselijke huid schild af doet s'avonds.. Sjoerd jongen, we hebben je door.. :+

full


Sjoerd, heb gisteren je sms ontvangen alleen las het pas om 23:30 uur dus vandaar niet meer gereageerd....
 
Laatst bewerkt:
hey boyz heb t allemaal een beetje bijgehouden dus t wordt verzamelen in delft nu weet ik wel hoe ik in delft moet komen maar niet waar die meettingplek is dus als iemand ergens vanaf den haag ofzo rydt laat me effe weten ik moet van leiden komen weetje...linq of anybody noem maar wat nemen we effe elkaars nummer dan blazen we samen daarheen...
 
Hey francisco ik woon in ypenburg om de hoek bij het ado stadion we zouden vanaf daar naar delft kunnen rijden ik hoor t wel
Kunnen jullie dan via Rijswijk langs de Vliet rijden.
Ik sta om 11:30 wel bij de benzinepomp bij de oude ingang van Drievliet (bij de Chineese muur, zoals alle chineese restaurants heten.) Daar kunnen er een paar naartoe komen, zoals Sjoeerd, LinQ en Zaldalanx. Dan kunnen via daar binnendoor naar de carpool, zijn we daar om 11:45 voor de rest, en dan door naar Delft voor een bakkie. *O*
Goed idee?
 
Boer jonghe, jij zit ook vol goede ideeen!

Delft zal zondag worden opgeschrikt door dikke klappen!!
(alhoewel, zal wel rustig aan komen rijden ;) )
 
Jullie kunne ook gelijk door naar het blauwe hart, dan loos ik de mensen van de carpoolplaats wel naar het blauwe hart. Ik kom namelijk langs de carpoolplaats.
 
Dat vindt ik een strak plan, maar dacht dat jullie anders om moest rijden.
Dus probeerde even met jullie mee te denken. ;-)

Ben echt benieuwd hoe het gaat worden!!
Ken niet wachten om te rijden met een groep.
 
Is zeker gaaf... Veel mensen die kijken, sommige met vingers in hun oren!
Met een grote groep zal het tempo niet heel hoog liggen aangezien de achterste
het hardst moet rijden om de groep bij te houden...

Voor de rest gewoon lekker gek doen!

Daan, post jij die "regels" anders nog een keer! Zet er ook even bij
dat je het beste baksteensgewijs kan rijden (toch SJOEERD ;) )
 
Is zeker gaaf... Veel mensen die kijken, sommige met vingers in hun oren!
Met een grote groep zal het tempo niet heel hoog liggen aangezien de achterste
het hardst moet rijden om de groep bij te houden...

Voor de rest gewoon lekker gek doen!

Daan, post jij die "regels" anders nog een keer! Zet er ook even bij
dat je het beste baksteensgewijs kan rijden (toch SJOEERD ;) )

Dat lekker gek doen ken ik :+ Zolang jullie mij maar ontwijken;)
 
Een hoorspot om 19:30 langs mijn huis sop de S.W. Churchilllaan Rijswijk (Oud).... Dit was een duidelijke BROAAAAAAAAAAAAAAAPPPP... Wie o wie??
 
Dat lekker gek doen ken ik :+ Zolang jullie mij maar ontwijken;)

Heb ik al weleens geprobeerd. Helaas niet gelukt ;). En die robin foto is veeeeeeeeeeeeeeeeettttttt !!!


Zondag staat voor mij nog het plan tussen 11.30 en 11.45 uur bij carpoolplaats. Dan kom ik met die groep richting de binnestand van Delft!


Hier trouwens voor linq en Arie..... Filmpje van van de week. LET OP HET BEGIN :D

 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan