supersport tot F 10.000,-

Daemon

MF veteraan
15 jun 2001
1.487
0
Zijn er supersports te koop onder de F 10.000,-? Tweedehands natuurlijk.
 
ik ben ook op zoek,
je zal er zeker vinden maar die zijn dan wel al enkele jaartjes oud...
maar als je keuze nog eens beperkt wordt tot 25kw is het al hopeloos

succes
 
ik ben ook op zoek,
je zal er zeker vinden maar die zijn dan wel al enkele jaartjes oud...
maar als je keuze nog eens beperkt wordt tot 25kw is het al hopeloos

succes

nee niet beperkt tot 25 kW, niet meer... daarom ben ik nu aan het kijken, maar mijn motor rijdt best veel, 30k per jaar, en voor de winter wil ik eigenlijk een andere erbij waarmee ik de meeste kilometers rijdt...
 
Er zijn zat supersports te vinden tot 10.000 piek, natuurlijk geen R6 of dat soort, maar wel GSXR, FZR-R, ZXR-RR, CBR-RR enz.

Maar voor 12000 piek heb je een 2e hands vrij nieuwe Yamaha YZF600 Thundercat, is dat niet iets ? Of zoek je meer richting 750-1000cc ?

Voor motoren kijk ik altijd motoroccasion.nl en marktplaats.nl
 
Er zijn zat supersports te vinden tot 10.000 piek, natuurlijk geen R6 of dat soort, maar wel GSXR, FZR-R, ZXR-RR, CBR-RR enz.

Maar voor 12000 piek heb je een 2e hands vrij nieuwe Yamaha YZF600 Thundercat, is dat niet iets ? Of zoek je meer richting 750-1000cc ?

Voor motoren kijk ik altijd motoroccasion.nl en marktplaats.nl

Same here! Op bovenstaande sites is zat te vinden. Je zou ook nog even in je regiokrant kunnen kijken. Is voor het noorden, de HandjeContantje. Ik neem aan dat er nog wel meer van die blaadjes in NL in omloop zijn.
 
me cbr 1000f koste 9250,-
uit 1991 met 51.000km erop...in juni gekocht...

we zitten nu in november...en we zitten op 69.500km...

schiet lekker op dus...
 
Er zijn zat supersports te vinden tot 10.000 piek, natuurlijk geen R6 of dat soort, maar wel GSXR, FZR-R, ZXR-RR, CBR-RR enz.

Maar voor 12000 piek heb je een 2e hands vrij nieuwe Yamaha YZF600 Thundercat, is dat niet iets ? Of zoek je meer richting 750-1000cc ?

Voor motoren kijk ik altijd motoroccasion.nl en marktplaats.nl

ach 10 of 12000, dat maakt dan ook bijna niks meer uit... maar dat is ook wel wat ja.

verder 600cc lijkt me ook voldoende...
 
oke voor degene die rond de 10000 piek een mooie fiets willen hebben kijk op

www.mobile.de

je moet hem alleen nog uit duitsland halen, laten keuren, en bpm betalen, been there done that 3 times now..

en je betaalt rond de 10000 voor een super rlx fiets...

drie keer een honda cbr uit `97 met ong. 20K op de teller in uitstekende staat (die duitsers poetsen zich suf)
het is ff zoeken om niet te ver te hoeven rijden, je huurt een aanhanger ong 35,- per dag bij NOOITGEDACHT in schiedam ofzo.
haalt dat ding hierheen vraagt een dagkenteken aan laat hem keuren betaalt de overige bpm en dan is het wachten op je kenteken...

moet niet iedereen gaan doen want dan stort de markt hier in...
 
ziet er inderdaad goed uit. Ook mooie speciale motoren voor weinig. Ik vraag me alleen af hoe dat zit met dat invoeren. Is het duur, duurt het lang, is het moeilijk e.d. Vertel meer!!!

Tevens vraag ik me af of die machines niet geknepen zijn, want in duitsland mag je toch max 100 pk hebben?
 
dat klopt in mijn machine was de gasschijf iets geknepen ong 7 mm dit was snel te verhelpen met de stelschroef.

hoe dat zit met andere machines weet ik niet precies voor honda cbr 600 is het in geen geval een probleem geweest.

