supersport tot F 10.000,-

ja die site heb ik toen ook gezien en die zette me er toe aan om het echt te gaan doen..


je moet gewoon eens wat rondbellen kijken verglijken verglijken spreatsheetje maken van hoeveel het gaat kosten naarmate de leefttijd van de aan te schaffen fiets...

en het durven te doen :)
drempeltje he :? (zijn er trouwens genoeg in nederland)

de eerste fiets die ik kocht in nederland kwam na wat speurwerk ook uit duitsland...tja en dan ga je denken waarom dan... nou ik weet waarom...


en m\'n naam... ik had er tien geprobeerd en allemaal in gebruik nou deze NIET HEHEHE....
 
Laatst bewerkt:
k\'heb net een kawa zx 6r uit duitsland gehaald 98 12000 op de teller, in nieuw staat. 8400 DM.

Als ik alles bij elkaar optel ben ik incl. keuring, bpm, onderhoud 12500 gulden kwijt. hier bij motoport staat precies dezelfde motor met bijna evenveel op de teller voor 17250,=..

REKENEN MAAR!!! :9

TIP: Hoe verder je duitsland in gaat (vanaf de nederlandse grens gezien) hoe goedkoper de motoren worden.

P.S. Banden zijn ook aanzienelijk goedkoper in duitsland
 
ja daar was ik ook benieuwd naar..

hoeveel zijn die banden goedkoper?
en kettingsetjes enzo?

als iedereen dit gaat doen dondert de markt in elkaar :(
 
Laatst bewerkt:
Precies weet ik het niet ik heb van vrienden gehoord dat het wel 75 tot 100 100 piek PER band kan schelen. Tussen nu en twee weken ga ik naar d\'land om een nieuwe voorband op te halen dan weet ik meer van de precieze prijzen daar..
 
oh nou dat valt mee..

ik heb contiforce banden

120/60 voor
170/60 achter
voor 550,- piek totaal

en het plakt aardig :)
 
oh nou dat valt mee..

ik heb contiforce banden

120/60 voor
170/60 achter
voor 550,- piek totaal

en het plakt aardig :)
Neeeeeeeeeeeeeeeeeeeee! \ '(
Niet weer een slachtoffer van de Conti\'s....
Conti\'s zijn zeker niet de beroerdste... Zolang je maar braaf doet... Wil je wat gekker gaan doen, glijden deze bandjes erg vlot...
Ook qua stabiliteit zijn ze niet de beste...

Wel met koud/nat weer... Met koude banden kan je nog stevig remmen, waar een Dunlop D207 bijvoorbeeld al erg slippery wordt...

Voor bruut rijden & lekker hoeken is de Conti niet ideaal... Als je gewoon lekker wilt rijden, voldoen ze wel, maar je moet niet al te sportieve neigingen hebben...Ze zijn ook 80 tot 100 piek per setje goedkoper dan bijvoorbeeld Dunlopjes... Dus ze zijn echt niet alleen maar slecht... :)

Maar pas alsjeblieft op als je eens gaat klaverbladeren... Contiforce-jes gaan dan toch een stuk eerder en venijniger glijden dan échte sportbandjes...
 
k\'heb net een kawa zx 6r uit duitsland gehaald 98 12000 op de teller, in nieuw staat. 8400 DM.

Als ik alles bij elkaar optel ben ik incl. keuring, bpm, onderhoud 12500 gulden kwijt. hier bij motoport staat precies dezelfde motor met bijna evenveel op de teller voor 17250,=..

REKENEN MAAR!!! :9

TIP: Hoe verder je duitsland in gaat (vanaf de nederlandse grens gezien) hoe goedkoper de motoren worden.

P.S. Banden zijn ook aanzienelijk goedkoper in duitsland

Er zit verder helemaal geen verschil tussen NL en D motoren?
Ik heb eens gehoord dat sommige motoren geknepen waren :?
 
De FZR 600 / 1000 is ook een leuk type, ook niet te prijzig, en er zitten mooie exemplaren bij!

De ZZR is ook mooi, maar duurder.

Wat zou het eigenlijk kosten om je motor geheel in een andere kleur te laten spuiten? Zelf de kuipdelen aanleveren. Dan koop je gewoon een minder mooie kleur, en spuit je over. Is ie meteen zoals je wilt.
 
Er zit verder helemaal geen verschil tussen NL en D motoren?
Ik heb eens gehoord dat sommige motoren geknepen waren :?

in duitsland worden de motoren momenteel (nieuwe) verkocht beperkt tot 100PK. maar waarschijnlijk zijn die afstelkits er gemakkelijk weer af te halen :?
 
Terug
Bovenaan Onderaan