Supersport 600 / Superbike gezien??

Haga-San

MF veteraan
7 apr 2002
8.948
331
Tilburg
Wie hebben er allemaal de SS600 en WSB gezien?? Valt me op (tegen) dat niemand er over begint! Wat een races.. de SS600 met het trio Chambon, Whitham en Pitt, knetterende actie *D , daarna onze eigen :} Haga }) met zijn kuip-bangen tegen Bayliss :j , snaarstrakke inhaalacties.. wat een actie! Jammer dat de Dunlops het nog niet helemaal volhouden |( . But he will be back.

Greetz, #1 HagaFan HagaSan.
 
Heb je het tegen mij... :?

Ooooh, Rico legt het net ff uit, waaaahhh, das een goeie! :} :} :} :}

Ik ken Haga al even en ik weet dat hij nog een beetje sturing kan gebruiken. Zo hebben we hem ok van die rare Yamaha afgehaald en hem op een Soes gezet }) })
 
Laatst bewerkt:
Inderdaad balen dat Haga nogal tegenvalt. En dat Bayliss als ie zo doorgaat halverwege het seizoen al kampioen is :( .

[Europsport-klaag-mode]
Dat er nog niemand over begonnen was komt wellicht door de debiele programmering van Eurosport. Gaan die stomme prutsers eerst (niet live) curling en EK tafeltennis uitzenden! Hoeveel dwazer gaat het nog worden? De GP wordt niet uitgezonden vanwege het spaans open snelwandelen! Ik had gisteravond om 1.15u iig niet de neiging om nog iets te posten.
[/Europsport-klaag-mode]

De supersport race was inderdaad weer ouderwets spannend. Ideale lijn? Dat is toch waar je omheen zigzagd bij het inhalen :}
 
>> Motorsport

Race gezien, die actie van Haga :} was erg stoer! 8-)

Met elleboog Bayliss aanduwen enzo hehehe. :P
 
Ik heb de supersports niet gezien :(
Wat was daar de top 3 van :?

Ik heb wel de 2 races van de superbikes gezien.

En heb ook nog de 125cc, 250cc en GP1 gezien :)
 
Inderdaad balen dat Haga nogal tegenvalt. En dat Bayliss als ie zo doorgaat halverwege het seizoen al kampioen is :( .

[Europsport-klaag-mode]
Dat er nog niemand over begonnen was komt wellicht door de debiele programmering van Eurosport. Gaan die stomme prutsers eerst (niet live) curling en EK tafeltennis uitzenden! Hoeveel dwazer gaat het nog worden? De GP wordt niet uitgezonden vanwege het spaans open snelwandelen! Ik had gisteravond om 1.15u iig niet de neiging om nog iets te posten.
[/Europsport-klaag-mode]

De supersport race was inderdaad weer ouderwets spannend. Ideale lijn? Dat is toch waar je omheen zigzagd bij het inhalen :}

Ik had GVD de video ingesteld voor de supersports. Spoel vanmiddag de band terug, zet hem aan en zie ik Andrew Pitt in de uitloopronde. :( :( :(

Ja, ik ben blij dat ik wel Eurosport heb ;) maar dan moeten ze niet met de programmering gaan rotzooien. En ik wil m'n Engels commentaar terug :z
 
Heb ook ALLES gezien en idd. Gááf :} :} :}
Maaruh Joris, begintijd klopte wel hoor!
Tenminste op TT, veronicagids en in de motorbladen!
Misschien ZOMERtijd vergeten :P
;)

Trouwens een tip als je opneemt(geprogrameerd wel te verstaan):
Zet je tijden superruim, klopt 9 van de 10 keer geen f*ck van :(
 
Laatst bewerkt:
Wie hebben er allemaal de SS600 en WSB gezien?? Valt me op (tegen) dat niemand er over begint! Wat een races.. de SS600 met het trio Chambon, Whitham en Pitt, knetterende actie *D , daarna onze eigen :} Haga }) met zijn kuip-bangen tegen Bayliss :j , snaarstrakke inhaalacties.. wat een actie! Jammer dat de Dunlops het nog niet helemaal volhouden |( . But he will be back.

Greetz, #1 HagaFan HagaSan.

Jazeker, ik heb ook de Supersport gezien. Dat is zeker ook de moeite waard, want het ging inderdaad mooi op bij die 3. Ik vind de Supersport net zo leuk als de Superbikes.
 
Eurosport, gisteravond om 23:30 ofzoiets.
Als Eurosport tegenvalt dan heb je nog altijd BBC2. Daar laten ze ook het BSB zien, dat was spannender dan WSB race 2 (race 1 lieten ze niet zien). WSB heeft min of meer een vast patroon: Haga knokt met Baylis (leuk!), Baylis haalt Haga in (voor de xste keer) en rijdt deze keer wel weg, Haga valt terug omdat hij zijn banden heeft opgegleden. Wedstrijd is niet meer spannend.

Maar die acties in het begin waren zeker wel erg leuk, volgens mij ook een nieuw record aantal keren inhalen in 1 ronde (tevens eerste ronde)!

Maar BBC2 is tenminste stipt met uitzenden. Als ze niet strak om 14:30 of zo beginnen dan loopt je klokje niet goed :+ en nog een charmante presentatrice ook! (heb zelf geen Eurosport, zit in de regio A'dam)
 
Terug
Bovenaan Onderaan