100 pk is inderdaad een grens daarboven moeten de duitsers een bepaalde toelage betalen die fietsen zijn daarom ook duurder en dus minder aantrekkelijk.

ik zit zelf te denken om nog een VTR 1000 aan te schaffen deze zit ook nog onder die grens.
boven deze grens worden ze gewoon een stuk duurder.

het invoeren is inderdaad even tussen de regels lezen als er op de fiets een type goedkeuring zit is er geen probleem. probeer niet een of ander vaag vietnamees merk in te voeren dat vraagt om problemen.
als je het niet zeker weet kan je bij de importeur een type goedkeuring (brief met daarop dat ze europees zijn goedgekeurd aanvragen)
zelf nog nooit gedaan hoor bedoel CBR 600 !!

invoeren moet je ff uitrekenen hoeveel dat kost per jaar hoef krijg je zo\'n 9% bpm korting LET OP DE MAAND VAN TOELATING!!!...
kost voor een cbr 600 uit 97 zo\'n 1000-1200 gulden invoer.
keuren kost MAX 175,-

en dan wachten op DAT ***** kenteken duurt meestal 4-6 weken jaja ambtenaren

LETOP bij het betalen van de BPM neem het voertuig mee ze controleren het framenummer...

zorg ook dat je de duitse kenteken papieren heb belangrijk natuurlijk..

Een TUV gekeurd voertuig = het beste meestal wel het geval dit is namelijk een hele strenge keuring in D. makkelijk voor de keuring hier :)

ZORG ERVOOR DAT ALLES OP DE FIEST ORIGINEEL IS

CE keurmerk!!!!
een kinpperlichtje zonder CE merk = FIETS AFGEKEURD !!!!!

LAAT HEM OOK NIET IN SCHIEDAM KEUREN zijn moeilijke lui daar.....

rest volgt nog wel een keer
 
Er zijn veel goede fietsen die in de aanbieding staan daar en ook goedkoop. Een R6-je kun je er wel halen voor 10000 mark, dan kom je uit op 11000 piek en dan nog wat bpm erbij. Voor 13000 max heb je een leuke fiets!!!

Ik denk dat we nog eens om de tafel moeten gaan zitten en dan ga je het mij eens even haarfijn uitleggen als je dit goed vind.
 
een vriend van mij heeft een site opgezet over honda cbr 600 deze wordt terzijnertijd helemaal verbouwd aangezien die fietsen die er staan total loss zijn :(

http://honda.isphere.nl/ echt cbr600f dedicaded

komt als het goed is ook een stuk over invoeren op te staan.

maar de vernieuwing van deze pagina zal nog wel even op zich laten wachten....

we zijn ook van plan een tankcam video te gaan maken
 
ben normaal geen Honda fan, maar deze vind ik toch wel mooi ergens. Wat heeft hij je in totaal dan gekost?
9500 DM en dan?
 
gekocht in feb dit jaar moest godver nog 1200,- bpm betalen + reis +huur aanhanger en keuring

tot ongeveer 11500,- :)

hij is nu wel opgeknapt met cateyes en een mooie bos titanium demper zonder merkje en binnenkort gaan de stepjes eraf en deze maand nog een dyno met K&N filter :)

dan wordt het leuk
 
Er zijn veel goede fietsen die in de aanbieding staan daar en ook goedkoop. Een R6-je kun je er wel halen voor 10000 mark, dan kom je uit op 11000 piek en dan nog wat bpm erbij. Voor 13000 max heb je een leuke fiets!!!

Ik denk dat we nog eens om de tafel moeten gaan zitten en dan ga je het mij eens even haarfijn uitleggen als je dit goed vind.

ehhh... mag ik erbij zitten?
 
Ik ben aan het sparen en wil ook niet meer uitgeven dan 10.000 omdat ik ook mijn autootje wil houden. Kijk eens in de maandbladen Motoroccasion (4,95) of Motormarkt (3,95).... En natuurlijk op internet ook genoeg te vinden. Er zijn er ZAT te vinden hoor! Ook de echt mooie supersports. Succes!
 
Nognietingebruik (kon je nou echt geen andere naam verzinnen :? ), bedankt voor je inbreng!

Ik heb me er ook wel eens in verdiept...kijk ook eens hier.

Maar...heel simpel gezegd...als het echt zoveel scheelt, waarom doet niemand het dan??

Gewoon omdat het veel werk is?
 
Terug
Bovenaan Onderaan