Supersport kontje

Status
Niet open voor verdere reacties.

Johnnn

MF veteraan
25 sep 2005
4.112
0
Noord-Brabant
Voor een project ben ik op zoek naar een kontje/achterwerk (eventueel met bijbehorend zadel). Liefst een model van een sportmotor.

Het plastic mag beschadigd zijn (graag zelfs).


prijs: maximaal 50 euro
 
Top!

Helaas ligt zwaagdijk aan de andere kant van Nederland. Dus ik zou het toch graag over de post verkrijgen, maak ik desnoods eerst de verzendkosten over.

*D
 
Kijk voor gratis spul ga ik natuurlijk niet te veel moeite doen... Dus mail maar even jongens...Degene die hem ophaalt is de gelukkige eigenaar.
 
beschadigt istie toch al, dus pleur het ding in een doos en verzenden... Maar als je dat teveel moeite vind, dan heb ik pech.

Even goeie vrienden :)
 
tja, een hele dag opgeven om een beschadigd stuk plastic op te halen gaat me iets te ver. Ik had er wel E6,20 voor over om het via de post te doen, maar blijkbaar is dat voor sommige te veel gevraagd.

Hoop dat er nog mensen reageren die dichterbij de provincie Noord Brabant wonen, of bereid te zijn om een pakketje bij het postkantoor af te geven....


:Z :/
 
ik heb nog wel een kont van een R1 uit 1999 in het wit en ik kom uit uden er zitten wel een paar scheurtjes in maar dat was geen probleem he?
 
ik moet wel zeggen dat het dekje van het zadel niet helemaal strak meer is maar misschien wil je daar ook wel een ander op doen als dat geen probleem is.maar als je vanavond rond 18:30 kunt dan heb ik wel tijd.
 
Nee, vanavond komt me slecht uit. Dan moeten we even kijken of we volgende week ergens beide tijd hebben. Wordt voor mij waarschijnlijk van het weekend pas..
 
ik wil zondag langskomen, morgen ga ik niet mer halen ivm werk en andere verplichtingen. Mail me even of het je dan uitkomt/ hoe laat / adres
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan