Supersport en bochies en kaboem..

Status
Niet open voor verdere reacties.
Dez ook redelijk polpulair bij de junks:'Hou jij van drugs,sex & Motoren!Stem dan Appie Smoke :+

Je bedoelt; "Hou je van sex & motors en coke, stem dan Appie Smoke!"

Die rijmt leuker :)
 
Mag ik 'm niet per ongeluk vergeten... O-) ;)

Inparkeren......kzet de auto gewoon naast de al geparkeerde auto's, is altijd nog ruimte zat in de breedte :?

Zie je wel, gaat weer helemaal vout... B|
Mwah, ik kom per taxi dus mijn probleem is het niet... :)

Laat Smoke maar komen... :} :} :}
Tenminste, als hij mij of Aapman wil mailen dan... :?
 
Mag ik 'm niet per ongeluk vergeten... O-) ;)

Inparkeren......kzet de auto gewoon naast de al geparkeerde auto's, is altijd nog ruimte zat in de breedte :?
Zeg mannen, moet ik alle topics lezen om op de hoogte te bliven van de irl-meeting?? Lullo's. :? :? :? :X :X :X :( :( :(








:+ :+ :+
 
Allez...kom je dan toch ook??? :} :}
Nop, kan echt niet, maar ik weet graag wie met wie meerijdt, in welke omstandigheden, voertuigen, enz.............. :) :) 'k Zie het zo voor me, enkel met de gezichten heb ik wat moeite, maar dat komt wel....
 
Nop, kan echt niet, maar ik weet graag wie met wie meerijdt, in welke omstandigheden, voertuigen, enz.............. :) :) 'k Zie het zo voor me, enkel met de gezichten heb ik wat moeite, maar dat komt wel....

Dat laatste komt zeker wel, tenminste als je niet weer een k*tsmoes verzint zoals volleybal... :X
Over een tijdje komen er een paar Voeckers richting Gistel/Brugge... ;)
 
Laatst bewerkt:
Dat laatste komt zeker wel, tenminste als je niet weer een k*tsmoes verzint zoals volleybal... :X
Over XXXXXX maanden komen er een paar Voeckers richting Gistel/Brugge... ;)
Heb ik al opgevangen. M'n collega's zijn ingelicht.
En ik zal er ook zijn!!!!!! :( :(


:)


[Edit]Gedver, 'k zie hier net dat ik van permanentie ben dan, maar zal een collega hiermee trachten op te zadelen. [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Heb ik al opgevangen. M'n collega's zijn ingelicht.
En ik zal er ook zijn!!!!!! :( :(


:)


[Edit]Gedver, 'k zie hier net dat ik van permanentie ben dan, maar zal een collega hiermee trachten op te zadelen. [/edit]


Daar komt de eerste smoes weer.... :P :+



Ps ff een kleine edit gedaan omtrend tijdstip, d'n Oude Voecker mocht het perongeluk eens lezen... ;)
 
Ahum








Ik denk dat Smokie menigeen hier toch flink zoek rijdt
Don't think so, heb GPSie.




:)



Maar nu serieus: 't zou mij ook niet verwonderen. Mij alleszins, maar ja, een Flintstonebike gaat sneller, dus...
 
Op donderdag 12 februari 2004 00:46 schreef Relax het volgende:Heb ik al opgevangen. M'n collega's zijn ingelicht.
En ik zal er ook zijn!!!!!! :( :(


:)


[Edit]Gedver, 'k zie hier net dat ik van permanentie ben dan, maar zal een collega hiermee trachten op te zadelen. [/edit]
Wa's da???
En "Sardonisch"....ben ik ook nog niet helemaal uit :?
 
Wa's da???
En "Sardonisch"....ben ik ook nog niet helemaal uit :?
Permanentie loopt van maandag 06:00 uur tot de volgende maandag om 06:00 uur en dan dien je (omwille van bijkomende bevoegdheden) steeds bereikbaar te zijn, met de mogelijkheid eender wanneer te moeten gaan werken. I don't like it :X :X :X

Què "Sardonisch"??? :? :?
 
Permanentie loopt van maandag 06:00 uur tot de volgende maandag om 06:00 uur en dan dien je (omwille van bijkomende bevoegdheden) steeds bereikbaar te zijn, met de mogelijkheid eender wanneer te moeten gaan werken. I don't like it :X :X :X

Què "Sardonisch"??? :? :?

AAaaahhhh...ik dacht al dat het iets met de Paus van doen had ofzo... ;)
Don't like it??? Had je maar niet door moeten leren O-) })

"Sardonisch": "'n menselijke collega (met licht sardonische trekjes dan wel :-) )"
 
supersport :?

een rose Aprilia 250 :X :Z



Dream-on.... dream-on......

Komt ie weer met het afkraken van het kleurenschema, het zijn gewoon geile kleurtjes :9~ ...goed, ik vind de RS 250 ook geen supersport, maar met een 2takt rijdt je een 4takt met gelijkwaardige cilinderhoud het stront voor de ogen...(excuseer mijn taalgebruik)
 
de RS 250 is een opgevoerde brommer...das nu eenmaal zo...maar geef gewoon toe dat iedereen stiekem er wel van droomt om er 1 te hebben, al is het voor de funfactor *D
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan