Superpole Motogp + Scorpion demper CBR600 f2/f3

Status
Niet open voor verdere reacties.
Moet even mijn financiën checken zodra ik weer kan internetbankieren. (nee, ik zit nie bij DSB :P) ING vond het nodig mijn account te blokkeren waardoor ik max 5 dagen mag wachten op nieuwe inloggegevens. :S

Maar als dat allemaal uitkomt heb ik wel interesse in de Superpole voor op mijn CBR600F3.

BTW: Zit er ook een db-killer bij?
 
DB killer zit er std niet bij.. Maar kan je laten maken bij Superpole in Kaatsheuvel voor 40 euries. Had ik ook gedaan, alleen gebruikte hem nooit :+
 
Moet even mijn financiën checken zodra ik weer kan internetbankieren. (nee, ik zit nie bij DSB :P) ING vond het nodig mijn account te blokkeren waardoor ik max 5 dagen mag wachten op nieuwe inloggegevens. :S

Maar als dat allemaal uitkomt heb ik wel interesse in de Superpole voor op mijn CBR600F3.

BTW: Zit er ook een db-killer bij?
Ok top, laat maar weten via pm .. af en toe zakt dit topic zo ver dat ik hem niet meer kan vinden vandaar mijn late reacties. :P

Nee, zit geen db-killer bij .. wel jammer van een maatje van me had die er wel bij gekregen. :/
 
Nog niet verkocht Inque? -O- Volgens mij maakt dat ding echt een pokke herrie :P Niet aan te raden denk ik als je ook wel eens een toerritje etc. doet?

Tevens een kickje *D
 
Laatst bewerkt:
@Robin, hij is vrij fel ja. :P Maar hij komt echt pas tot leven met meer toeren. ;) *D
Ik heb er weinig haast mee, anders mik ik hem wel onder mn R1. :)
 
Staat er ook wel goed onder. :P

yamaha_14.jpg
 
Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan