Supersport van weleer

Johnv

MF veteraan
3 jun 2001
4.412
1
Leerdam
Vandaag wat foto\'s gemaakt bij m\'n schoonvader, golden oldy\'s
misc.php

misc.php

misc.php


en de volgende

misc.php


Geeft toch een ander gevoel bij Puch :) :)

Staan er ook nog een paar achter.
 
Kewle dingetjes.. Daar mee over de baars gaan scheuren. woow :)

Zijn zulke oldtimers eigenlijk reteduur of valt die prijs nog mee als je der 1 wil kopen? (nee, ik wil er geen kopen, maar voor giften hou\'k me aangeboden) ;)
 
Hij heeft er vroeger nooit mee gerace\'t
Tegenwoordig wel Oldtimer races

En Pooh je kunt er een mooie nieuwe 600 voor kopen.
 
Zo reed mijn pa halverwege de jaren 70 rond. Met de supersport van toen.



Jaja, met kofferrek.
 
Kheb er ook zoeen gehad...

De cb\'s zijn van een iets later bouwjaar. Maar het blijft mooi spul.
Een kennis heeft onlangs nog een CB750 gekocht in perfecte staat, met Rickman kuip. En special paint zoals het in de jaren 70 moest: oranje met blauw.
 
Hahahaaaa, wat zagen die lui er altijd belachelijk uit met die motoren van vroeger. Hier heb je nog zo\'n foto:

kuip2.jpg


Jammer dat ik het zelf ben toen ik 19 was \ '( . ( 1977, 60 kilo geleden ) Kofferrek was voor de vakantie naar Italië.
Foto\'s van die brommerts boven aan :9~ vooral die Puch, wat een mooi ding!!!

[edit] Misschien wel leuk voor je schoonvader en andere liefhebbers van motoren van weleer: http://www.cbr-mag.com (www.cbr-mag.com) . Ik heb vandaag 2 bladen ontvangen, erg mooie glossy magazines met mooie foto\'s en goede artikelen.[/edit]
 
Laatst bewerkt:
Hè JohnV, heb je ook nog specs van die Puch?

Daar zou ik nou wel eens een dagje mee ove de dijken willen jagen :}
 
Hahahaaaa, wat zagen die lui er altijd belachelijk uit met die motoren van vroeger.

Denk dat ik over 20 jaar ook in een kramp schiet als ik de foto\'s anno 2002 bekijk. Hoop dan wel dat ik er mooie herinneringen bij krijg.

[edit] die special paint cb 750 staat nu netjes beschermt achter in een garage. Als de motor weer uitgelaten wordt en ik kom hem tegen zal ik er zeker een foto van maken. [/edit]
 
Laatst bewerkt:
Vandaag wat foto\'s gemaakt bij m\'n schoonvader, golden oldy\'s
[knip]

en de volgende

[knip]
Geeft toch een ander gevoel bij Puch :) :)

Staan er ook nog een paar achter.
Leuke fietsen, zien er wel heeel erg netjes uit :}
 
Terug
Bovenaan Onderaan