Supersport -> Naked

Even de vraag omkeren, Meneer de Horzel...
Heeft u wel eens gedachtaan de aanschaf van zo'n lief klein sappig stukje supersportfiets? Stuurt absoluut leuk (ook met minder dan 200) en rijdt ook nog net wat strakker... Volgens de vrienden van de PB zelfs heeel wat strakker... (bron: PB december 2001)

Ik heb er aan tijdje aan zitten denken om een YZF 600 Thundercat te kopen
Toch heb ik na lang denken besloten om lekker naked te blijven rijden (met name qua looks)

Als ik het geld ervoor had bleef ik ook naked rijden maar dan een nieuwe Buell XB9R :9~ :9~ :9~

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik nooit over zal stappen naar een super-sport machine
 
Ik heb er aan tijdje aan zitten denken om een YZF 600 Thundercat te kopen
Toch heb ik na lang denken besloten om lekker naked te blijven rijden (met name qua looks)

Als ik het geld ervoor had bleef ik ook naked rijden maar dan een nieuwe Buell XB9R :9~ :9~ :9~

Dit wil trouwens niet zeggen dat ik nooit over zal stappen naar een super-sport machine
Vind zo'n T-cat toch wat meer plastic aandoen, daardoor wat grof...
Nee, dan heb je toch een mooiere motor nu... Zo'n CB600 is wel leutig om te zien, mede door die hoge pijp achter... Ziet er wel strak uit... Zeker in het blauw... Sportief, zonder veel plastic...

Da's un Schôan motorke, zo'n Buell (steekt aan, dat Fred van Boesschoten nummertje... ;) ) Ook een leuke sound (reed gister achter een Buell en dat klonk wel goed).

Zie jou in de nabije toekomst dan nog niet echt overstappen naar een supersport... Als je naked gewoon veel mooier vindt, is de keuze voor zo'n plastic ding niet zo voor de hand liggend... :)
 
Ik blijf die naked bikes als de nieuwe Honda CB900 en die GSX-R1400 gaaf vinden, maar ik vind een supersport gewoon mooier en leuker rijden. Ik denk dat ik het gauw zat ben in m'n nakie......
 
bijkomstig voordeel is dat er niet veel kapot aan gaat als je hem een keer laat vallen / of op je plaat gaat

binnenkort is op zoek naar een andere uitlaat... klinkt wat mooier
 
Vind ze allebij wel wat hebben. Heb nu zo'n 2 jaar een supersport (ZX7R zie icoon) en heb er begin van de maand een ZRX 1100 bij gekocht.
De ZRX is ook heel stabiel in de bochten (mede door een stevige achterbrug) en het sturen is ook heel makkelijk met zo'n breed stuur.

Dus of racen met de ZX7R of vegen mer de ZRX 1100
 
wel eens bij een v max staan kwijlen in den beginne,miste allen een beetje tupperware,vind ik mooier dus zodoende supersport
 
Om even op de startvraag te antwoorden... ja heb sinds kort al wel eens over een naked gedacht ipv mijn Ace... Ik koop geen naked hoor, vind een sport toch veel te mooi, maareh... de Ace gaat zo gemakkelijk zoooooo hard!
 
Op zondag 09 juni 2002 12:41 schreef DeGroteMuis het volgende:Mr. Hornet: Op http://www.motormaniacs.nl staat nu een rij impressie van die Buell... :)

thanxs for the tip...

maar dat zit ongeveer in mijn dagelijkse ritueel om ff op die site het nieuws te checken (had het dus al gezien)
 
Terug
Bovenaan Onderaan